Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada yhteys lapseen. Minulla ei ole S-postia, ei puh-numeroa, ei tietoa missä asuu, pojan nimellä ei lyödy some tilejä

Vierailija
12.05.2022 |

Poika lähti 2004 18-vuotis syntymäpäivänään jonnekkin. Lähetti vain viestin jossa luki, "muutin pois täältä" tai jotain sellaista, en enää muista. Olen pieniä palasia hänen elämästään kuullut tässä vuosien varrella. On ilmeisesti yliopistossa käynyt. On 2-4 lapsen isä. Näistä vanhin ilmeisesti nyt jo teini-iässä. Naimisissakin on ollut nyt jo tietääkseni melkein vuosikymmenen. Ellei ole eronnut, en tiedä. Verotiedoissa hänen nimensä näin tuossa pari vuotta sitten, aika kovillakin tuloilla. Poika ei ole ollut yhteyksissään isäänsä taikka sisaruksiinsakkaan. En edes tiedä mistä häneen saisi yhteyden. Hänelle olisi aivan käsittämättömästi asiaa

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin isoveljeni, vanhempieni esikoinen lähti kotoa sinä päivänä kun hän täytti 18 vuotta eikä jättänyt mitään viestiä siitä että miksi hän teki niin. Siitä on nyt kulunut jo melkein 40 vuotta emmekä me sisarukset emmekä myöskään vanhemmat saaneet koskaan tietää että mitä hänelle on tapahtunut. Mitään syytä sille että miksi hän katosi ei ole selvinnyt eikä sille ole keksitty mitään syytä. Emme tiedä varmasti edes sitä että onko hän enää edes elossa mutta koska hän on aikuinen ihminen joka ei halua olla meihin yhteydessä niin poliisitkaan eivät saa kertoa hänestä mitään vaikka he tietävät että missä hän on, miksi hän lähti ja mitä hänelle on tapahtunut. Hän elää jossain uuden identiteetin turvin ja on vielä luultavasti elossa. Isä on jo kuollut mutta vanha äitimme elää hoitokodissa ja on jo melko pahasti muistisairas eikä aina tunne meitä lapsiakaan mutta isoveljeä hän aina muistelee.

Vierailija
22/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku onkin ryssinyt asiansa noin pahasti, ettei oma lapsi halua pitää mitään yhteyttä ja salaa nykyisen olinpaikkansakin... Elättäjääkö ap siitä haluaa itselleen, kun oli verotiedotkin tarkistanut???

Ei raha minulle pääasia ole vaan se että näkisin lapseni. Hänelle olisi minulla paljonkin asiaa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennalla on taas lääkkeet ottamatta.

Vierailija
24/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti taas provoilee....

Vierailija
25/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku onkin ryssinyt asiansa noin pahasti, ettei oma lapsi halua pitää mitään yhteyttä ja salaa nykyisen olinpaikkansakin... Elättäjääkö ap siitä haluaa itselleen, kun oli verotiedotkin tarkistanut???

Ei raha minulle pääasia ole vaan se että näkisin lapseni. Hänelle olisi minulla paljonkin asiaa

Ap

Häntä ei kiinnosta sun asias!!

Vierailija
26/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, argh:(

Mitä sontaa.

Otahan lääkkeesi.

Vierailija
27/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näitä hulluja sikiää???

Vierailija
28/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikäinen lapsi ja naimisissa 10 vuotta. Jotenkin ontuu. Jos ei olla aviossa ennen lasta niin tuskin ootetaan kolmea vuotta ja sit mennään.

Alapeukuttakaa vaan, mutta ap:n tarina on ontuva. Myös se, että tietää poikansa elämästä, muttei saa kiinni, on omituista. Joku kyllä tietäisi, koska tieto liikkuu.

Vierailija
29/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, huono provo.

Vierailija
30/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikäinen lapsi ja naimisissa 10 vuotta. Jotenkin ontuu. Jos ei olla aviossa ennen lasta niin tuskin ootetaan kolmea vuotta ja sit mennään.

Äly hoi älä jätä. Mikään ei estä sitä, että mennään naimisiin lapsen syntymän jälkeen. Mistä edes keksit ettei noin voisi kukaan tehdä? 

Mun eno meni pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa naimisiin kun oli heidän nuorimman ja kolmannen lapsensa ristiäiset. Isommat lapset olivat tuolloin jo teini-ikäisiä.

Ap:n sepittämä juttu. Muutenkin ihan hämärä kertomus. Älä usko kaikkea mitä vauvapalstalta luet.

Vierailija
31/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku lähti kotoa 18-vuotiaana eikä ole ollut sen jälkeen missään yhteydessä 18 vuoteen, niin käytökselle on varmasti syynsä.

Jos Ap:llä olisikin paljon asiaa, niin pojalla ei sitä varmaankaan ole.

Hän tietää tai saa selville kyllä teidän osoitteenne, mikäli yhteyenotto kiinnostaa.

Vierailija
32/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DVV:n osoitetiedustelusta saat osoitteen, ellei poika ole sen luovuttamista kieltänyt. Hetun kysyvät. 

Esimerkiksi minä olen kieltänyt henkilötietojeni luovuttamisen, koska olin mukana politiikassa ja halusin suojata itseni ei-toivotuilta yhteydenotoilta. Mulla on kielto myös ajoneuvorekisterissä.

Vierailija
33/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä pahaa tapahtui, kun on pojan pitänyt vaihtaa/salata henkilötietojaan? Miksi selvittelit verotietoja?

Oletko joku psykopaatti alkkari? Jätä ihmiset rauhaan. 

Vierailija
34/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DVV:n osoitetiedustelusta saat osoitteen, ellei poika ole sen luovuttamista kieltänyt. Hetun kysyvät. 

Esimerkiksi minä olen kieltänyt henkilötietojeni luovuttamisen, koska olin mukana politiikassa ja halusin suojata itseni ei-toivotuilta yhteydenotoilta. Mulla on kielto myös ajoneuvorekisterissä.

Ei tarvitse olla sitä hetuakaan, se vaan helpottaa oikean löytämistä. Mutta vanhoilla osoitteilla, vanhempien nimellä, iällä jne voi jo saada usein oikean selville.

Vierailija
35/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee huuteleen WoWin Azerothii, että "PAASIII", nyt olis ruokaa...

Sieltä löytynee poika todennäkösesti.

Vierailija
36/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityis etsivät on tätä varten olemassa, kyllä sulla jotain dataa pitää olla että on löydettävissä.

37/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy kun on sokea omalle käytökselleen lastaan kohtaan. Kukaan lapsi ei heppoisin perustein noin tee vanhempiaan kohtaan, siihen on aina syy taustalla. Meillä mies teki periaatteessa saman vanhemmilleen, mutta ei "kadonnut" vaan teki vaan erittäin selväksi, että turha yrittää ottaa yhteyttä enää koskaan. Voitte varmaan arvatakin, että kyseessä ei todellakaan ollut mitkään vuoden vanhemmat.

Vierailija
38/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse katkonut välit vanhempiini ja minulla särähtää korvaan se, miten ap kertoo, että hänellä on lapselle paljon asiaa. Ap, jos ikinä saat yhteyden lapseesi, unohda kaikki, mitä halusit sanoa, ja kuuntele häntä. Kuuntele.

Vierailija
39/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutuksen voi  varmaan tehdä Virallisen lehden kautta.

Vierailija
40/79 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh heijaa miten hurjalla tavalla tässä viestiketjussa ihmiset hyökkää viestiketjun aloittajaa kohtaan tietämättä yhtään mitään tilanteesta.

Hävettää heidän puolestaan.

Googlesta löytyy kaikki mahdollinen mitä ihminen on ikinä julkaissut itsestään tai työnantaja. 784

Meille riittää ihan normaali sanaton viesti eli pojan oma toiminta! Muutto + ilmoitus.

Se kertoo ihan selkeästi, ettei lapsi halua olla yhteydessä vanhempiinsa.

Ellei sitten aloittaja ollut vastaamatta pojan 18v laittamaan viestiin, että "muutin pois". Siinä tapauksessa poika on varmasti ymmärtänyt, ettei vanhempia paljon kiinnosta enkä minäkään olisi enää yhteydessä vanheempiin vaikka alunperin pojalla muuton yhteydessä ei olisi ollutkaan välien katkaiseminen mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme