¤¤plussanneet CLOMISTIT,viikko 41¤¤
joko on vauvauutisia????????
-itse kävin katsomassa pienta 2viikkoa vanhaa poikaa eilen..oli se pieni :)
huomenna aamulla mulla on lääkärineuvola...
-ja siinä viime viikon sokerirasituskokeessa kaikki oli ok :) niinkuin ajattelinkin...halusivat vain sen tarkistaa,kun lapset on ollu sen verran isoja syntyessään.
joten nyt ei uutta kuulu muuten,kaikki on ok ja olo on hyvä :)
mutta kirjoitelkaahan mitä teille muille kuuluu?? ...ja hannalle?
t:yöö ja poika 26+2
Kommentit (24)
Odottavan aika on pitkä... Esikoisesta aika meni nopeasti, kun oli aikaa itselle ja kuljeskelinkin ties missä. Nyt on tylsää täällä kotona, kun on tuo 1v 11kk täällä jaloissa (ja ei muuten nukkunut päiväunia tänään eikä eilen!!!!) : /
art 41+1
Onnea Severonille tytön johdosta! Minullakin yletön pahoinvointi tietää yleensä tyttöä ja tyttöä tässä ilmeisesti nytkin odotellaan...alan muuten pikkuhiljaa uskoa sitä yhtä tutkimustulosta, että Clomilapset ovat useammin tyttöjä...
Art: Voimia sinulle odottamiseen näin viime metreillä. Toivotaan, että pääset taakastasi pian eroon. Samaa toivon omalla kohdallani.
Vähän kipeämpiä suppareita on alkanut nyt olla ja ihan viime metreillä iski kamala kutinakin. Olen huomenna menossa verikokeisiin kaiken varalta, ettei nyt vain olisi raskaushepatoosia. Itse epäilen lähinnä allergista reaktiota.
Vauva on tosi nolossa asennossa nyt. Hädin tuskin kykenen kävelemään. Pää tuntuu olevan jotenkin vinossa vasemmalla ja painaa siellä luullakseni suolistoa. On sama tunne kuin vatsa olisi täynnä ilmaa.
Väsyttääkin ihan vietävästi...tässä tämän alkavan viikon fiilikset, ei kiva, ei kiva...Onneksi lapsilla alkaa syysloma huomisen jälkeen. Saapahan aamuisin ainakin nukkua pidempään.
Kanelisokeri 35+2
HURJASTI ONNEA KOKO PERHEELLE!!!!
pieni tyttönen,ihanaa :)
voikaa hyvin ja kerro kun ehdit kuulumisianne!!
-ja onnea muillekin kohta synnyttämään lähteville!!!!
tänne ei uutta....kaikki ok :)
yöö ja poika 27+1
Oikein paljon onnea koko teidän perheelle, tätä hetkeä on odoteltu täälläkin :)
Oliko näin että tämä oli ensimmäinen tyttö teidä perheeseen? Nyt sitten pääset ostelemaan vaaleanpunaisia vaatteita.
No niin Art sinä oot sitten seuraava, toivottavasti kuullaan pian hyviä uutisia.
Jaksamista odottamiseen kaikille muillekin.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]art [size=2][color=#000000]Itse 32, mies 31. Yksi clomilapsi s.11/04 joka sai alkunsa 3. clomikierrosta + luget. Pikkukakkonen 1. clomi-kierrosta ilman muita avuja.
[size=2][color=CD1076]LA 8.10.2006
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]Olen 28 vee ja esikoista odotan, taustalla pco ja clomi+terot yhdistelmällä tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.
[size=2][color=CD1076]LA 13.11.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000]Minä sekä mieheni 33v. Kaksi lasta on jo, esikoinen tyttö s.-98, tärppi saatu kahdella Terokuurilla + yhdellä Clomikuurilla. Toinen lapsi täysin luomusti heti perään, poika s.-99 ja nyt tämä 3. lapsi kolmen Terokuurin + kahden Clomikuurin tuloksena. Tämän 3. lapsen alkuunsaamisen esteenä oli lieväasteinen PCO.
[size=2][color=CD1076]LA 18.11.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]Itse olen 28v. ja mies 38v.
Ennestään luomutytöt -00 ja-01 syntyneet. PCO:n takia clomit+lugesteron käyttöön ja kolmannesta clomikierrosta vihdoin plussa.
[size=2][color=CD1076]LA 30.11.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]Olemme mieheni kanssa yli kolmekymppisiä ja esikoinen on tulossa. Aika pitkään ehdimme yrittää, mutta onneksi sitten clomien avulla onnistui. Plussasin ekasta clomikierrosta.
[size=2][color=CD1076]LA 23.12.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Yöö [size=2][color=#000000]Ikä 31 ja mies 37v. 2 lasta (poikaa), tulleet luomusti, nyt kolmas tärppäsi kolmannesta clomikierrosta
[size=2][color=CD1076]LA 14.01.07
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Uuniomena [size=2][color=#000000]Ikä 29. Toinen tulollaan. Taustalla pco, molemmat lapset siis saaneet alkunsa clomit+terot yhdistelmällä. [size=2][color=CD1076]LA ehkä 29.3.07
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]Itse 23v. mies 25v. ja meillä on 07/04 syntynyt tyttö, joka saatiin siis luomuna. Nyt toinen raskaus meneillään ja tärppäsi toisesta clomi+tero kierrosta.
[size=2][color=CD1076]LA 15.04.2007
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kipzu [size=2][color=#000000]Ikää kummallakin 26 ja mulla taustalla PCO:ta. Vauvaa toivottiin ja yritettiin 1,7v ja sit kun luovutettiin ja satsattiin ajatukset ja rahat tuleviin häihin niin otti ja plussahti!
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Syntyneet clomivauvat [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]
[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]Tyttö 13.10.06 (la 10.10)
Sain tuomio huomiselle, eli käynnistykseen... Tunteet ovat vähän ristiriitaiset, kun edellinen myös käynnistetty ja olo synnytyksessä oli vähän ulkopuolinen : / mutta hyvin loppujen lopuksi meni, joten toivotaan parasta nytkin. Palaan ensiviikolla...
art 41+2
Onnea huomiseen Art! Ehkäpä synnytys olisi tällä kertaa erilainen.
Toivottavasti pian sitten kuulemme kumman sait :)
artilla taitaa olla homma ohi................kumpikohan on tullut ???????????
toivottavasti kaikki ok :)
Eli päivän olin oksitoonitipassa ja paikat ei alkanut kypsymään : / Huomenna uuteen yritykseen mahdollisesti vähän tuhdimilla lääkkeillä. Arvatkaa onko täällä TYLSÄÄ!!!???! No, toisaalta huonekaveri on mannut täällä 8vkoa ja ainakin 3 edessä, että en valita : )
Kiitos kun olette mukana hengessä!!!!
art rv41+3 (kohta 4)
Kyllä nyt varmaan art on saanut jo käärön syliin :)
Tai ainakin luulisi. Toivotaan että kuullaan pian uutisia!
Pääsin käymään neuvolassa ultrassa ja siellähän se vaavi köllötteli pää alaspäin :)
Vielä kaksi ja puoli viikkoa niin olisi ä-polin käynti niin sitten pitäisi jo olla sektiopäivä tiedossa :)
Kyllä menee nopeesti nämä viikot. Neuvolassa muuten oli ihan ok. kaikki. Painokin oli tismalleen sama mitä kaksi viikkoa sitten, joten on pitänyt tietysti palkita itteensä suklaalla tänään...
Vauvalle olisi kaikki valmiina paitsi patja puuttuu sängystä, ja koko sänky odottaa vielä kasaamista.
Löysin kuin löysinkin vauvalle pussimallisen haalarin, hullaannuin jo alkusyksystä sellaiseen kun näin ekaa kertaa ja epätoivoisen hakemisen jälkeen löytyi!
viliweera 34+2
Yhtenä kappaleena vielä. Vauvauutiset kuitenkin lähempänä kuin eilen ; )
art rv 40+2
Tsemppiä art! Sulla alkaa olla jo jännät paikat :)
Itellä ei mitään ihmeitä. Yöt aika huonosti tulee nukuttua, viime yönäkin vauva potki yhteen asti ja loppu yö meni vähän väliä heräillessä. Mutta onneksi lapset on jo sen verran isoja että päivät voi ottaa sitten rennommin jos on yö mennyt valvoessa.
Missä kaikki muut luuraavat, tulkaa kertomaan missä mennään :)
viliweera 32+5
Täällä sitä kotona kärvistellään. Vähän kipeämmin tuossa taas illalla supisteli, mutta tuntuvat nyt taas loppuvan eli ei vieläkään tullut toivottua lähtöä. Tänään tuli rv 40 täyteen ja oli neuvolakäynti. Jatkoa suunniteltiin sen verran, että jo ylihuomenna menen neuvolalääkärille kohdunsuun tilanteen tsekkaukseen ja ehkä sitten joskus ensi viikon loppupuolella äitiyspkl:lle kontrolliin.
Aika pieneksi on jäänyt tämä plussanneiden clomistien joukko, kunpa tulisi lähiaikoina vauvakuumeisille paljon plussia ja saataisiin tänne isompi joukko kirjoittelemaan. Tuli kyllä suru puseroon kun kävin lukaisemassa kuumeilevia clomisteja, miten on ollut vastoinkäymisiä monella ja pettymystä pettymyksen perään jo kohta koko tämän kuluneen vuoden ajan.
Severon rv 40
Ei täälläkään mitään uutta ole tapahtunut...jollei oteta huomioon kipeähköjä menkkakipuja jotka tulevat ja menevät...epäsäännöllisin harvakseltaan.
Vauva painaa nyt todella alas ja vihloo ihan mielettömästi kun hän siellä kääntelee päätään. Vilkaskin on vielä, vaikka itse olen ihan rättipoikki väsynyt. Nukkuisin vain...yöt ovat ihan tuskaa jatkuvan pissalla juoksemisen vuoksi, eikä asennonvaihtokaan onnistu heräämättä.
Kääröni haluaisin jo käydä lunastamassa, joten voin vain kuvitella miltä Severonista ja Artista tuntuu, kun lasketut ajat ovat jo ihan käsillä, eikä vauva tahdo vielä syntyä.
Eilen olin neuvolassa. Siellä kaikki hyvin, painon nousu on tyrehtynyt kun närästää niin kovasti, ettei ruoka oikein tahdo maistua. Ovat nämä viimeiset viikot niin rankkoja. Toivon, ettei tarvitsisi nääntyä tässä olotilassa enää viikolla 42. Otan " kovat otteet" käyttöön heti kun on 38 viikkoa täynnä, juoksen vaikka rappuja ylös alas aamusta iltaan. Terkka sanoikin, että jos vauva päättää syntyä jo nyt, ei syntymää todellakaan lähdetä estelemään, eli kuivilla ollaan jo viikkojen suhteen :-).
Terkan mukaan vauva alkaa olla ihan hyvän kokoinen, joskin tällä kertaa ei kuulemma mikään jättiläinen. No, Taysin kokoarvion haluan kuulla vielä, ennen kuin sanon asiaan juuta tai jaata...kokoarvio on tarkoitus tehdä 30.10. eli kovin kauan siihen ei enää ole. Olen tuolloin jo viikolla 38.
Huh, tuntuu, että päivät loppuvat kesken! 39 päivää enää laskettuun aikaan.
Ulriinan kuulumisia luin sattumalta tuolta Haahujen palstalta. Hän oli näemmä saanut mustatukkaisen, hieman yli nelikiloisen tytöntylleröisen 4.10. Toivotan hänelle paljon onnea pienen tytön johdosta, mikäli hän tätä pinoa vielä lukee. Eli taisi olla eka Clomivauva sitten siinä :-)
Kanelisokeri 34+3
...olimme ajelehtineet jo liian kauas...
voi että on monella jo synnytys lähellä :)
tyytyväisiä vauvoja vaan,kun viihtyvät masussa noin hyvin ;)
no,eiköhän kohta ala tapahtumaan...
kävin tänään lääkärineuvolassa ja kaikki ok...kohdunsuu hyvin kiinni, joten töissä jatketaan varmaankin vielä se 4viikkoa ennen kuin loma alkaa...
aloin oma-aloitteisesti syömään rautaa muutama viikko sitten,kun väsytti kokoajan,mutta sen saan lopettaa kun oli niin hyvät veriarvot...
mutta kuullaan taas!!
ja tänäänkin sitä on pyyhkiessä tullut. Joten ehkä tässä jo viikon sisällä pääsen ponnistamaan ; )
ART 40+5
hurjasti ONNEA synnytykseen........kohta mennään :)
Hurjan paljon onnea pienestä kääröstä :)
JA artille toivotaan myös pikaista nyytin hakureissua :)
Tänne ei mitään erikoista kuulu. Keskiviikkona neuvola taas.
Juu kyllä voi liikkeet jo tuntua, Helinäkö niistä kirjoitteli. Itsekin tunsin tässä raskaudessa jo 13+ viikolla ekat liikkeet, vaikkakin istukka on edessä, mutta sen verran ylhäällä ettei haitannut liikkeiden tuntemusta ja pitkään ne tuntuivatkin kovin alhaalla.
Mutta nyt en enempää jaarittele...
viliweera 33+4 ...muistaakseni...