Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jolla on rikostaustaa?

Vierailija
11.05.2022 |

Kaverini seurustelee miehen kanssa joka on istunut vankilassa vakavasta rikoksesta. Mies on noin 40v ja siinä oli mun mielestä heti alkuun jotain tosi outoa, jos esim oltiin kolmistain ostoskeskuksessa niin aina katsoi pitkään muitten lapsia ja hymyili luonnottomasti. Niinpä selvitin hänen koko nimensa ja ilmeni oikeustuomiot 90-luvun loppupuolelta. On syyllistynyt mm. lapsenraiskaukseen. Kaverini on onnensa kukkuloilla tämän miehen kanssa, miten kerron tästä rikkomatta pitkää ystävyyttä?
N37

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hard mode: Entä jos rikoksen paljastuminen johtaisi karkoitukseen ja varmaan kuolemaan kotimaassa? Paljastaisitko silloin?

Se mieshän on rangaistuksensa suorittanut ja on nyt vapaudessa. Kyllä viranoimaiset tietää mitä se on tehnyt, eikä olla lähettämässa minnekään koska mies on kantasuomalainen.

-Ap

Vierailija
22/30 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveli on entinen rikollinen. Istunut huumeista vankilassa oikeastaan aina. Hän on minua 8v vanhempi. Kerran kun vapautui, niin kysyin miksi hänellä ei ole tyttöystävää. Vastasi ettei sellanen sovi minun elämääni. Eikä ymmärrä miksi joku linnakundi haluaa linnassa ollessaan naisen, kun ei se voi tehdä mitään sen kanssa. Perhetapaamiset joo ok, mutta se on stressaavaa. Sitten kun jonkun nainen lähtee pois tapaamisesta, niin vanki jää mustiksena ihmettelemään mitä se tekee siviilissä. Kaikki ne puhelut mitä saa soittaa, niin ne haukkuu ja syyllistää naista, joka siviilissä, vaikka ei olis tehnyt mitään. Sekö on sitten suurta rakkautta. Veli sanoi, että eka istut tuomiota ja sitten ajattelet samalla 24h mitä se nainen tekee ulkona mihin et voi itse vaikuttaa ja sitten alkaa mieli järkkymään. Veljeni on sanonut siellä, että vankila ja nainen ei sovi yhteen, jos haluat pysyä järjissäsi. Jos istuminen ei kiiinnosta ja on nainen, niin älä tee rikoksia vaan mene töihin ja elä normaalia elämää.

Meillä on siis hyvä perhe ollu lapsena jne. Veljeni vaan haki jännitystä ja sai sitä. Ja luultavasti elää sitä elämää aina. Nyt hän on ollut vapaana 5v ja en tiedä todella mitä tekee jos tekee mitään. Näen häntä suht usein, mutta minulla aina se olo, että jotain meneillä. Ei hän kerro minulle mitään. Hyvä ja rakastava eno on. Ei ole väkivaltainen ollenkaan. Mutta myyjä on aina myyjä, joka minun silmissä tuhoaa elämiä. Toiv ei enää niin tee, mutta en tiedä. Lapseni saa hienoja lahjoja ja itsekin sain synttäreilläni ja mieheni sai jouluna kellon mistä on unelmoinut koko suhteemme ajan, mutta ei ole ollut varaa ostaa. Nyt sit sai veljeltäni.

Veli on sanonut, että naisten ei pitäs sekaantua vankilassa oleviin miehiin, kun eivät ne näe heitä säännöllisesti. Alottaa elämän ulkopuolella sitten. Veljeni sanoi, jos hän olisi kirjotellut jollekkin ja tavannut. Hän olisi sanonut, että tavataavnko, kun pääsen ulos. Jos et halua ok. Mutta ei täällä tavata ja luoda mitään, koska et kestä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin tuomion kaverille. Ja en seukkaisi tollasen kanssa, en vaikka miten olis Jeesuksen löytänyt.

Vierailija
24/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan lähettää hänelle postissa rikosjutun pöytäkirjat. Mutta muista sitten, että kirjoitat erilaista käsialaa kuin tavallisesti, ettei kaveri tunnista sinua lähettäjäksi.

Vierailija
25/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan lähettää hänelle postissa rikosjutun pöytäkirjat. Mutta muista sitten, että kirjoitat erilaista käsialaa kuin tavallisesti, ettei kaveri tunnista sinua lähettäjäksi.

Voi tulla iso paketti, jos kaikki pöytäkirjat lähettää. Lapsenraiskausjutun pöytäkirjat eivät varmaan edes ole julkisia, joten niistä ei saa kopioita. Vähempi määrä paperia varmaan riittää asian todistamiseen.

Vierailija
26/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, mitä rikoksia on tehnyt. Jos on kerran varastanut kaupasta Pantteri-pussin, niin voisin seurustella.

Vierailija
27/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on varastanut aikuisikään ehdittyään, siitä ei vaan kaikki jää kiinni. 

Vierailija
28/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin seurustelisin pikkurikoksia tehneen kanssa, kuin sellaisen kanssa, joka on tehnyt jotain äärimmäisen moraalitonta mutta ei lainvastaista.

Vierailija
29/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hard mode: Entä jos rikoksen paljastuminen johtaisi karkoitukseen ja varmaan kuolemaan kotimaassa? Paljastaisitko silloin?

Se mieshän on rangaistuksensa suorittanut ja on nyt vapaudessa. Kyllä viranoimaiset tietää mitä se on tehnyt, eikä olla lähettämässa minnekään koska mies on kantasuomalainen.

-Ap

Kaikki kantasuomalaiset kuolivat jo tuhansia vuosia sitten.

Vierailija
30/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on miestrolli.

Mutta ei, en voisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän