Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se normaalia että lintujen laulu häiritsee niin paljon lasta, ettei lapsi pysty nukkumaan?

Vierailija
12.05.2022 |

Miten on?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se normaalia.

Sanot: "niin, linnut laulaa, sille ei voi mitään. Mutta nyt nukkumaan heti, onko selvä?"

Oiskin se noin yksinkertaista että komentamalla pystyy. Jos häiritsee niin häiritsee .

Pystyy kyllä. Jos ei yhdessä yössä, niin sitten viikossa.

Kuka pystyy ja kuka ei. Ei tämä ole mikään asia joka varmasti kaikilla menee samalla tavalla.

Siis varmuuden vuoksi lapsi kasvamaan pumpuliin. Selvä.

Kuka puhui pumpulista? Sitten nää valvovat jotka eivät pysty nukkumaan. Mitä pumpulia se on? Yhtä häiritsee sateenropina,toista linnut ja kolmas ei nuku Jos on puhetta,musiikkia tms. Siinä kun toiset nukkuvat. Mikään ei ole epänormaalimpaa ja pumpulimpaa kun toinenkaan kokemus.

Minä puhuin pumpulista. Eikö ollut riittävän selvästi kirjoitettu?

Vierailija
42/51 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heräsin taivaavuohen päkärykseen ja ihmettelin miksi dingo laulaa taivaalla ilman bändiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Meillä talitintti teki joskus pesän makuuhuoneen vieressä olevalle parvekkeelle ja kyllä se aamuöinen sirkutus häiritsi paljon. Piti käyttää korvatulppia että sai nukuttua. 

Vierailija
44/51 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se normaalia.

Sanot: "niin, linnut laulaa, sille ei voi mitään. Mutta nyt nukkumaan heti, onko selvä?"

Oiskin se noin yksinkertaista että komentamalla pystyy. Jos häiritsee niin häiritsee .

Kuka pystyy ja kuka ei. Ei tämä ole mikään asia joka varmasti kaikilla menee samalla tavalla.

Kuka puhui pumpulista? Sitten nää valvovat jotka eivät pysty nukkumaan. Mitä pumpulia se on? Yhtä häiritsee sateenropina,toista linnut ja kolmas ei nuku Jos on puhetta,musiikkia tms. Siinä kun toiset nukkuvat. Mikään ei ole epänormaalimpaa ja pumpulimpaa kun toinenkaan kokemus.

Sinä juu,mistä vedit päätelmän että pumpuliin sitten? Jos sanoo että kaikki eivät totu.

Vierailija
45/51 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaalia, mikä ei.

Jotkut eivät muka saa nukuttua valoisassa. Ei ole minun mielestäni normaalia, mutta sama minulle. Ei ole pakko olla normaali.

Vierailija
46/51 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se normaalia.

Sinä juu,mistä vedit päätelmän että pumpuliin sitten? Jos sanoo että kaikki eivät totu.

Koska ihminen nukahtaa ennemmin tai myöhemmin vaikka olisi linnunlaulua. Aivan varmasti.

Vierailija
47/51 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keskimmäinen aina valitteli lintujen möykkäämisestä ja kuinka ne herättää. Kyllä siihen herää, jos ikkuna on auki ja joku kyyhky tulee siihen muutaman metrin päähän puuhun huhuilemaan. Puhumattakaan muista räksättäjistä.

Vierailija
48/51 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin lapsena, etten saa nukuttua, kun linnut _huutaa_. Kyse oli jostain pienemmistä visertäjistä ja ikkuna oli kiinni, linnut puussa ikkunan takana. Edelleen monet äänet häiritsee, kuulen tai aistin ne normaalia voimakkaammin.

Vierailija
49/51 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: jos pahasti häiritsee voisi kokeilla josko ns "white noice" ääni auttaisi.... eli esim sateen ropinaa kaiuttimesta tms.

50/51 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen ja herään lintujen räksytykseen ja "lauluun", jos tuuletusikkuna on edes raollaan.

On todellakin normaalia, että MELU HÄIRITSEE UNTA, joka muuta väittää, on itse lääkärin tarpeessa.

Miksi pitää ikkuna auki yöllä ?

Vierailija
51/51 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi normaalia? Ihan henkilökohtaista, mikä ketäkin häiritsee.

Olen itse herkkä melulle ja on vaikea saada unta, mutta linnut ja muut luonnonäänet eivät häiritse. Sen sijaan televisio, puhe, musiikki, liikenne ym. ihmisten aiheuttama mekkala estää unen tulon 100 prosentin varmuudella.