Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikinä enää en osta Palette Be your mood-merkkistä hiusväriä

Vierailija
11.05.2022 |

Vaikka edullista onkin. Katsoin muuten siitä Live-merkkisen hiusväripaketin kyljestä myös, että samassa paikassa valmistettu, joten sitäkään en uskalla ostaa.

Oon aiemmin vätjänny hiukset Garnier Nutrisse-merkkisellä värillä, nyt sitten aattelin kokeilla edullisempaa versiota.

Ai kamala, mikä polte oli päänahassa värin levityksen ajan. Kesti onneksi vaan levityksen ajan tuo tunne, sitten onneksi päänahka rauhottui. Jälkikäteen huomasin, että takaraivoon oli tullut vieri viereen kipeitä haavaumia ja korvan eteen poskelle oli tullut kipeä kuiva läntti, juuri siihen kohtaan mistä en heti ollut tajunnut pyyhkäistä ylimennyttä väriä pois.

Ei koskaan aiemmin mulle oo käyny hiusväristä tollein. Tosin en aiemmin ookkkaan käyttäny ku sitä Garnierin väriä ja se on sopinu mulle paremmin kuin hyvin.

Pitää näköjään pitäytyä siinä tutussa ja turvallisessa värissä, mitä oon tottunutkin käyttämään. Mielummin vähän kalliimpi ja parempi hiusväri kuin halvempi ja pilalle palanut päänahka.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seuraavaa värjäyskertaa kannattaa myös testata hyvin pienelle alueelle tuleeko Garnierin tuotteesta oireita. Hiusväriallergia kehittyy ajan kanssa ja oireita voi tulla myös sellaisesta tuotteesta, jota keho on ennen sietänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla