Paljonkohan Antti Kuronen saa palkkaa
Tuolla sodan keskellä elää viikkoja putkeen ja tekee jatkuvasti Suomeen raporttia. Varmaan ihan hyvää lisää luulis hommasta vetää.
Kommentit (9)
kait tosta ukrainan päivärahan saa normipalkan lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Antti ansaitsee ehdottomasti vaarallisen työn lisän! Olen alkanut tykätä Antista. Aiemmin värisevä ääni vähän häiritsi, mutta ei enää vähääkään.
Ihan sama mulla, ärsyynnyin aikaisemmin, mutten enää. Arvostan!
Todennäköisesti ei ollenkaan tarpeeksi.
Myös virolainen kuvaaja Ivar Heinmaa ansaitsee varmasti liian vähän - ja hän on ihan yhtä kovassa paikassa kuin Antti, mutta hänen kasvonsa eivät näy, kun kuvaa vain toimittajaa.
En edes osaa kuvitella miten noin vaarallinen työ hinnoitellaan. Kuroselle ja Heinmaalle paljon kiitos työstään. He antaa realistista ja ihmisen kokoista kuvaa paikanpäältä, joka on nyt enemmän kuin tarpeen kaiken tämän erittäin politisoituneen vaikuttamisen keskellä.
Tuskin kovin paljon, hänhän on perinteinen toimittaja eikä ns. mediapersoona.
Vierailija kirjoitti:
Antti ansaitsee ehdottomasti vaarallisen työn lisän! Olen alkanut tykätä Antista. Aiemmin värisevä ääni vähän häiritsi, mutta ei enää vähääkään.
Rakastan Anttila päivä päivältä enemmän, on mukana sydämellään ja riskeeraa oman turvallisuutensa tiedonvälityksen vuoksi, laadukasta tietoa saamme häneltä & saapa mitä saa, joka sentin ansaitsee!
Olen kateellinen, kun Antti pääsi Rodoksen lämpöön.