Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää asuinaluetta Espoossa!

Vierailija
11.05.2022 |

Ollaan mahdollisesti muuttamassa kyseiselle paikkakunnalle piakkoin!

Kommentit (627)

Vierailija
621/627 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamme nyt pois Lauttasaaresta, koska on muuttunut mielestäni levottomaksi. Ja hyvin paljon ulkomaalaisia muuttaa jatkuvasti. Tuntuu vähän kun olisi vieraalla maalla. Ei oikein mitkään säännöt enää päde, vaikka olisivat ns paremmin koulutettuja ja töissä käyviä. Etsin rauhallisempaa aluetta ja muutamme Espoon puolelle.

Oikeesti?

Asut Espoon ja Helsingin rajalla, etkä itse ole ottanut selvää, käynyt tutustumassa.

Laiska. Pysy Lauttasaaressa. Se on oikeasti kiva.Tiedän, koska olen usein käynyt täältä Espoosta siellä.

Et jaksaisi Espoon huonoja yhteyksiä.

Vierailija
622/627 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta.

Pysy siellä tai muuta pois pk-seudulta.

Ei se muutu, jos täällä muutat kaupungista toiseen.

Hassua puhua paikkakunnasta. Espoo on kaupunki kuten oma paikkakuntasi Helsinkikin on.

Nää on isoja kaupunkeja. Muuta pienemmälle paikkakunnalle. Espoo ei ole takuu sinun tarpeisiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/627 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä aapee, joka asuu 5min päässä Espoosta.

Vierailija
624/627 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttiko aapee Hyvinkäälle?

Vierailija
625/627 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että mamulähiöitä ja mamukouluja haukutaan täällä, ja samaan aikaan enemmistö Suomalaisista on sitä mieltä että tänne tarvitaan lisää maahanmuuttajia.

Eli kivoja ovat kunhan ovat mahdollisimman kaukana sieltä missä minä asun?

Nimby-vassareita !

Vierailija
626/627 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintuvaara !

Erittäin rauhallista, vaikka hyvät yhteydet.

Nojoo, Pohjois-Lintuvaarassa asuvana voin allekirjoittaa rauhallisuuden, mutta ei nuo bussiyhteydet kyllä mitenkään hyvät ole. Kahden auton talouksia nämä ovat.

Jos on lapsia, pitää olla tarkkana koulun kanssa. Lähellä on Tikankolon ja Kyyhkysmäen alueet, joista tulee paljon S2-oppilaita. Hyvällä tuurilla saat lapsesi vaikkapa Lintulaakson kouluun, jossa ei ole tätä ongelmaa. Huonolla tuurilla joutuvat Monikkoon, ja kakka on tuulettimessa. Oppilasottoalueet vaihtuu hieman vuosittain, eli ei voi olla varma mistään. 

Mutta muuten ei valittamista, kivaa aluetta tämä. 

Vierailija
627/627 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvela ja Espoon keskus. Oon viihtynyt täällä jo 40 vuotta. Täällä on helppo elää autottomanakin, kun kaikki on kävelymatkan päässä tai lyhyen bussi/junamatkan päässä.