Mikä on sinun unelmasi?
Kommentit (11)
En tiedä voiko tätä sanoo mun unelmaks, mutta toive olis, että löytyis joku kiva työpaikka, puolipäivänen sellanen
Vierailija kirjoitti:
Löytää elämäni rakkaus, jonka kanssa elää kunnes kuolema meidät erottaa. Ei ole löytynyt.
Sama täällä. Parisuhde eli nainen ollut etsinnässä jo vuosia ja haaveena parisuhteen lisäksi myös omat lapset.
Eipä ole kelvannut.
Että kymmenen vuoden päästä olis mahdollisuus tehdä vähemmän töitä. Että mies kosisi. Että lapsi saisi hyvän alun omaan elämään ja saisi elää rauhallisessa Suomessa (tai uskaltaisi lähteä muualle jos Suomi menee yhä huolestuttavampaan suuntaan taloudellisesti ja demografisesti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytää elämäni rakkaus, jonka kanssa elää kunnes kuolema meidät erottaa. Ei ole löytynyt.
Sama täällä. Parisuhde eli nainen ollut etsinnässä jo vuosia ja haaveena parisuhteen lisäksi myös omat lapset.
Eipä ole kelvannut.
Menkää te 2 yhteen 🙂
Että olisin terve, olisimme lasten kanssa onnellisia ja saisin mukavan työpaikan, jolla elättäisin perheeni. Ja kun perustoimeentulo olisi turvattu, auttaisin omalla osaamisellani muita ihmisiä ilmaiseksi.
Kaikki mun unelmat on niin epärealistisia, että en haaveile enää mistään. Semmoset vaan rikkoo sielun, kjn ne eivät koskaan toteudu edes alkeiden verran. Mä aion vaan käydä töissä ja kuolla.
Haaveilen asioista, jotka eivät oikeastaan ole toteutettavissa. Osassa haaveistani olosuhteet ovat sellaiset, etten edes haluaisi niiden toteutuvan. Esim. jokin "haavetarina" saattaa sijoittua sodan aikaan.
Niitä asioita, joita toteutan, nimitän yksinkertaisesti tavoitteiksi. Suurimman osan vakavista tavoitteistani olen toteuttanut. Esim. halusin paremman kunnon, ja onnistuin laatimaan itselleni sopivan säännöllisen kuntoiluohjelman ja olen noudattanut sitä jo monta vuotta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kelvannut.
Minä en halua lapsia. Ennen harmittelin, kun en kelpaa kenellekään, mutta nykyään en edes haluaisi vain kelvata jollekulle. Opettelen rakastamaan itseäni ja toivon, että se vetää hyvää puoleensa :)
-lainaamasi
Unelma kuinka päästä tästä elämästä varmasti pois. Haluaisin helpon ja kivuttoman lähteä täältä. Olen tarpeeksi saanut tätä elämää elää ja nähnyt maailmaa. Nyt olisin valmis lähtöön.
- mies 50