Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te-toimisto tulkitsee tutkintoja?

Pohdiskelija
11.05.2022 |

Miten on, jos on suorittanut kandin tutkinnon (eli alemman kk-tutkinnon) ja työskennellyt omalla alalla, tulkitseeko te-toimisto että töitä haetaan sitten ko. koulutusalalta? Vai tulkitseeko että mitään koulutusta ei ole, jos maisteriksi ei ole valmistunut, eikä muita tutkintoja ole (paitsi lukio).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulututkinnon suorittaneet sopii erinomaisesti baristahommiin!

Vierailija
2/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo kandikin nykyään on ihan oikea tutkinto? Varo vain ettei tulkitse opiskelijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempi korkeakoulututkinto on tutkinto. Sä voit hakea töitä ihan miltä alalta vaan minne ehkä kelpaisit. Tutkinto suojaa sua sen verran ettei ne heti ehdottele sulle siivojan paikkoja.

Vierailija
4/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuo kandikin nykyään on ihan oikea tutkinto? Varo vain ettei tulkitse opiskelijaksi.

Eivät tulkitse ellei ole yo:ssa kirjoilla.

Vierailija
5/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alempi korkeakoulututkinto on tutkinto. Sä voit hakea töitä ihan miltä alalta vaan minne ehkä kelpaisit. Tutkinto suojaa sua sen verran ettei ne heti ehdottele sulle siivojan paikkoja.

Kiitos, juuri tätä hain. Minulla on myös pitkä työkokemus koulutusalalta. Joskus olen myös siivonnut, mutta sitä en aio kertoa. Voisin muuten hyvinkin siivota, mutta olen todella kemikaaliherkkä eikä siitä ole lääkärintodistusta..

Vierailija
6/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tähän tyyliin:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan