Voi v... Heti uusi flunssa!!
Voi toki olla koronakin, kun kotitesti ei ole 100% varma (näyttää kuitenkin negatiivista).
Olen ollut alle kaksi viikkoa terveenä, nyt taas oikein kunnolla nenä vuotaa ja heikko olo. Tuolloin pari viikkoa sitten olin kipeänä PITKÄÄN, taisi kestää kymmenen päivää.
Ärsyttää
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä 🤯
"Kiva" kuulla, että meitä on muitakin :/ Paranemista!!
Ap
Itse taas ollut neljä vuotta ihan terveenä, ei mitään ole ollut. Olen rokottamaton ja altistunut parikin kertaa, silti ei ole tullut koronaa.
t. M31
jopa kuuskkeent kolme prosenttia täysi-ikäisistä on ottanut jo ainakin kolme hötsiä
Korona on 100% varmuudella ja uusi variantti!
Lopetit sitten maskin käytön heti kun sen pakko lopetettiin! OIKEIN!!!!!!!!
Eipä ole ollut kun olen maskia ja turvaväliä pitänyt. Eikä ole rokotettu rokoteallergian vuoksi. Pitäkää niitä maskeja niin ei pöpöt leviä...
Toivottavasti sairastat oikein kunnolla, senkin petturi
Sairaala reissu edessä, jos olet influenssan sairastanut etkä kunnolla edes siitä toipunut. VOIMIA, mutta ole herkillä lanssin soittamiseen kun henkeä alkaa ahdistamaan. Monet on kuolleet muutamassa päivässä oireiden alkamisen jälkeen!
En ole sairastanut koko korona-aikana. Kolme rokotusta. Töissä koulussa. Olen kuitenkin varautunut siihen, että kun jätän ton FFP2 pois, niin jotain tarttuu, kun ei ole vuosiin ollut sairaana. Odottelen ton influenssan kiertämisen ja sitten luovun maskista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko rokotettu?
Kyllä, kolmesti.
Ap
Kun olette kipeänä niin vetäkää paljon c-vitamiinia. Purkista ja hedelminä.
Vanha keino joka on jotenkin unohtunut...
Sama täällä 🤯