Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, meillä on varmaan influenssa. Teinillä oli noussut lähes 40 asteen kuume.

Vierailija
10.05.2022 |

Hän lähti koulusta kuumeen takia ja laittoi mulle viestiä, että lähti kotiin. Tunnin päästä soitti mulle, että voinko tulla kotiin. Mitattiin melkein 40 astetta kuumetta ja hän oli ihan tööt. Ei ollut muistanut edes lääkettä ottaa. Makasi vaan sängyssä ja tuijotti tyhjyyteen. Saatiin onneksi kuume ainakin hetkeksi jo laskemaan mutta ihan hirveä kuume hänellä oli. Ja päänsärkyä. Ei puhettakaan että olisi selvinnyt siinä kunnossa yksin. Pitää varmaan huomenna ottaa palkatonta jos jatkuu yhtä hurjana. Toivottavasti ei mummoon tarttunut, kun nähtiin häntäkin toissapäivänä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla yhtä hyvin koronaa kuin influenssaa. Varsinkin jos teinin koulussa on influenssaa, se on aik todennäköinen vaihtoehto. Meidänkin kaupungissa tytön lukion vanhojen jatkoilta oli puolet saanut koronan ja puolet influenssan (suora lainaus teiniltä).

Vierailija
62/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ja sä jäät sitä hoitaa kotiin, ihme hyysääjä oot. Teinille sanot että juo ja ottaa lääkettä sekä lepää..meillä oli myös influenssa mutta en mä jäänyt kotiin sen takia, pojat 16 ja 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ei 15v kossi osaa itse itseään hoitaa? Jotkut tuon ikäiset asuu yksin. Miten luulet että ne pärjää?

Ootko sää ikinä nähnyt kuumehoureista ihmistä? Mun mies on 37 eikä välillä pysty huolehtimaan itsestään, kun hourailee ja näkee harhoja kuumeessa. Ei tiedä välillä edes missä on saati sitten muista ottaa jotain buranaa, kun on jossain aivan toisessa maailmassa.

No voi apua. Auttaako tänne huutaminen? Mitä jos soitat 112? Ei tänne kannata huutaa kipeänä. Päänsilitystä ilmeisesti kaipaat.

Tulee mieleen se ketju, jossa ihmiset kertoivat, miten vanhemmat suuttuivat sairastumisesta.

Vierailija
64/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ap kertoi, että koulussa influenssaa. Silloin se on todennäköisin syy. Nostaa nimenomaan hetkessä kovan kuumeen. Ei tarvitse joka ketjuun hokea koronaa tai rokotetta kaikkien mahdollisten oireiden syyksi. Influenssa on kyllä tosi ikävä tauti sekin ja inhottavia jälkitauteja siihenkin tarjolla. Tsemppiä ja paranemisia.

Vierailija
65/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumetta EI SAA alentaa särkylääkkeellä. Kuumeen tarkoitus on taistella taudin aiheuttajaa vastaan.

D

Vierailija
66/66 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo välttää influenssa ottamalla influenssarokotuksennjoka vuosi. Turha huudella tällä palstalla kuinka kamala se on. Rokotuksen saa lapsetkin vanhempien luvalla.

. Minä ottanut joka vuosi ja täällä sitä maataan viidettä päivää >40 asteen kuumeessa, pl. Tänään yllätys: 39,2. Ei ole juuri lääkkeillä kuume laskenut. Lapsilla jopa 41. Influenssaa on, korona oli reilut kolme viikkoa sitten tutkitusti ja koronatestit tehty, negat on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi