Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun asiakas tekee valituksen someen.

Vierailija
10.05.2022 |

Niin teemme julkaisun jossa kiitämme mukavia asiakkaita ja lisäämme positiivisista palautteista kuvakollaasin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista

Vierailija
2/5 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kannattaisi pistää siivooja lakaisemaan maton alle kaikki törky mitä kulmistä löytyy? rullajuoksunkn alta, kostealla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Entä jos korjaa sen asian, josta joku valittaa tai tiedottaja kertoo syyn miksi joku asia on niin, pahoittelu. Koska huono tuote tai palvelu ei ole toimiva kenenkään kannalta, ajanhukkaa teoriassa. Tai tuotearvostelut tähdillä, jolloin moni asiakas arvioi tuotetta ja katsotaan mikä on paras.

Vierailija
4/5 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä arvosteluilla leveily on säälittävää. Se on kumminkin oletus että tuote tai palvelu on priimaa. Jos viiden tähden arvostelut pitää nostaa tikunnokkaan niin se pistää miettimäät mitä vikaa siinä on kun pitää noin korostaa hyviä arvosteluja.

Vierailija
5/5 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tulee usein negatiivista palautetta. Kannattaisi ehkä keskittyä siihen miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän