Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokevatko ihmiset oikeasti jotain läheisyyttä seksissä?

Vierailija
11.05.2022 |

Juttelin mieheni kanssa seksistä, tai no hän aloitti kertomalla mitä seksi hänelle merkitsee.
Sanoi että seksi on hänelle läheisyyttä ja rakkauden osoitusta ja jotain mitä ei muiden kanssa koeta (tätä en ymmärtänyt ollenkaan, sillä hänellä on ollut monia kumppaneita. Hän on minun ekani.)

Ja tätä jäin miettimään koska itse en ole kokenut mitään tuollaista kertaakaan.
Ja luin sitten asiasta ja moni muu sanoi suunnilleen samaa.
Ja käyttivät sanaa parisuhteen liima, miehenikin käytti tätä sanaa, sekin meni yli ymmärryksen.

En ole kehdannut sanoa kumppanille mitään.
Mitä tämä oikein on?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiluoja.. sanoitko, että:' et ole kehdannut kertoa'..?

Ja että, sanoitko:' mitä tämå on?' ..sanonko mitä:

..(Silkkkaa ja 'puhdasta') Hulluutta. ihminen se on.

Eihän kukaan (ihminen. mies tai nainen) voi elää mitään kunnollista ja tasapainoista niin henkisesti kuin fyysisesti kanssa, elämåä? Noin kuin sinä teet.

En ymmärrä. Vai onko (sinultakin ne 'väärät'..)

Lääkkeet? Jääny vielä sinne.. apteekkiin tai sinne lääkärin reseptivihkoon. En ymmärrä ihmistä?

Sinua.

Vierailija
22/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sen verran iso ego ja olen sen verran narsisti, etten voisi olla ap:n kaltaisen "kylmän" naisen kanssa.  Minulle on aina ollut tärkeintä, että minua himoitaan ja rakastetaan. Eikä tämä ole mikään alkuaikojen juttu tai joskus, vaan aina. Aina kun on seksiä sen pitää myös näkyä ja pitää näkyä muutenkin elämässä. Jotenkin henkinen minä haluaa, että vaimon halu ja rakkaus tuntuu. Pillu on selvästi heti hereillä ja  odottaa saavansa tyydytystä jne.. Vaikka on koko ikä oltu yhdessä, niin aina vaan toisen halun ja rakkauden pitää tuntua ja aistia ne. Joka kerta. Siksi olen halunnut seksiäkin vaimon halujen mukaan.  Pillu kertonut välittömästi onko haluja vaiko ei. Harvemmin vaimo on edes ehdotellut seksiä, jos ei pillu ole ollut halukas.  Joskus itse erehtynyt vonkaamaan ja huomannut sitten nuollessa, ettei pillua ole kiinnostanut. Sitten jätetty johonkin toiseen kertaan. 

Meillä on aina ollut paljon läheisyyttä koko ikä, aina oltu toistemme kanssa henkisesti läsnä, vaikka olisimme eri paikoissa. Vaimoni on minun täydellinen sielunkumppani. Aistinut, tuntenut ja tiennyt minua paremmin mikä ollut minulle milloinkin parasta. Lukenut minua alusta lähtien kuin avointa kirjaa.  Ainut ihminen maailmassa, joka pystynyt läpäisemään muurini kuin tyhjää vaan.  Kerran työhaastattelussa yksi psykologi yritti 3h kaivautua minun sisimpään ja tuskastui. Sanoi, että luiskahdan kuin kala vedessä aina kun hän oli saamassa jotain käsitystä. Meinasin sanoa, että miksi luulet, että on myynti- ja markkinointimiehiä. :)))

Jos naiselta ei löydä sielua, on väärän naisen kanssa kimpassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se niin monta kertaa huomattu asia. Kun naisilla ei ole Sielua! niin paljoa ei siitä mies voi sitten saada.

Vierailija
24/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aloituksen aiheen, mutta seksi muuttaa suhdetta kyllä sillä lailla, että väkisinkin tulee läheisemmäksi sen ihmisen kanssa, jonka kanssa sitä seksiä on ollut. Vähän kuin olisi jokin yhteinen salaisuus. Tämä voi kuulostaa provoilulta, mutta on totta: itselleni kehittyi hiukan helliä tunteita jopa imuria kohtaan, kun olin imaissut sillä itselleni muutamat orkut. Jokin taika siinä orgasmin hetkellä tapahtuvassa hormoniryöpyssä on.

Vierailija
25/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi aloituksen aiheen, mutta seksi muuttaa suhdetta kyllä sillä lailla, että väkisinkin tulee läheisemmäksi sen ihmisen kanssa, jonka kanssa sitä seksiä on ollut. Vähän kuin olisi jokin yhteinen salaisuus. Tämä voi kuulostaa provoilulta, mutta on totta: itselleni kehittyi hiukan helliä tunteita jopa imuria kohtaan, kun olin imaissut sillä itselleni muutamat orkut. Jokin taika siinä orgasmin hetkellä tapahtuvassa hormoniryöpyssä on.

Monesti vähän hitaammin lämpenevänä miehenä olen aatellut, että onko osa orastavista parisuhteistani kaatunut ja päättynyt siihen ettemme ole harrastaneet "tarpeeksi nopeasti" seksiä; vaikkei nainen sitä ole suoraan sanonutkaan, että hän olisi halunnut ja toivonut "suhteemme" etenevän nopeammin intiimimmälle tasolle. - Mutta hän ei ole sen paremmin kuin minäkään osannut tai huomannut ja tai muuten vain itse kyennyt viemään ja edistämään haluaan niin, että olisimme harrastaneet (lopulta) seksiä.

Vierailija
26/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut enemmän kuin riittävästi seksipartnereita. Ne joiden kanssa olen kokenut hyvinkin suurta tunnetta ja läheisyyttä, vaikkakin vain hetkellistä, on yhteistä se, että seksikin on ollut taivaallisen hyvää. Lähes 90% kanssa en ole kokenut juuri minkäänlaista läheisyyttä seksissä. En edes silloin kun olen ollut parisuhteessa, jolloin se läheisyyden tunne on tullut muualta kuin seksistä.

Vierailija
27/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ap sitten itse seksissä kokee?

En oikeastaan mitään.

Ekoilla kerroilla se tietty oli sellaista että katsotaan nyt mistä kauheasta kohinasta ollut kyse ja aluksi muistan kokeeneni pettymystä, sillä lailla ai, tästäkö nyt oli niin kauheet puheet.

Sen jälkeen en ole sen kummempia ajatellut seksistä, enkä ole ajatellut asiaa.

Kunnes nyt sitten kun mies puhui asiasta ja jäin miettimään.

Ahaa, käsitänhän siis oikein, että et juurikaan koe seksistä mitään nautintoa tai mielihyvää? Sitten ehkä ymmärrän ettet ymmärrä. Monille seksi kuitenkin tuottaa hyvinkin suurta nautintoa, ja sen jakaminen yhdessä rakastamansa kumppanin kanssa ja hänelle antautuen vain syventää nautintoa, ja se on sitä suurta yhteenkuuluvuutta. Vaikeahan sitä oikeastaan on selittää, sen vain tuntee, ei se niin järjen juttuja ole.

Kyllä se fyysisesti on välillä hyvää.

Minä ymmärsin että kyse oli nyt henkisestä puolesta, että tuntee olevansa läheisempi tms.

Saa jotain syvällistä (?) seksistä.

Kun minulle se taas on ollut aina vain seksiä.

Ainakin niiden muutaman ekan kerran jälkee.

Olen ns.myöhäisherännäinen ja sain aika paljon kommenttia asiasta ja se sai uskomaan että seksissä on jotain mitä ei saisimissata.

Ja sitten kun sitä tuli harrastattettua , olo oli vain etta jaha - tälläistä.

Ap

Ei nyt tarvitse kertoa mitään ihmeempiä jos et halua, mutta onko teillä paljon läheisyyttä seksin aikana? Onko esileikkiä, halailua, pussailua, lusikointia, silmiin tuijottelua ja silittelyä, tai mitään muuta, kuin sitä varsinaista yhdyntää ja panoa? Koska voin kyllä hyvin ymmärtää tuon "jaha - tällaista" reaktion jos seksi on fyysisesti välillä ok mutta muuten tuntuu sinulle suoritukselta eikä teillä ole juurikaan mitään hitaampaa aktiviteettia siinä ennen/jälkeen yhdynnän. Yhdyntä on lopulta vain osa seksiä, ei koko juttu. Itselleni seksi on fyysisesti myös ihan ok useimmiten, mutta enemmän saan irti siitä ajasta kun maataan sylikkäin seksin jälkeen ja se yhdyntä enemmänkin täydentää tuota kokemusta. Se henkinen puoli ei itsellänikään oikein pääse kunnolla esiin siinä varsinaisen aktin aikana.

Listaamaasi asioihin, ei.

Molemmat tuntee sen aika vaivaannuttavaksi.

Poikaystävällä on aina juttuja mitä haluaa tehdä ja koska minua ei niin kauheasti seksi kiinnosta, niin olen vain tyytyväisempi että se on suht nopeasti ohi.

Ap

Vierailija
28/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus naisista on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan koe. Tai joskus joo, mut en enää. Pakollinen paha koko seksi, jota nyt vain joskus täytyy harrastaa ettei tarvi kuunnella motkotusta. Ollaan vissiin jo vuosien saatossa vieraannuttu toisistamme.

Toi on ihan totta. Ihan asiaa, kerrot ja vahvistaa sen kaiken mitä olen naisista oppinut tietää:

(Yhdelläkään) Naisella ei ole Sielua!

Siinä se. Kaikista suurin ero miesten ja naisten välillä.

Ai ei ole sielua, jos ei seksi kiinnosta!?

Pah, lol!

Ennemminkin ne ikuisesti vehkeiden perään olevat on sieluttomia!!

Vierailija
29/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan mitään.

Ekoilla kerroilla se tietty oli sellaista että katsotaan nyt mistä kauheasta kohinasta ollut kyse ja aluksi muistan kokeeneni pettymystä, sillä lailla ai, tästäkö nyt oli niin kauheet puheet.

Ahaa, käsitänhän siis oikein, että et juurikaan koe seksistä mitään nautintoa tai mielihyvää? Sitten ehkä ymmärrän ettet ymmärrä. Monille seksi kuitenkin tuottaa hyvinkin suurta nautintoa, ja sen jakaminen yhdessä rakastamansa kumppanin kanssa ja hänelle antautuen vain syventää nautintoa, ja se on sitä suurta yhteenkuuluvuutta. Vaikeahan sitä oikeastaan on selittää, sen vain tuntee, ei se niin järjen juttuja ole.

Minä ymmärsin että kyse oli nyt henkisestä puolesta, että tuntee olevansa läheisempi tms.

Olen ns.myöhäisherännäinen ja sain aika paljon kommenttia asiasta ja se sai uskomaan että seksissä on jotain mitä ei saisimissata.

Ap

Ei nyt tarvitse kertoa mitään ihmeempiä jos et halua, mutta onko teillä paljon läheisyyttä seksin aikana? Onko esileikkiä, halailua, pussailua, lusikointia, silmiin tuijottelua ja silittelyä, tai mitään muuta, kuin sitä varsinaista yhdyntää ja panoa? Koska voin kyllä hyvin ymmärtää tuon "jaha - tällaista" reaktion jos seksi on fyysisesti välillä ok mutta muuten tuntuu sinulle suoritukselta eikä teillä ole juurikaan mitään hitaampaa aktiviteettia siinä ennen/jälkeen yhdynnän. Yhdyntä on lopulta vain osa seksiä, ei koko juttu. Itselleni seksi on fyysisesti myös ihan ok useimmiten, mutta enemmän saan irti siitä ajasta kun maataan sylikkäin seksin jälkeen ja se yhdyntä enemmänkin täydentää tuota kokemusta. Se henkinen puoli ei itsellänikään oikein pääse kunnolla esiin siinä varsinaisen aktin aikana.

Poikaystävällä on aina juttuja mitä haluaa tehdä ja koska minua ei niin kauheasti seksi kiinnosta, niin olen vain tyytyväisempi että se on suht nopeasti ohi.

Ap

Minkä takia olette ylipäätään yhdessä jos ei ole mitään yhteistä, eikä yhteenvetäviä tunteita.  Aika kylmää touhua. Itse taidan olla janan toisessa päässä ja teidän kaltaiset toisessa päässä. Itsellä meni miehenä pöntö sekaisin ja jalat alta ekasta suudelmasta minkä itse annoin. Koko ikäni miettinyt mikä sai minut antamaan ensisuudelman ensisanoikseni.  Olemme olleet aika lailla erottamattomia koko ikämme.  Yhä vieläkin kun antaa vaimolle suukon suulle tuntuu, että sielut suutelee. Humahtaa läpi koko kropan. 

Vierailija
30/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan mitään.

Ap

Ap

Minkä takia olette ylipäätään yhdessä jos ei ole mitään yhteistä, eikä yhteenvetäviä tunteita.  Aika kylmää touhua. Itse taidan olla janan toisessa päässä ja teidän kaltaiset toisessa päässä. Itsellä meni miehenä pöntö sekaisin ja jalat alta ekasta suudelmasta minkä itse annoin. Koko ikäni miettinyt mikä sai minut antamaan ensisuudelman ensisanoikseni.  Olemme olleet aika lailla erottamattomia koko ikämme.  Yhä vieläkin kun antaa vaimolle suukon suulle tuntuu, että sielut suutelee. Humahtaa läpi koko kropan. 

Ihana mies. Aarre naisellesi, siis vaimollesi. Kaikkea hyvää teille.

Vierailija
31/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan koe. Tai joskus joo, mut en enää. Pakollinen paha koko seksi, jota nyt vain joskus täytyy harrastaa ettei tarvi kuunnella motkotusta. Ollaan vissiin jo vuosien saatossa vieraannuttu toisistamme.

Toi on ihan totta. Ihan asiaa, kerrot ja vahvistaa sen kaiken mitä olen naisista oppinut tietää:

Pah, lol!

Toi iha itelles vaan. Kun sanottiinko *muka' jossain noin? Ei. Jos 'vain osaa' lukea, ilmeisesti osaat: valikoivasti tyypilliseen naisten tapaan.

Toi naisen TäydellinenKyvyttömyys minhinkään inhimilliseen, edes tunnetasolla kuvaa hyvin sitä:

..SIeluttomuutta. Totta (yhdelläkään) naisella ei ole Sielua!

Vastauksesi kertoo kyllä hyvin senkin. Niin monelja tavoin täysin kyvyttömiä. Ihmisiksi.

Naiset vain ovat. Sieluttomia olentoja, ei muuta.

Vierailija
32/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pah, lol!

Toi iha itelles vaan. Kun sanottiinko *muka' jossain noin? Ei. Jos 'vain osaa' lukea, ilmeisesti osaat: valikoivasti tyypilliseen naisten tapaan.

Toi naisen TäydellinenKyvyttömyys minhinkään inhimilliseen, edes tunnetasolla kuvaa hyvin sitä:

..SIeluttomuutta. Totta (yhdelläkään) naisella ei ole Sielua!

Vastauksesi kertoo kyllä hyvin senkin. Niin monelja tavoin täysin kyvyttömiä. Ihmisiksi.

Naiset vain ovat. Sieluttomia olentoja, ei muuta.

Jos kaikki naiset ovat sinusta sieluttomia, niin kannattaisi katsoa peiliin. Ettei vain olisi narsistin viikaa, eikä muissa kuin itsessä näe sielukkuutta.  Todennäköisyys, että kaikki naiset olisivat sieluttomia on mitätön siihen nähden, että olet itse. 

Vierailija
33/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan mitään.

Ap

Ap

Ei mitään yhteistä?

Puhun nyt vain seksistä.

Ja, voit lopettaa tuon kylmä sanan käytön, se ei osu nyt ollenkaan.

Vierailija
34/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan mitään.

Ap

Ap

Ihana mies. Aarre naisellesi, siis vaimollesi. Kaikkea hyvää teille.

Toivottavasti tämä oli sarkasmia.

Pelottaa aina kuinka alhaalla naisten standardit on miehille.

Vierailija
35/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta onko teillä paljon läheisyyttä seksin aikana? Onko esileikkiä, halailua, pussailua, lusikointia, silmiin tuijottelua ja silittelyä, tai mitään muuta, kuin sitä varsinaista yhdyntää ja panoa?

Ei mitään yhteistä?

Puhun nyt vain seksistä.

Ja, voit lopettaa tuon kylmä sanan käytön, se ei osu nyt ollenkaan.

Jos nuo kaikki puuttuu on ihminen tunnekylmä. Kylmyyttä on sekin, jos ei ole kumppanista vähääkään kiinnostunut seksuaalisesti.   Vastarakkauden  ja himon himon puute   tappaa läheisyyden ja suhteen.   Silloin parisuhde on kylmä ja kuollut. Jos meillä olisi käynyt noin, eikä haluja ja haluamista olisi saatu palautettua, olisi parisuhde loppunut. Kaverisuhteeksi muuttuneeseen suhteeseen en olisi jäänyt, koska sitä myöten olisi myös rakkaus kuollut.  Ilman läheisyyttä ei ole rakkautta. Kaikkea sitä voi toki selittää. 

Vierailija
36/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no täältä ei saanutkaan apua.

Pelkkiä mies-trolleja kiusaamassa.

Näkemiin.

Ap

Vierailija
37/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, no täältä ei saanutkaan apua.

Pelkkiä mies-trolleja kiusaamassa.

Näkemiin.

Ap

Jäi nyt hieman epäselväksi, että millaista apua Ap olisit kaivannut? Odotitko avuksesi kannustavia viestejä, että jätä se sika? - Tai vain viestejä, että joo miehet tollasia haluu aina seksiä ja siihen, ettei itse tykkää lainkaan siitä, vaan odottaa ja toivoo, että se olisi vain nopeasti ohi niin tottuu kyllä. Ja totta kai kiitellä sinua, ettäö miten hurmaava ja pyytettön olet kun olet suostunut siihen vaikka et siitä itse mitään koe saavasi. - Kyllä kumppanisi tulsi antaa vähintää kuu taivaalta palkkioksi takaisin.

En kaikkia postauksia itse ennättänyt lukea, josta pahoitetluni mutta kyllä tähän keskusteluun on osallistunut minusta jokunen ihan asiallienn meis (oletettu) kirjoittaja.

Esimerkiksi kirjoituksen 13 kirjoittanut kokematon mies, joka esitti, että vositko olla aseksuaali ja sensijaan esimerkiksi voisit (aseksuaalina muunlaista vetovoimaa, kuten esimerkiksi aistillistaja  haluaisit ja nauttisit halaamisesta tms. tai romanttista  vetovoimaa; ja tai rakkauden kaipuuta.

Toki mainitsit viestissä 14 että toki se (seksi) on välillä on fyysisesti hyvää, joka antoi ainakin pientä valoa siihen, että että fyysisesti suhteenne ei ole sinulle on ihan pelkkää kärsimystä.

Mutta kuten seuraavssa viestissä huomautettiin, niin on myös arvokasta toisinaan muistuttaa siitä, että ei seksi ja erityinen intiimi-läheisyys aina tuo iloa ja nautintoa. - Päinvastoin ikävimmissä tapauksessa seksistä voi saada vähintään päänsä pyörälle mutta myös kokea suurta kipua ja särkyä sekä seksin aikana että sen jälkeen. - Joku tietysti voi perustellustikin sanoa, että ei ole kyse "oikeasta" seksistä, jos sen jälkeen kokee enemmän kipua ja särkyjä ja päätä  jomottaa, eikä varmasti  aina olekaan. (Ei siinä, että toinen pakottaa ja alistaa tosien allensa ole kyse seksistä vaan loukkaavasta ja satuttavasta väkivallasta). Erilaiset brutaalitkin fantasiat ja roolileikit etc ovat sitten erikseen.

Hyvää elämää voi totta kai elää vaikka kokonaan ilman seksiä. Ei siihen kuole. Mutta on myös hyvä ymmärtää, että jos elää tai jos haluaa elää parisuhteesa, niin on hyvä ymmärtää, että osalle seksi osana parisuhdetta on myös hyvin tärkeässä osassa. Jopa niin tärkeää, kuin viestin 35 kirjoitti ehkä vähän kärkeväämn sävyyn todeten miten hänesä [suoralainaus] "Kylmyyttä on sekin, jos ei ole kumppanista vähääkään kiinnostunut seksuaalisesti.   Vastarakkauden  ja himon himon puute   tappaa läheisyyden ja suhteen.   Silloin parisuhde on kylmä ja kuollut. Jos meillä olisi käynyt noin, eikä haluja ja haluamista olisi saatu palautettua, olisi parisuhde loppunut. Kaverisuhteeksi muuttuneeseen suhteeseen en olisi jäänyt"

Vierailija
38/39 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleeni, että oletko koskaan Ap kysynyt itseltäsi, että voisitko oikeasti olla lesbo? - Tämä nyt tuli vain mieleeni kyllä lähinnä siksi, kun huomasin tähän keskusteluun myös osallistuneen biseksuaalin miehen kirjoituksen.

Hän kirjoitti toisaalla, kuinka hänelle kesti aikaa, että tajusi ja ymmärsi olevansa biseksuaali, vaikka jälkeenpäin aateltuna pitikin sitä aivan selvänä, että näin olisi. (Vaikka jatkoikin myöhemmin senkin  vaihtoehtoa, että saattaisi sittenkin olla pan seksuaali).

Niin biseksualisuus kuin homous ja lesbous ovat nykysin paljon "normaalempia"  sekä hyväksytympiä että näkyvämpiä kulttuurissamme kuin vaikka vain 10 tai 20 vuotta sitten 

Suomessa elää vielä paljon heitäkin, jotka muistavat ajan jolloin homous oli jopa krimalisoitu ja edelleen seksuaalivähemmistöt saattavat kokea syrjintää, niin sen myöntämine tai löytäminen, että itse on mahd. kuuluu oman seksuaalisen suuntautumisensa kanssa vähemmistöön ei ole varmasti vieläkään helppoa.

En vaadi tai odota tähän kirjoitukseeni vastausta.

Toivon vain että osaat olla rehellinen ja avoin itsellesi ja omille tunteillesi ja haluillesi. - Mutta myös ymmärtämään, että on myös toisen laisia ja yhtälailla perusteltuja haluja ja toiveita.

Ajattele vaikka Saara Aaltoa tai Minna Haapkylää Freddie Mercuria -Aalto ehti olla ymmärtääkseni useamman vuoden parisuhteessa miehen kanssa kunnes -minulle on jäänyt mielikuva. joka voi olla väärä- vaihtoi parisuhteensa miehensä lähes lennosta parisuhteeseen naisen kanssa.  Samoin teki Minna Haapkylä, erottuaan lastensa isästä Hannu-Pekka Björkmanista. Marcury eli ja sui vuosia naisen kanssa, ennen kuin uskaltautui elämään "ihan homona".

Toisaalta lienee täysin mahdollista, että olet niin heteroseksuaali kuin vain voi olla, mutta seksi sinua ei vain kiinnosta, niin paljon kuin otaksutaan, että pitäisi.  Voit samalla olla esim aseksuaali. Tai sitten vain et oikein itsekään tiedä millaista seksiä haluaisit, jos sitä haluaisit koska päässäsi jyskyttää liian åpaljon kliseitä ja stereotyioita sittä mitä sen muka pitäsi olla miehen kanssa.

Ja tai jo se millaiset kokemukset sinulla on nykyisen kumppanisi kanssa saattaa sumentaa ajattelua, kun näet teidät kahdet ja välitön vasta reaktiosi on, että eihän me nyt tuollain voida.... Lienee myös mahdollista kumppansi ei osaa tulla tai ei ole toistaiseksi tullut sinua tarpeeksi vastaan ja asettua niin, että sinä saisit kerrotuksi näytetyksi ja osoitetuksi, mitä sinä haluaisit.

Muista sinulla on oikeus omiin unelmiin ja haaveisiin niihin voi kuulua seksi ja seksualisuus tai ne voivat koskea ja käsittää aivan kaikkea muuta. Lujasti tsemppiä.

Vierailija
39/39 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtymän voi perustaa kaupparekisteriinkin, jos seksi ei kiinnosta. Minä kuitenkin hoidan mieluummin yhtymällä fyysisesti ja henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme