Tänään taas saatiin olla pihatalkoissa kahdestaan kun ei muita kiinnosta pihan kunto ei sitten yhtään
Ilman meitä ei olisi kukkia eikä mitään pihalla. On se kumma juttu miten ihmiset voikin olla tuollaisia lusmuja.
Kommentit (17)
Vai olisiko kyse siitä että on arkipäivä? Moni on kuitenkin töissä, kaikki ei ole eläkkeellä tai työttömänä
Ei voisi kyllä jotkut kukat vähempää kiinnostaa. Kunhan lumet on aurattu sen verran että pääsee kohtuudella menemään, nii muuta ei tartte.
Onko ap mummo?
Siltä kannalta kyselen tuommoista, kun mun mummo on aina ensimmäisenä talkoo hommissa ja tekee lähes kaiken työn. Eikä mitään järkeä ole talkoissa keskellä viikkoa.
Miksi sinne pitää laittaa jotain kukkia? Eikö se riitä, että pihalla pystyy kulkemaan? Minulla on parvekkeella ja sisällä ihan tarpeeksi kukkia ja en tarvitse niitä pihalle.
Mitä kukila ulkona? Mulla on sisällä ja parvekkeella. En hengaa yhteispihalla, koska siellä on vain te kyylät
Odotapas kun saan lapseni ensiksi liikunta harrastusten pariin. Kaupassakin pitäisi käydä ja ruokaa pitäisi tehdä. Näitä ennen olen töissä...
Mulla ainakin on vuorotyö. Tänään nyt sattuu olemaan yksi vapaa. Yhdellä vapaalla siivoan kotona ja teen hyvää ruokaa. En mähöä kukkapenkeissä.
Ei pysty, kun liian hapokasta... eiku on siitepölyallergiaa.
Mä oon tykännyt talkoista jo opiskeluaikana, mutta mulla on myös ollut sellainen opiskelupaikka, myöhemmin työ ja perhe-elämä, että on ollut mahdollista osallistuakin. Ei kaikilla ole.
Oon asunut myös kahdessa talossa, joissa suurin osa talkoisiin osallistuvista oli vuokralaisia. (Asukkaista noin puolet.) Vihje; siellä ei koskaan harrastettu vuokralaiset aina/vuokralaiset ei koskaan -marinaa ja ilkeämielistä paskanpuhumista.
Talkoilu ei ole aikataulullisesti koskaan kaikille helppoa. Se huomioiden loput on ilmapiiristä kiinni. Ja ilmapiirin luomme me itse.
t nykyään viiskymppinen, pitkään taloyhtiöiden hallituksissa ym aktiivina toiminut
Maanantai on se viikon v*tuttavin päivä.
On päivä, kun motivaatiot ovat nollissa tehdä mitään ylimääräistä.
Mielelläni maksan huoltoyhtiölle pihan kunnossapidosta. En todellakaan osallistuisi talkoisiin mikäli huoltoyhtiöstä luovuttaisi.
En pihalla hengaile, joten en myöskään tee mitään sen ylläpídon eteen. Tai voin heittää sinne kukkapenkkeihin noita jemmaan jääneitä kannabíksen siemeniä.
Itse asun vuokrataloyhtiössä jossa järjestetään jos jonkinlaista talkoota ja kissanristiäistä.
Maksan vuokraa mm. siksi, että joku muu hoitaa sen pihan ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa naapurin Tuiret ja Jezzicat rääkyvine jälkeläisineen.
Yhteismaaongelma. Mitä siihen yhteispihan viihtyvyyteen satsaamaan. Reiska ja Pena vaan tulevat viihtyisälle pihalle röökaamaan, juomaan viinaa ja haisemaan mieluummin.
Pihaihmiset asuvat omakotitaloissa muutenkin. Tai laittavat mökkiään.