Miten te-toimisto tulkitsee tutkintoja?
Miten on, jos on suorittanut kandin tutkinnon (eli alemman kk-tutkinnon) ja työskennellyt omalla alalla, tulkitseeko te-toimisto että töitä haetaan sitten ko. koulutusalalta? Vai tulkitseeko että mitään koulutusta ei ole, jos maisteriksi ei ole valmistunut, eikä muita tutkintoja ole (paitsi lukio).
Kommentit (6)
Kai tuo kandikin nykyään on ihan oikea tutkinto? Varo vain ettei tulkitse opiskelijaksi.
Alempi korkeakoulututkinto on tutkinto. Sä voit hakea töitä ihan miltä alalta vaan minne ehkä kelpaisit. Tutkinto suojaa sua sen verran ettei ne heti ehdottele sulle siivojan paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo kandikin nykyään on ihan oikea tutkinto? Varo vain ettei tulkitse opiskelijaksi.
Eivät tulkitse ellei ole yo:ssa kirjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Alempi korkeakoulututkinto on tutkinto. Sä voit hakea töitä ihan miltä alalta vaan minne ehkä kelpaisit. Tutkinto suojaa sua sen verran ettei ne heti ehdottele sulle siivojan paikkoja.
Kiitos, juuri tätä hain. Minulla on myös pitkä työkokemus koulutusalalta. Joskus olen myös siivonnut, mutta sitä en aio kertoa. Voisin muuten hyvinkin siivota, mutta olen todella kemikaaliherkkä eikä siitä ole lääkärintodistusta..
Korkeakoulututkinnon suorittaneet sopii erinomaisesti baristahommiin!