Ei se Britney turhaan holhouksessa ollut
Aina vaan tulee alastonkuvia, samaa kuvaa vaikka kuinka monta kertaa.
Kommentit (27)
Itse olen ymmärtänyt, että noilla henkilöillä joilla tuo sairaus on, niin heiltä menee usein vanhetessa ihan todellisuuden taju. Siihen eivät enää edes lääkkeetkään auta.
Luulen siis, että kaikkien lääkkeiden, huumeiden ynnämuiden jälkeen Britneyltä on tuhoutunut tietty osa aivoista, ettei edes enää kykene ns. normaalisti ajattelemaan. Ei varmaankaan näe myöskään maailmaa samalla tavalla, kuin ennen.
Onkohan Britney oikeasti raskaana vai onko se tuohon sairauteen liittyvä harhakuvitelma?
Vierailija kirjoitti:
No, omapahan on asiansa. Minusta ihmiset saavat tehdä mitä haluavat niin kauan, kuin eivät vahingoita muita.
Itsetuhoisuus ei ole normaalin ihmisen käytöstä ja silloin tulee hakea apua.
Britney on joskus halunnut olla myös roolimalli nuorille. Sinällään alastonkuvat ei välttämättä sillä hetkellä vaikuta huonolta idealta, mutta milloin olemme takaisin kohdassa itsetuhoisuus?
Vierailija kirjoitti:
No jaa, miksi ei saisi postata alastonkuvia itsestään? Muuten sen perusteella pitäs aika monen naisen olla holhottavana...
saa mutta pitäisi olla jotain näytettävää. yli 20 vuotta sitten oli.....
Ei ole pakko mennä katsomaan ex-julkkiksen kuvia instaan. "Hui kauhea" pari vaatteetonta kuvaa, muillakin naisilla on jotka aivopestyjä. Vanhempien tehtävä on katsoa mitä lapsi katsoo netistä. Ja itse sivusto voi sensuroida kuvia, jos tarvitsee niin tehdä. Mautonta ehkä, mutta niin on muillakin, elleivät itse huomaa. Mitä jos itse jätätte B:n rauhaan? Koko ajan joku hänen kimpussa, unohtakaa koko tyyppi.