¤¤plussanneet CLOMISTIT,viikko 41¤¤
joko on vauvauutisia????????
-itse kävin katsomassa pienta 2viikkoa vanhaa poikaa eilen..oli se pieni :)
huomenna aamulla mulla on lääkärineuvola...
-ja siinä viime viikon sokerirasituskokeessa kaikki oli ok :) niinkuin ajattelinkin...halusivat vain sen tarkistaa,kun lapset on ollu sen verran isoja syntyessään.
joten nyt ei uutta kuulu muuten,kaikki on ok ja olo on hyvä :)
mutta kirjoitelkaahan mitä teille muille kuuluu?? ...ja hannalle?
t:yöö ja poika 26+2
Kommentit (24)
Nyt on sitten kotiuduttu vauvan haku-reissulta!
Torstaina jouduin sisään sairaalaan raskausmyrkytysoireiden voimistuttua. Saman tien alkoivat käynnistelemään cytotecilla. Se saikin aikaan ihan kivasti supistuksia, mutta illan mittaan teho hiipui ja tilanne haluttiin rauhoitella yöksi koska paikat ei kuitenkaan alkaneet avautua.
13.10 perjantai-aamuna myrkytysoireet edelleen voimistuivat ja sitten alettiinkin tositoimiiin: synnärille, kalvot puhki ja supistustippaa päälle. Tipalla saatiin aikaan tosi kovat ja kivuliaat supistukset, mihin ei auttaneet mitkään kipulääkkeet. Mutta tulosta tuli nopeasti: ehdin olla synnärillä noin viisi tuntia kunnes sitten kivuliaan avautumisvaiheen ja erittäin helpon ponnistusvaiheen(7 min) jälkeen saimme TYTÖN. Painoa hänellä oli 3750g, pituus 53 cm ja raskausviikot siis olivat 40+3.
Ei tätä meinaa todeksi uskoa, että nyt ollaan jo kotona vaikka synnytyksestä on vasta vähän yli 2 vrk. En edes kinunnut nopeaa kotiutusta vaan hoitaja sitä ehdotti kun kaikki oli vuodeosastolla kohdallamme mennyt niin hyvin. Ihanaa olla kotona ja koko perheen voimin ihmettelemme tyttöä jonka olemme veljeskatraaseen saaneet.
Ainiin, näin jälkeenpäin voi nyt sitten raskauden alkuajan pahoinvoinnista todeta, että tätä se tiesi; tyttö oli tulossa. Kun aiemmissa poika-raskauksissa pahoinvointi oli ollut paljon lievempää.
Vilkutukset kaikille clomisteille. Odottajille voimia odotukseen ja kuumeilijoille tsemppiä ja uskoa tulevaan plussaan.
Iloisin terveisin Severon ja tyttö
Ehdit sitten ennen minua ; ) Tämä meidän 2.clomivaavikin tykkää köllötellä äidin masussa :D
T: ART tänään rv tasan 41
esikoinen käynnistettiin rv 41+5 : )
Täällähän alkaa jo näyttää lupaavasti siltä, että kohta saadaan vauvauutisia...tsemppiä vaan art ja severon!!
Voi kumpa tää aika menis nopeesti niin pääsis itsekkin tohon vaiheeseen niin sais lakata murehtimasta kuinka tän raskauden käy. Tosin mulla on nyt ollu jo paljon parempi olla vaikka supisteleekin välillä päivittäin, mutta levossa asia korjaantuu. Masu on kasvanu hurjasti ja kyllä ne liikkeet vaan tuntuu vaikka neuvolassa oltiin sitä mieltä, että se ei voi olla mahdollista. Mutta ei ne voi olla mitään muuta ja kyllä mä tiedän jo kerran kokeneena miltä liikkeet tuntuu. Kävin ekassa sokerirasituksessa ja arvot oli ihan hyvät. Jouduin siihen sen vuoksi, kun meillä on sukurasite ja edellisessä raskaudessa oli yks arvo koholla ja joka neuvolakäynnillä sokeria pissassa niin ja onhan tuo painoindeksi hitusen koholla. Kyllä oli taas aivan kamala toi rasitus. Sängystä pääsin ylös ilman, että silmissä musteni vasta seittemän aikaan illalla, kun aamu kaheksalta kävin siinä kokeessa. Mulle se rasitus tekee noin kurjan olon. Ja kaikenlisäksi joudun siihen vielä uudestaan vk 26-28...enpä kyllä haluais.
Mutta kaippa lähden lukemaan tytölle iltasatua...heipähei!!
Helinä 13+5