Voi saakeli. Enpä todellakaan ole enää nuori.
Tähän asti olen kuvitellut olevani ihan mukiinmenevä ja ikäiseni (41) näköinen.
Ihailin tänään yhden nuoren työkaverin kesäautoa, vuosimalliltaan 60-70 luvun taitteesta.
Työkaveri oli otettu kehuista, mutta minä en, kun hän vilpittömin silmin kysäisi, että niin, eikös näitä ollut "silloin kun sinä olit nuori?"
Ai kauheeta. :D
Näytän siis tuommoisen n. 25 v. miehen mielestä siis 50-60 vuotiaalta.
🤦🏼🥴
Kommentit (11)
Parasta parikymppisissä on se, että niille voi aina huutonauraa, ihan hyvällä. Ja itselleen. N43
Heh heh, näin se ikä tulee mammallekin vastaan. Ala sinäkin suosiolla setämiehen naispuoliseksi versioksi eli tätinaiseksi!
Ihan järkevä kysymys, autohan on sen verran pitkäikäinen tuote, että se on liikenteessä useita vuosia valmistuksen päätyttyäkin. En tiedä mistä autosta on kyse, mutta auton malli-ikä on voinut olla pitkäkin, vaikkapa sieltä 60-70-luvun vaihteesta vaikka 80-luvulle saakka.
Liikkuuhan nytkin ihan jonkun verran vielä 1990-luvun autoja liikenteessä, näin tänään jopa 80-luvun autonkin liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkevä kysymys, autohan on sen verran pitkäikäinen tuote, että se on liikenteessä useita vuosia valmistuksen päätyttyäkin. En tiedä mistä autosta on kyse, mutta auton malli-ikä on voinut olla pitkäkin, vaikkapa sieltä 60-70-luvun vaihteesta vaikka 80-luvulle saakka.
Liikkuuhan nytkin ihan jonkun verran vielä 1990-luvun autoja liikenteessä, näin tänään jopa 80-luvun autonkin liikenteessä.
Lappeenrannassa voit bongata aidon DeLoreanin silloin tällöin. Aika ikoninen kasariauto, en tiedä kenen se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappeenrannassa voit bongata aidon DeLoreanin silloin tällöin. Aika ikoninen kasariauto, en tiedä kenen se on.
Paska auto.
Mielenkiintoista sekin miten nykynuorille kelpaa noinkin kauan ennen omaa aikaansa oleva auto. Jos nyt oletetaan että se työkaverisi on 25v, eli syntynyt 1997, ja auto olisi vaikka vm. 1970, olisi se 27 vuotta vanhempi kuin hän itse, ei 52 vuotta vanha auto, aika hurja ikälukema autolle!
Itse olen 1974 syntynyt ja jos olisi pitänyt ottaa 27 vuotta itseä vanhempi auto, sehän olisi mennyt jo 1940-luvulle, eikä olisi tullut kyllä mieleenkään semmoinen. Ensimmäinen autoni oli vm. 1982, ostin sen vuonna 1992 saatuani kortin. Tietysti se oli ihan käyttöauto eikä mikään harrasteauto, tai "kesäauto".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiossa bongasin avomallisen 80-luvun Chevrolet Camaron. Varmasti mukava ja tehokas kesäauto :)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista sekin miten nykynuorille kelpaa noinkin kauan ennen omaa aikaansa oleva auto. Jos nyt oletetaan että se työkaverisi on 25v, eli syntynyt 1997, ja auto olisi vaikka vm. 1970, olisi se 27 vuotta vanhempi kuin hän itse, ei 52 vuotta vanha auto, aika hurja ikälukema autolle!
Itse olen 1974 syntynyt ja jos olisi pitänyt ottaa 27 vuotta itseä vanhempi auto, sehän olisi mennyt jo 1940-luvulle, eikä olisi tullut kyllä mieleenkään semmoinen. Ensimmäinen autoni oli vm. 1982, ostin sen vuonna 1992 saatuani kortin. Tietysti se oli ihan käyttöauto eikä mikään harrasteauto, tai "kesäauto".
Harrasteautosta kun puhutaan, ne on harvemmin näitä paskoja itäautoja joita suomi oli aiemmin pullollaan.
Autojen käyttöikä on pitkä Suomessa.
Kyllä 70-luvun mallia oli käytössä vielä 90-luvulla.
Voimia