Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hiusten kasvattajia, joilla karmea välivaihe hiuksissaan.

Vierailija
10.05.2022 |

Täällä hiukset niiiin ankeassa vaiheessa, että ei oo tosikaan. Olen samalla kasvattamassa omaa hiusväriä, joka tässä maailman tylsimmässä wanna-be-polkkapituudessa näyttää ANKEALTA. Tiedän, että väri pääsee oikeuksiinsa, kun saan tän fledan solisluihin asti. Nyt oon niin tylsä harmaavarpunen. Kun nyt tsemppais sen puoli vuotta. Välillä tekis mieli luovuttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu.

Vierailija
2/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun metrossa.

Kyllä on vähän porukkaa liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, puoli vuotta kuluu nopeasti 👍🏻 oot varmasti tyytyväinen siinä kohtaa että jaksoit sen ajan. Mulla tuli myös puolivahingossa kasvatettua pitkälle omaa väriä, kun ei tullut sellaista selkeärajaista juurikasvua, vaan oikeastaan ihan kiva liukuväri. Mutta joku kuitenkin vaivaa. Nyt pohdin että annanko oman värin vain kasvaa edelleen vai mitä tekisin 🤔

Vierailija
4/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen just laitattamassa värin.

Kyllä on hyvä kiilto.

Vierailija
5/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Suosittelen käyttämään Colormaskeja taittamaan värjättyä osuutta oman värin mukaiseksi. Nämä auttoi itseäni pahimman vaiheen ja hiuskriisin yli. 

Vierailija
6/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ole hiukset likauttanut ennen kesää ,niin kyllä kun tulee se välivaihe, Takas kampaamoon.Liikutaanhan avopäin jo . Syksy on hyvä aika alkaa kasvattaa hiuksia,kun väälivaheen saat piilon myssyn,hatun,huivin,lätsän alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän