Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten hyväksikäyttö

Vierailija
11.05.2022 |

Luin taas Iltalehdestä isoisän hyväksikäytöstä lastenlapsiaan kohtaan. Tuntuu, että tämä on yleistä uutisoinnin perusteella tai tietenkin nykyajan uutisointi on erilaista netin ansiosta kuin joskus 80-luvulla. 80-luvulla asia tuli minua ensi kertaa vastaan jossain lehdessä ja heitin lehden pois, kun ajatus oli `ettei tuommoista voi olla. ` Mutta kun voi. Onko kenenkään tuttupiirissä henkilöä, joka on syyllistynyt moiseen ja jos on, vaikuttaako henki-lö ns. normaalilta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia käytetään hyväksi teettämällä heillä töitä. Lapsilla teetetään töitä eikä makseta siitä.

Vierailija
2/6 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa diakoniatyöntekijä käytti lasta hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni ahdisteli minua 80 luvulla seksuaalisesti. Pyysi joka koittelemaan "sieltä" mutta mihinkään en tietenkään suostunut, vaan vihasin ja pelkäsin isääni. En hankkinut lapsia, koska hän olisi kohdellut tyttölasta ihan varmasti samoin. Mitenkä olisin estänyt sen, että lapsi ei olisi ollut koskaan kahden kesken tämän hirviön kanssa. 

Vierailija
4/6 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni ahdisteli minua 80 luvulla seksuaalisesti. Pyysi joka koittelemaan "sieltä" mutta mihinkään en tietenkään suostunut, vaan vihasin ja pelkäsin isääni. En hankkinut lapsia, koska hän olisi kohdellut tyttölasta ihan varmasti samoin. Mitenkä olisin estänyt sen, että lapsi ei olisi ollut koskaan kahden kesken tämän hirviön kanssa. 

Niin ja ei se pedofiilius näy mitenkään isässäni. Hän vielä vaikuttaa tiukkapipoiselta, joka arvostelee kaikkien tekemisiä. 

Vierailija
5/6 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan siten olisit estänyt, että et olisi koskaan tavannut isääsi.

Vierailija
6/6 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kosketellut minua alapäästä kun olin pikkutyttö.

Ei hänestä kukaan uskoisi, sillä aika monelle hän vaikuttaa pullantuoksuiselta ihanneäidiltä.

Todellisuus on jotain ihan muuta  :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme