Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, meillä on varmaan influenssa. Teinillä oli noussut lähes 40 asteen kuume.

Vierailija
10.05.2022 |

Hän lähti koulusta kuumeen takia ja laittoi mulle viestiä, että lähti kotiin. Tunnin päästä soitti mulle, että voinko tulla kotiin. Mitattiin melkein 40 astetta kuumetta ja hän oli ihan tööt. Ei ollut muistanut edes lääkettä ottaa. Makasi vaan sängyssä ja tuijotti tyhjyyteen. Saatiin onneksi kuume ainakin hetkeksi jo laskemaan mutta ihan hirveä kuume hänellä oli. Ja päänsärkyä. Ei puhettakaan että olisi selvinnyt siinä kunnossa yksin. Pitää varmaan huomenna ottaa palkatonta jos jatkuu yhtä hurjana. Toivottavasti ei mummoon tarttunut, kun nähtiin häntäkin toissapäivänä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, mutta kotikorona testi paljasti että oli korona. Samoin virallinen testi.

Aijaa, kurjaa. Meillä kotitesti näytti negaa. Ap

Kotitesti näyttÄ vasta noin 3pv:n kuluttua taudin alkamisesta koronan. Eintuo mitään influenssaa ole vaan KORONA.

Vierailija
42/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa, korona tai keuhkokuume

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös aivokalvontulehdus

Vierailija
44/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo välttää influenssa ottamalla influenssarokotuksennjoka vuosi. Turha huudella tällä palstalla kuinka kamala se on. Rokotuksen saa lapsetkin vanhempien luvalla.

Vierailija
45/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 asteen kuume lasketaan alemmas menemällä pihalle tai ikkuna auki ja siihen henkäilemään. Sanoi lääkäri ja lisäsi, ettei sitten katella kuin päivä-pari ja sitten päivystykseen.

No ei. 40 asteen kuumeesta on jo haittaa elimistölle, se lasketaan lääkkeellä. 38 kuumeen voi antaa olla jollei ole kipuja tai muutoin tukalaa oloa.

Vierailija
46/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei 15v kossi osaa itse itseään hoitaa? Jotkut tuon ikäiset asuu yksin. Miten luulet että ne pärjää?

En tiedä, mutta mun lapsi asuu vielä mun luona ja syystä. Ei hän vielä vanha ole. Kasilla vasta. Tottakai mä hoidan, jos mun lapselle nousee noin kova kuume ja iskee sellainen päänsärky että tulee tosi paha olo. Mä olen hänen äiti ja hoidan hänet. Ilveilet sä siinä mitä vaan. Ap

Vierailija
47/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei 15v kossi osaa itse itseään hoitaa? Jotkut tuon ikäiset asuu yksin. Miten luulet että ne pärjää?

Ootko sää ikinä nähnyt kuumehoureista ihmistä? Mun mies on 37 eikä välillä pysty huolehtimaan itsestään, kun hourailee ja näkee harhoja kuumeessa. Ei tiedä välillä edes missä on saati sitten muista ottaa jotain buranaa, kun on jossain aivan toisessa maailmassa.

Vierailija
48/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo välttää influenssa ottamalla influenssarokotuksennjoka vuosi. Turha huudella tällä palstalla kuinka kamala se on. Rokotuksen saa lapsetkin vanhempien luvalla.

Influenssarokotteen teho on todella surkea eikä se toimi yleensä kuin B-virukseen. Että niin helpoo ja järkevä tapa suojautua.

Vierailija
49/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte alkaa miettimään mummon kanssa hautausasioita. Kun tuollainen tauti iskee ni se on siinä. Siinä pojallesikin ajateltavaa. Kannattaako jokaista vastaantulevaa tyttöä nuolla...

Vierailija
50/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisatulehdus... Onko kurkku kipeä?

Vierailija
51/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen sekopäitä tänne on pesiytynyt?! Totta hitossa nin kovassa kuumeessa kuka tahansa on täysin tööt ja toimintakyky alentunut, särkylääkettä saa ja pitääkin ottaa.  Tsemppiä ap:lle, yleensä tuollanen kuumepiikki on vuorokaudessa ohi.

Vierailija
52/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean myöhään tänä vuonna tämä influenssakausi..

Vierailija
53/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellanlettas sentään! Kakaroittenkin kuumeista tänne jo kirjoitellaan.

Vierailija
54/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sää ikinä nähnyt kuumehoureista ihmistä? Mun mies on 37 eikä välillä pysty huolehtimaan itsestään, kun hourailee ja näkee harhoja kuumeessa. Ei tiedä välillä edes missä on saati sitten muista ottaa jotain buranaa, kun on jossain aivan toisessa maailmassa.

No voi apua. Auttaako tänne huutaminen? Mitä jos soitat 112? Ei tänne kannata huutaa kipeänä. Päänsilitystä ilmeisesti kaipaat.

Vierailija
55/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todennäköisimmin korona. Näin pahoja koronalukuja ei vielä viimeisen 2 vuoden aikana ole ollut, samalla kun rajoituksista ja suosituksista on luovuttu.

Koronatesteihin mars. Saa sieltä sen todistuksenkin jatkoa ajatellen.

Vierailija
56/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tarttui mummoon. Arvaan että teinisi ei pitänyt maskia.

Just näin. Kohta on mummo sairaalassa.

Pelottaako ap? Kannattiko käydä mummolla?

Pelottaa. Miksi ei? Mutta mummolle oli tärkeää nähdä meitä. Toivottavasti ei tarttunut. Mummolle tuollainen kuume olisi paha. Ap

Toivottavasti mummoa on ohjeistettu ottamaan influenssarokotus. Voi pelastaa hänen henkensä.

Vierailija
57/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta mun lapsi asuu vielä mun luona ja syystä. Ei hän vielä vanha ole. Kasilla vasta. Tottakai mä hoidan, jos mun lapselle nousee noin kova kuume ja iskee sellainen päänsärky että tulee tosi paha olo. Mä olen hänen äiti ja hoidan hänet. Ilveilet sä siinä mitä vaan. Ap

Oksentaako? Voiko se olla vatsatauti?

Vierailija
58/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lakkoa pyöri influenssa täällä Helsingissä. Joistakin luokista puolet pois. Toivottavasti lakko katkaisi tartunnat. Heti lähti kiertämään, kun maskeista luovuttiin. On koronaakin ollut yksittäisiä tapauksia, mutta ei niin, että puolet porukasta puuttuu. Ei varmaan enää influ-rokotteesta iloa, vaikka syksyllä olisi ottanut. Siitä on niin kauan.

Vierailija
59/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI tee COVI19 Testi!

Ei ole normaalia että 40 kuumetta on lääkäriin mentävä !

Vierailija
60/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksentaako? Voiko se olla vatsatauti?

Oksensi kerran, mutta silloin hänellä oli kova päänsärky. Nyt ei enää okseta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme