Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
"Halvat" lastenvaatteet
10.05.2022 |
Haluaisin antaa tuttavalle pieniksi jääneitä vauvan ja taaperon vaatteita. Ovat ihan ehjiä ja hyväkuntoisia, ei kuluneita eikä haalistuneita. Ovat kuitenkin enimmäkseen markettivaatteita ja muita ns. halpoja, eivät mitään merkkivaatteita. Tuttava siis ostaa lapsilleen vain Cugguun, Metsolan ym. muita "laadukkaita" vaatteita. En siis kehtaa kysyäkään haluaisiko hän niitä. Taidan lahjoittaa ne jonnekin hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Outoa lukea tällaista, kun kaikissa muissa ketjuissa valitetaan, miten huono toimeentulo on eikä palkalla tule toimeen kuin niukin naukin. No se ei siis ole totta, vaan ihmiset haluavat törsätä rahansa kalliisiin merkkivaatteisiin eikä tavisvaatteet kelpaa vaikka saisi ilmaiseksi.
Toki voi kysyä toiselta, että haluaako hän vaatteita ilman, että tyrkyttää niitä. Itse olen ottanut mielelläni vastaan vaatteita ja antanut vastaavasti eteenpäin. Tosin itsellänikin on tuttuja, joille en halua edes tarjota, jos olen kuullut negatiivista käytetyistä tavaroista kuten esim. Ihmettelyä, miksi joku huolii käytettyjä, kun olisi varaa ostaa uutta.