Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle soitti joku täti tuntemattomasta numerosta ja sanoi, että olen voittanut 100 000 ja pyysi pankkitunnuksiani.

Vierailija
11.05.2022 |

Ihmettelin hieman, kun en ollut osallistunut mihinkään arvontaan. Annoin tunnukseni ja menin katsomaan tiliäni äsken ja se näyttää 0.00. Ja vielä ennen tuota puhelua tililläni oli 300 ja nyt pitäisi olla 100 300.
Yritin soittaa virheestä tuohon numeroon, mutta puhelimeni sanoo vain, että numero ei ole käytössä!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle soitti täti, joka kehoitti asentamaan tietokoneelleni ohjelman. Kyselin englanniksi ohjeita ym. juttelua. Hän ei ymmärtänyt vaan toisti aina uudelleen englanniksi ulkoa opettelemansa lauseet.

Minulle soitti microsoftin tuesta nuori naisihminen. Löi luulin korvaan kun kyselin miten vanhemmat voi ja että ovatko ylpeitä siitä kun tytär on köyhiä vanhuksia huijaava rikollinen mafian palveluksessa.

Vierailija
22/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli tuollainen puhelu ja kerroin soittajalle erilaisista seksuaalissävytteisiä fantasioista, joita haluaisin toteuttaa soittajan äidin irrotetun pään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli tuollainen puhelu ja kerroin soittajalle erilaisista seksuaalissävytteisiä fantasioista, joita haluaisin toteuttaa soittajan äidin irrotetun pään kanssa.

Ihana idea täytyypä kokeilla seuraavalla kerralla kun tuollainen puhelu sattuu kohdalle.

Vierailija
24/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin että äitinsä lähettäisi terveisiä mutta ei nyt voi suu täynnä puhua koska on pöytäni alla imemässä kaluani.

Vierailija
25/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin opit tuntemattomiin numeroihin ei kannata vastata ja jos nyt vastaa tyhmyyttä kun puhutan voitosta.Puhelin suljetaan.Kyllä jos jotain voitat kirje tulee kotia ihan virallinen ja siinä ilmoitetaan yhteystiedot viralliset,johon otat kontaktit ja se miten sinulle voitto maksetaan.

Vierailija
26/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jätä perse minulle.

Vierailija
27/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla harras helluntalainen. Ne on noin höveleitä raha-asioissa.

Vierailija
28/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran vastaavalta soittajalta (tämä täti oli englantia puhuva), onko äitisi ylpeä siitä mitä teet.

Sulki puhelun.

Ennen sulkemista mä vastasin sulle: "että hai sie valkolainen tietenkin äiti on ylpeä, kun hänen ideahan tämä oli. Herran siunausta!"

Vierailija
29/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
30/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs Jakke Elg se siellä vastailee puheluihin?

Vierailija
31/31 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Idea oli puolisoni. Hänelle oli joku soitellut töihin. Hänellä oli pari hyvää mallia näihin puheluihin vastaamiseen, oli kokeillut. Itse käytin tätä lyhyempää kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme