Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit mustamaalannut jotain ihmistä todella monelle

Vierailija
12.05.2022 |

ja myöhemmin jäänyt kiinni valheista kun totuus tulee ilmi, miten käyttäytyisit jos mustamaalaamasi ihminen tulee vastaan? Tervehtisitkö iloisesti vai häpeäisitkö? Mustamaalattu siis tietäisi touhuistasi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tuollaiset ihmiset osaa hävetä. Siihen vaaditaan empatiaa ja empaattinen ei olisi mustamaalannut ketään alunperin.

Vierailija
2/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalaan vain syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko valheellisten tietojen levittämiseen hyväkin syy? Mikä?

Vierailija
4/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mustamaalaa, joten en ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta tuli mieleen, että kerrostalossa pitää olla tosi varovainen, kun ihmiset tulevat avautumaan toisistaan. Ettei itse sano oikeastaan mitään.

Vierailija
5/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat ja pahat ihmiset uskoo olevansa oikeassa kiusatessaan, siksi he ovat niin loputtoman sitkeitä. Turha odottaa heiltä katumusta. Syy voi olla vaikka kateus tai se ettei varattu ihminen vastaa ihastumisen tunteisiin.

Vierailija
6/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämääni asioitani on eräs ihminen levitellyt sillä seurauksella, että ne tarinat palautuivat mulle itselleni tuttavan kautta. Tyyppi oli laittanut lapin lisää sepityksiinsä ihan kunnolla; läheiseni joka on elossa ja voi hyvin oli hänen mukaansa kuollut jne. Tämä sama tyyppi kertoo aivan uskomattomia satuja ja tarinoita kaikista, joihin vähänkin paremmin tutustuu. Osittain ne jutut on kyllä niin kummallisia, että kaikki ei mene läpi, mutta niille jotka eivät häntä tunne voi olla alkuun uskottava. Hassuinta tässä on se, että tyyppi jää aina kiinni, mutta sillä on käsittämätön kyky kasata itsensä, ja olla pokkana, kun siihen kylillä törmää. Liekkö sitten osuutta asiaan, että on varttimanne.

Vierailija
7/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitkeä kiusaaminen, jossa kiusattu tarjoilee kiusaajalle tämän omaa lääkettä, kun muu ei auta. Riippuu varmaan siitä, millaisia tai kuinka valheellisia tietoja levitellään. 

Vierailija
8/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi valehdella. Totuus pilaa maineen tehokkaammin.

Vierailija
9/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitkeä kiusaaminen, jossa kiusattu tarjoilee kiusaajalle tämän omaa lääkettä, kun muu ei auta. Riippuu varmaan siitä, millaisia tai kuinka valheellisia tietoja levitellään. 

Aina löytyy uusi valhe kattamaan vanha valhe. Nyt kiusatusta on tullut kiusaaja jotta kiusaaja pääsee valkopesemään likapyykkinsä. Kiusaajilla on ehtymätön selitysvarasto.

Vierailija
10/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos joku on sua vuosia huor itellut tai haukkunut vuosien ajan varkaaksi, levittänyt perättömiä ja liioiteltuja juttuja ja mustamaalannut tarkoituksella, niin voi tehdä mieli antaa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
11/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kykenen selaisen ,koska miulla ei:Ei mitään syytä mustamaalata ketään ihmistä.Olen nin lapsellinen jos minua on lyöty ,kännä toisenkin poskeni lyötäväksi. Varmasti 1 syy ,nukun yöni hyvin kun omatuntoni ei Paina!

Vierailija
12/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastan tarvittaessa vain kiusallisia tosiasioita törkeästi käyttäytyneistä ihmisistä.

Vierailija
13/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöinen uskoo itsekin sepittämiinsä juttuihin ja kokee puhuvansa totta. Hän ei koe jäävänsä kiinni mistään, koska hänellä on koko elämän kestävä psykoosi.

Vierailija
14/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöinen uskoo itsekin sepittämiinsä juttuihin ja kokee puhuvansa totta. Hän ei koe jäävänsä kiinni mistään, koska hänellä on koko elämän kestävä psykoosi.

Totta. Sen takia ne on niin uskottavia.

Vierailija
15/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on monen uskovaisen ihmisen suurin synti.

Olen jättänyt seurakunnan kun en jaksanut erään tyypin vihaa ilman syytä. Omaa katkeruuttaan purki.

Vierailija
16/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee tuollaista, siksipä ei tarvitse teeskennellä. 

Vierailija
17/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. jos joku on sua vuosia huor itellut tai haukkunut vuosien ajan varkaaksi, levittänyt perättömiä ja liioiteltuja juttuja ja mustamaalannut tarkoituksella, niin voi tehdä mieli antaa samalla mitalla takaisin.

Ei siinä ole järkeä koska saa itse huonon maineen. Paras kosto on pysyä aikuisena ja pärjätä elämässä.

Vierailija
18/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustamaalaaminen on kylläkin ikävien tietojen levittämistä toisesta. Ne voivat olla tosiakin.

Hyi, millainen sivistymätön p**kamoukka oletkaan, kun et tätä tiennyt.

Sönköttäisitkö muka jostakusta negatiivisia tosiasioita käsittämättä, että olet silloin mustamaalaaja?

Vierailija
19/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kykenen selaisen ,koska miulla ei:Ei mitään syytä mustamaalata ketään ihmistä.Olen nin lapsellinen jos minua on lyöty ,kännä toisenkin poskeni lyötäväksi. Varmasti 1 syy ,nukun yöni hyvin kun omatuntoni ei Paina!

Olet kyllä lapsellinen, huomaa kaikesta mitä kirjoitat 🙂 mutta arvostat itseäsi korkealle.

Vierailija
20/44 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat ja pahat ihmiset uskoo olevansa oikeassa kiusatessaan, siksi he ovat niin loputtoman sitkeitä. Turha odottaa heiltä katumusta. Syy voi olla vaikka kateus tai se ettei varattu ihminen vastaa ihastumisen tunteisiin.

Kuka kiusaa ja ketä? Jos vaikkapa yksityisasioitasi on levitelty ympäriinsä ja sun kimppuun käydään 15 vuotta sen jälkeen, kun on ollut tarvetta olla tekemisissä kiusaajiesi kanssa, niin kyllä silloin tekee mieli sanoa pari valittua sanaa näistä, jotka jatkavat kiusaamista, vaikka itse et olisi sanonut 15 vuoteen näistä asioista mitään. Mitta voi tulla kenellä tahansa täyteen täysin kohtuuttomasta kohtelusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan