Aina kun asiakas tekee valituksen someen.
Niin teemme julkaisun jossa kiitämme mukavia asiakkaita ja lisäämme positiivisista palautteista kuvakollaasin.
Kommentit (5)
ettei kannattaisi pistää siivooja lakaisemaan maton alle kaikki törky mitä kulmistä löytyy? rullajuoksunkn alta, kostealla?
Kiva. Entä jos korjaa sen asian, josta joku valittaa tai tiedottaja kertoo syyn miksi joku asia on niin, pahoittelu. Koska huono tuote tai palvelu ei ole toimiva kenenkään kannalta, ajanhukkaa teoriassa. Tai tuotearvostelut tähdillä, jolloin moni asiakas arvioi tuotetta ja katsotaan mikä on paras.
Hyvillä arvosteluilla leveily on säälittävää. Se on kumminkin oletus että tuote tai palvelu on priimaa. Jos viiden tähden arvostelut pitää nostaa tikunnokkaan niin se pistää miettimäät mitä vikaa siinä on kun pitää noin korostaa hyviä arvosteluja.
Ilmeisesti tulee usein negatiivista palautetta. Kannattaisi ehkä keskittyä siihen miksi.
Lapsellista