Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää laihat ihmiset, jotka leuhkii syömisillä ja lihavat, jotka ei muka syö mitään

Vierailija
10.05.2022 |

En tajua... Kyllä sen nyt tyhmäkin tajuaa, että joku BMI 16 ei tosiaan syö päivittäin kiloa irttareita ja kahta perhepizzaa tai BMI 40 ei elä pelkällä vedellä ja omenalla.

Miksi ihmisten pitää kohkata syömisistään? Harvemmin normaalipainoiset pitää tällaista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotellakseen itselleen että on parempi kuin ajattelee omalla huonolla itsetunnolla olevan.

Vierailija
2/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut julkkiksetkin pitävät tätä... Ollaan ihan viimeisen päälle tikissä, mutta täytyy näyttää, että vedettäisiin muka järkyttäviä annoksia herkkuja pitkin viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan samanlaista esittämistä kuin persuilla, jotka kiistävät olevansa rasisteja, vaikka kaikki tietävät että he ovat sellaisia. 

Vierailija
4/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän painoon vaikuttaa liikunta kun syöminen. Samoin elämäntilanne, terveys, ikä ja mahdolliset lääkkeet vaikuttaa painoon. Pidä pääsi kiinni jos et tiedä mitään, vaikuttaisit fiksummalta.

Vierailija
5/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveli, jolla on toinen puoli geeneistä eri vanhemmalta, syö aina ihan jäätävän kokosia annoksia. Käy kebabilla tai pizzalla päivittäin työn ohessa. Ei tee fyysistä työtä. On 185cm pitkä ja painaa 70kg.

Itse käyn myös kebabilla tai lounaspaikassa syömässä ison annoksen ja kotona syön perus kotiruokaa. Kumpikaan meistä ei juurikaan herkuttele. Teen fyysistä työtä. Olen 182 pitkä ja painan 120kg

Vierailija
6/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän painoon vaikuttaa liikunta kun syöminen. Samoin elämäntilanne, terveys, ikä ja mahdolliset lääkkeet vaikuttaa painoon. Pidä pääsi kiinni jos et tiedä mitään, vaikuttaisit fiksummalta.

Kyllä nimenomaan siihen painoon vaikuttaa se mitä tunkee suuhunsa! Liikunta ylläpitää kuntoa ja lihaksiston hyvinvointia ja pitää kulutuksen ylhäällä, MUTTA voit silti olla lihava, vaikka liikut paljon, jos syöt enemmän mitä kulutat. Että pidä vaan pääsi kiinni.

Vierailija
7/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku syömisistään puhuisi? Palstalla kyllä olen kertonut, että syön pizzan viikossa ja karkkia tai sipsejä silloin kun huvittaa, mutta vain vähän kerrallaan. Olen hoikka. Ja senkin olen sanonut, että kalorien laskeminen on syömishäiriötä.

Vierailija
8/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isoveli, jolla on toinen puoli geeneistä eri vanhemmalta, syö aina ihan jäätävän kokosia annoksia. Käy kebabilla tai pizzalla päivittäin työn ohessa. Ei tee fyysistä työtä. On 185cm pitkä ja painaa 70kg.

Itse käyn myös kebabilla tai lounaspaikassa syömässä ison annoksen ja kotona syön perus kotiruokaa. Kumpikaan meistä ei juurikaan herkuttele. Teen fyysistä työtä. Olen 182 pitkä ja painan 120kg

Ja lisää vielä, että molemmat ollaan viikonloppu kaljatissuttelijoita ja määrät melko samanlaisia.

Ollaan keskusteltu ja ihmetelty asiaa joskus.

Vierailija
9/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnalla ja painonhallinnalla on mahdollisimman vähän tekemistä keskenään. Se, miltä keho näyttää, ratkaistaan täysin keittiössä. Treenillä voidaan hienosäätää mutta mitään sillä ei ratkaista.

Vierailija
10/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin toi voi näkyy niin, et ostetaan uuhdehko auto velaksi. Ajatellaan sillä tavalla olevan samalla viivalla muiden kaa tai ei haluta erottua massasta. Voi olla myös pelko siitä että näyttää muita köyhemmältä.

Todellisuudessa eletään suusta käteen. Hyvä ku saadaan ostettuu ruokaa.

Vierailija
11/11 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoansulatuksen toiminta on tässä avainkysymys. Siihen voidaan vaikuttaa monella tavoin. Toisaalta on pysyviä tekijöitä, jotka aiheuttavat sen hidastumista: sairaudet, lääkkeet ym.