Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekisi mieli Kreikkaan

Vierailija
10.05.2022 |

Todella raskaat kuusi vuotta takana. Eikä yhtään lomamatkaa sinä aikana. Olen yhä todella uupunut ja stressaantunut, mutta toivottavasti pahin on jo takanapäin. Meillä on aika vähän rahaa, mutta uskon, että matkarahat saisi kyllä revittyä jostain. Mieheni vain ei halua(?) lähteä, tai ainakin hän keksii monta asiaa jotka estää lähdön, minusta ne on kaikki tekosyitä. Meillä on pieni lapsi ja minua pelottaa idea lähteä kaksin lapsen kanssa ulkomaille, jos en olisi uupunut niin ehkä ei pelottaisi mutta nyt pelottaa. Eikä mies todella ilahdu ideasta että menisin kaksin lapsen kanssa (ennen lasta siis oli ihan ok että matkustelimme yksin erikseen). Mutta nyt hän ei suostu mukaan eikä myöskään suostu jäämään lapsen kanssa, enkä toisaalta itse halua olla niin pitkään lapsesta erossa.

Haaveilen turkoosista merestä, rantaravintoloiden tuoksusta, kävelystä rantabulevardilla, kaskaiden äänistä, siitä että pääsisi niihin maisemiin hetkeksi irti kaikesta. Voi miksi mieheni on niin ankea :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Ankeaa on.

Vierailija
2/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsella jotain muuta läheistä (isovanhempi?), joka voisi hoitaa loman ajan? Tietysti riippuu lapsen iästäkin. Tai saatko jonkun aikuisen mukaan reissuun seuraksi ja lastenhoitoavuksi, jos miehesi ei kerran halua lähteä?

Mutta ymmärrän niin hyvin tuon kaipuun ulkomaille hetkeksi irti arjesta. Minullakin on ollut aika raskasta jo pitkään ja pari viikkoa sitten pääsin vihdoin etelään viikoksi. Loma oli ihana ja teki niin hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsella jotain muuta läheistä (isovanhempi?), joka voisi hoitaa loman ajan? Tietysti riippuu lapsen iästäkin. Tai saatko jonkun aikuisen mukaan reissuun seuraksi ja lastenhoitoavuksi, jos miehesi ei kerran halua lähteä?

Mutta ymmärrän niin hyvin tuon kaipuun ulkomaille hetkeksi irti arjesta. Minullakin on ollut aika raskasta jo pitkään ja pari viikkoa sitten pääsin vihdoin etelään viikoksi. Loma oli ihana ja teki niin hyvää.

Lapsi on kolme eikä ole ketään joka voisi häntä hoitaa matkan ajan. Eikä ole ketään läheistä, joka lähtisi matkalle mukaan. On kyllä läheisiä, mutta heillä kiireinen oma elämä, joka hyvin täynnä ihan muita asioita kuin pikkulapsiperhe-elämään liittyviä. Ap

Vierailija
4/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme luuseri sun ukkosi on, kun ei suostu omaa lastaan hoitamaan?

Vierailija
5/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä häntä luuseriksi kutsuisi. Enkä itsekään halua olla lapsesta erossa viikkoa eli en ole mitenkään valittanut siitä, että mies ei jää lapsen kanssa kotiin kaksin viikoksi, kunhan vain totesin asian että se ei ole nyt vaihtoehto. Ap

Vierailija
6/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei halua lähteä reissuun?

Vierailija
7/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Sussu

Vierailija
8/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja ja nyt sitten valitset, lähdetkö vai et ja sopeutat itsesi siihen valintaan. 

Vierailija
9/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi ei halua lähteä reissuun?

En oikein tiedä. Ei hän sano. Sanoo vain mutku-tyyppisiä tekosyitä. Ap

Vierailija
10/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä on 3v ja 1v lapset ja se on lähdössä likkakaverinsa kanssa viikoksi Kreikkaan. Lasten isä jää kotiin ja hoitaa lapset ja koirat.

Vierailija
11/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttärellä on 3v ja 1v lapset ja se on lähdössä likkakaverinsa kanssa viikoksi Kreikkaan. Lasten isä jää kotiin ja hoitaa lapset ja koirat.

Mitä sitten? Jos ap ei halua lomailla ilman lastaan, niin miksi hänen pitäisi?

Vierailija
12/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä häntä luuseriksi kutsuisi. Enkä itsekään halua olla lapsesta erossa viikkoa eli en ole mitenkään valittanut siitä, että mies ei jää lapsen kanssa kotiin kaksin viikoksi, kunhan vain totesin asian että se ei ole nyt vaihtoehto. Ap

Miksi tätä on alapeukutettu? Olisiko ap:n pitänyt kutsua miestään luuseriksi, jotta te olisitte tyytyväisiä? Kerrankin nainen, joka ei hauku miestään.

Vierailija
13/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Jos ap ei halua lomailla ilman lastaan, niin miksi hänen pitäisi?

No sit pysyy kotona. Problem solved.

Vierailija
14/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa yhdessä näitä, jos se on mahdollista ilman, että tulee riita.

Robert Polasek - Touch of Greece

https://www.youtube.com/channel/UCSUWXQqkC1lX3UeXdCxBQtQ

Vierailija
15/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas, puoliksi kreikkalainen lapsenlapsi tulossa, onnea.

Vierailija
16/16 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on alapeukutettu? Olisiko ap:n pitänyt kutsua miestään luuseriksi, jotta te olisitte tyytyväisiä? Kerrankin nainen, joka ei hauku miestään.

Pääasia että ap:ta kuitenkin pääsee haukkumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan