Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisar raskaana ja äiti sanoi hänen oikein hehkuvan. Millainen on hehkuvan nainen? En näe sitä.

Vierailija
10.05.2022 |

En näe muissakaan naisissa hehkuntaa vaikka usein mediassa niin kerrotaan. Kuinka joku sen näkee?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista tulee usein rypyttömät kun on raskaana. Siitä se hehku tulee.

Vierailija
2/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se hehkuu pimeässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vähän sama kuin kuulas iho. Ei sillekään ole mitään tarkkoja määritelmiä, joiden perusteella voidaan sanoa, että Katrilla on kuulas iho ja Mirkulla ei. Kai se vaan tarkoittaa hyväkuntoista ja terveen näköistä.

Vierailija
4/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile osoittaa sitä uv-lampulla pimeässä.

Vierailija
5/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä saa naisen hehkumaan.muka. Älkää naiset uskoko, ei kukaan hehku.

Vierailija
6/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinusta ap, että olet aina ollut vähän lapsipuolen asemassa, kehuuko äiti useammin siskoasi ja onko hän aina saanut kaiken - koulutuksen, ammatin, puolison ja nyt lapsen. Kauniimpikin on ja kaikki kehuu. Vai mistä ihmeestä tämä aloitus nyt kumpuaa? Miksi kukaan kyselisi tällaista vauvapalstalla, kun kyse on ikiaikaisesta ja täysin normaalista kommentista raskaana olevalle?

Vierailija
7/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sanonnalla vain yritetään saada mammat kuvittelemaan jotain hehkumista jotta hikinen ja hankala olo helpottaisi.

Vierailija
8/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoista tulee usein rypyttömät kun on raskaana. Siitä se hehku tulee.

Kyllä, hehkeä iho ja töröttävät tuutit sen tekee!

Vierailija
9/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko sinusta ap, että olet aina ollut vähän lapsipuolen asemassa, kehuuko äiti useammin siskoasi ja onko hän aina saanut kaiken - koulutuksen, ammatin, puolison ja nyt lapsen. Kauniimpikin on ja kaikki kehuu. Vai mistä ihmeestä tämä aloitus nyt kumpuaa? Miksi kukaan kyselisi tällaista vauvapalstalla, kun kyse on ikiaikaisesta ja täysin normaalista kommentista raskaana olevalle?

No en minäkään ole nähnyt kenenkään hehkuvan. Mitä se siis käytännössä tarkoittaa? -eri

Vierailija
10/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli mieleen, että ap on lievästi asperger ja ottaa tällaiset kommentit kirjaimellisesti, eikä siksi tajua. Mutta voihan tuossa tosiaan jotain katkeruuttakin olla taustalla, kun toista taas aiheetta kehutaan :D.

Vierailija
11/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisen näköinen, hymyilevä, pirtsakka, nauravainen, iloinen. Liekö nuo tarkoittavat hehkumista.

Vierailija
12/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt useinkin hehkuvia naisia. Iloinen, onnellinen, säteilevät silmät, punaiset posket ja niin onnesta hehkuva. Monelle syttyy silloin myös silmiin valot.

Vierailija
13/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit paisuu 😋

Vierailija
14/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva Kössilä opastaa ihmisiä löytämään jokaista parhaiten pukevat värisävyt. Oikeissa väreissä ihmisen ihon väri tasoittuu ja kasvot hehkuvat. -IS tyyli tänään.

Eli kuvassa oleva nainen hymyilee, kasvot kiiltää eli hehkuu.

Vierailija
15/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ritva Kössilä opastaa ihmisiä löytämään jokaista parhaiten pukevat värisävyt. Oikeissa väreissä ihmisen ihon väri tasoittuu ja kasvot hehkuvat. -IS tyyli tänään.

Eli kuvassa oleva nainen hymyilee, kasvot kiiltää eli hehkuu.

Hikilenkin jälkeen minäkin siis hehkun :D

Vierailija
16/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään ole nähnyt kenenkään hehkuvan. Mitä se siis käytännössä tarkoittaa? -eri

Näyttää onnelliselta, terveeltä, hyvinvoivalta. Ihminen voi hehkua onnesta tai hehkua terveyttä. Kyse on kuvainnollisesta ilmauksesta, ei kirjaimellisesta.

Vierailija
17/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt useinkin hehkuvia naisia. Iloinen, onnellinen, säteilevät silmät, punaiset posket ja niin onnesta hehkuva. Monelle syttyy silloin myös silmiin valot.

Punaiset silmät voi johtua muustakin kuin hehkusta.

Vierailija
18/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta minäkään en pidä tuosta ilmauksesta. Minusta se on jotain, mitä vain sanotaan.

Juuri äidiksi tullut on kovin nuoren näköinen, mutta en minä siinäkään mistään hehkusta puhuisi.

Vierailija
19/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on usein punaiset posket rosacean takia. Näytän siltä, kuin olisin polttanut itseni auringossa ja ryypännyt kaksi päivää. Tämä ei ehkä kuitenkaan ole sitä hehkua, jota aloituksessa haetaan.

Vierailija
20/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kannata kaikkia kehuja ottaa niin tosissaan. Sehän on vain small talkia. Ei todenperäistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä