Siivosin vaatekaappia ja löysin monta Odd Mollyn käytännössä käyttämätöntä paitaa
Ei raaski viedä mihinkään kierrätykseenkään, mutta mitenkähän nuo saisi parhaiten myytyä jossain Zadaassa, Torissa tms, yksittäin vai kerralla se 7-8 erilaista pitkä- ja lyhythihaista paitaa? Tykkäätkö itse Odd Mollyn vaatteista ja ostaisitko kerralla isomman satsin? En ole pyytämässä mahdottomia summia, mut jotain olis kiva saada, kun itse on niistä maksanut 80-100 euroa kpl joskus pari kolme vuotta sitten.
Kommentit (11)
Katso tori.fi ja huuto.net mitä noista yleensä pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla pikamuodin kuluttamista pilkkaava provo?
Ei ole. Olen lihonut sen verran ettei nuo paidat mahdu päälle enää, enkä usko että laihdunkaan niin paljoa että niille olisi käyttöä.
Ap.
Eikö siinä Emmyssä myydä merkkivaatteita?
Meillä on muutaman kymmenen ihmisen työpaikka- siellä ainakin on helppo myydä, mitä luulet menisikö teillä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä Emmyssä myydä merkkivaatteita?
Pitääpä tsekata mikä tuo Emmy on! Kiitos!
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on muutaman kymmenen ihmisen työpaikka- siellä ainakin on helppo myydä, mitä luulet menisikö teillä?
Mulla on työkaverit miehiä, ja heidän vaimot eivät käytä Odd Molly-tyylisiä vaatteita. Muuten oliskin hyvä jos saisi myytyä tutuille.
Ap.
Ei kannata Emmyyn laittaa. Tutkisin ensin muiden vastaavien ilmoitusten hintatasoa Torissa yms. ja laittaisin itse myyntiin sitten. Laittaisin myös noi erikseen jokaisen enkä pakettina.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata Emmyyn laittaa. Tutkisin ensin muiden vastaavien ilmoitusten hintatasoa Torissa yms. ja laittaisin itse myyntiin sitten. Laittaisin myös noi erikseen jokaisen enkä pakettina.
Olen nähnyt vaan Emmyn mainoksia ja keräyslaatikoita. Omaa kokemusta ei ole, kun en raaski ostaa merkkivaatteita, vaikka niitä ihailenkin :).
Yksitellen oman alueen facen kirppisryhmässä.
Tämän täytyy olla pikamuodin kuluttamista pilkkaava provo?