Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yrittää saada kolmatta lasta, jos sisimmässäni toivon hartaasti sen olevan tiettyä sukupuolta?

Vierailija
10.10.2006 |

Siis, haaveilen kolmannesta lapsesta, mies vähän epäröi mutta on alkanut antaa positiivisia merkkejä. Elämäntilanteeseemme kolmas lapsi sopisi ja mahtuisi ihan mukavasti, kaksi poikaamme ovat 3v ja 5v.

MUTTA (kuten moni jo varmaan arvasikin), toivoisin tyttöä. Tiedän etten voi siihen vaikuttaa, mutta mitä enemmän asiaa ajattelen, sitä enemmän toivon että jos saisimme kolmannen lapsen, että saisin samalla tilaisuuden olla myös tytön äiti.

Jos tällaista (näin itsekästä) edes ajattelee, ja tässä vaiheessa jo kun kolmatta ei vielä edes yritetä tehdä, niin pitäisikö unohtaa koko juttu sittenkin?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä aina toivoa

Vierailija
2/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun yrittämään vain!

Kyllä siihen lapsen sukupuoleen saattaa voida vaikuttaa. Kannattaa hakea haulla tytöntekovinkkejä tms... :) Onnea yritykseenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin toivon tyttöä, enkä ole siksi mielestäni huono äiti tms. Jos kuitenkin saisin kolmannen pojan, niin se ei olisi minulle suuri pettymys.

Mieti siis miten suhtautuisit jos saisit tytön sijasta pojan?

Vierailija
4/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kaksi poikaa (toinen tekemällä tehty) ja tyttö (tekemällä tehty)

Vierailija
5/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain jos tietäisin sen olevan tyttö. Vauvakuume kuitenkin kasvoi ja nyt olen yli puolenvälin raskaudessa ja nyt voin hyvillä mielin sanoa että mulle on aivan sama kumpi tulee, mä haluun vaan sen vauvan.

Vierailija
6/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on jotenkin jo valmiiksi huono omatunto siitä, että toivoisin siitä lapsesta jotain, mkitä hän ei sitten ehkä olisikaan - jolloin tavallaan pettäisi mun odotukset ja täysin ilman omaa syytään... Ymmärtääkö joku mitä ajan takaa?

Kahden ensimmäisen kanssa mulla ei ollut mitään sukupuolituntemuksia tai -odotuksia, ja siksi olen tässä aika ihmeissäni itseni kanssa nyt.

Vierailija
7/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t: kaksi poikaa (toinen tekemällä tehty) ja tyttö (tekemällä tehty)

Vierailija
8/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on 3 tyttöä ja haluaisin että neljäskin olisi tyttö. Tiedän että ihmiset ajattelisivat meidän tekevän poikaa kun edelliset on tyttöjä...mutta todellisuudessa haluaisin tytön...

Vierailija
9/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kolmen tytön äiti

Vierailija
10/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:laisen mutu-tieto ei mene tutkitun tiedon edelle. Nih.

Vierailija
11/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta meillä on 3 tyttöä ja haluaisin että neljäskin olisi tyttö. Tiedän että ihmiset ajattelisivat meidän tekevän poikaa kun edelliset on tyttöjä...mutta todellisuudessa haluaisin tytön...

12

Vierailija
12/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mun mieheni on lääkäri ja sanoi, että se on todellakin fifty-fifty kumman saa. Onhan se niin, että esimerkiksi jos sulla on korttipakka ja alat nostaa siitä kortteja, saatat saada peräkkäin 10 mustaa ja vasta 11 on punainen. Tää on täsmälleen sama juttu.

Vierailija
13/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mun kaveri sai just 4. tytön ja oli pettynyt, oli toivonut niin paljon poikaa (suvussa ennestään 9 tyttöä). En voi ymmärtää, miten omaan lapseen voi pettyä. mitä ihmeen väliä sillä on kumpi sieltä tulee.

Vierailija
14/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeasti hetkauta, vaikka sun miehes on lääkäri. Lääkäreiden tietämyksessä on NIIN paljon eroa, eikä lääkärit todellakaan tiedä kaikkesta kaikkea. Joku roti sentään! ;)

Vihjaisepas miehellesi, että lukaisee muutamia tutkimuksia aiheesta!

:)

Vierailija
15/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olettaisin sen olevan poika.

12

Vierailija
16/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen sääliä perheitä kohtaan, joissa on pelkäästään toista sukupuolta. 3 poikaa on ihan ok! ja vaikkapa 2 tyttöä, mutta 3 tyttöä tai enemmän, ei saatana! ja lisää haluaa muka tyttöjä? ei voi olla tosi, pakko on olla taustalla se, että pojan vielä haluaisi akkalauman jatkeeksi.

Vierailija
17/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitäs arvelet onko lukenut tutkimuksia aiheesta...???

Vierailija
18/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty miehellä pitää olla riittävä määrä kumpaakin siittiölaatua.

Poikia kuitenkin syntyy suhteessa hieman enemmän.

Vierailija
19/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä tunnen sääliä perheitä kohtaan, joissa on pelkäästään toista sukupuolta. 3 poikaa on ihan ok! ja vaikkapa 2 tyttöä, mutta 3 tyttöä tai enemmän, ei saatana! ja lisää haluaa muka tyttöjä? ei voi olla tosi, pakko on olla taustalla se, että pojan vielä haluaisi akkalauman jatkeeksi.

Onneks mulla laajempi maailmankatsomus niin ei ole tarvinut sukupuoliin pettyä

T: 3n äiti

Vierailija
20/48 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toi nro 17 ei näköjään paljoa älyllä mällää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan