Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies/Nainen, millä pidät himoa yllä parisuhteessa

Vierailija
11.05.2022 |

Vietkö vaimolle kukkia, hierotko hartioita ilman taka-ajatusta seksistä, laitatko mukavia vihjailevia viestejä ti kehuja puolisolle päivän aikana, ostatko uudet alusvaatteet ja yllätät puolisosi, pyydätkö toista suihkuun ja pesemään itsesi päästä varpaisiin? Onko teille seksi vain suoritus makuuhuoneessa vai teettekö asioita jotka sytyttää toisen nollasta sataan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suoritus. Toivoisin kyllä lisää edellä mainittuja yllätyksiä.

Vierailija
2/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kyllä kaikkea, mutta todella harvoin toinen syttyy. Niinpä käynkin vieraissa. Se piristää kyllä hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron hartioita (ja mies minun), aika usein hieronta tosin johtaa seksiin. Joskus puen seksikkäämmät alusvaatteet. Joskus ihan vaan pieniä vihjailevia eleitä päivän mittaan, hipaisuja ja kuljen vähän turhan läheltä jne (on lapsia joten itse asiaan ei pääse kuin vasta illalla). Ja joskus se on se suoritus peiton alla.

Vierailija
4/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselemalla tietokoneelta kauniita naisia.

M35

Vierailija
5/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hormonitoiminta ainakin lisää haluja itsestään ennen kuukautisia, heti niiden jälkeen ja ovulaatioaikaan. 

Vierailija
6/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kaikkea noita. Avopuoliso ei nykyään pistä tikkua ristiin vaikka kokoajan ehdottaa naimisiin menoa ja hehkuttaa miten olen hänen unelmiensa mies. Ensimmäisenä vuotena hän jopa strippasi minulle musiikin tahdissa kun tanssista tykkää. Jalassa on nykyään mummokalsarit. Seksi on sitä että nopeasti nyt sitten. En ole naimisiin menossa tällä menolla.

Vierailija
7/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä saa hyvin panoseuraa.

M28

Vierailija
8/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin kaikkea noita. Avopuoliso ei nykyään pistä tikkua ristiin vaikka kokoajan ehdottaa naimisiin menoa ja hehkuttaa miten olen hänen unelmiensa mies. Ensimmäisenä vuotena hän jopa strippasi minulle musiikin tahdissa kun tanssista tykkää. Jalassa on nykyään mummokalsarit. Seksi on sitä että nopeasti nyt sitten. En ole naimisiin menossa tällä menolla.

Pärjäätkö, kun puoliso ei käytäkään stringejä 24/7?

Vierailija
9/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään koska mikään ei ole niin oksettavaa kuin stringit. Miten ne voisi edes tuntua hyvältä ja epähygieeniset. Hipstersit tai tavalliset alushousut paljon paremman näköisetkin olipa pylly millanen tahansa.

Vierailija
10/10 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ja sen kyllä huomaa.