Minkälaisista merkeistä olette huomanneet, että työkavereillanne on keskenään mukavaa säpinää?
Kommentit (17)
Yhteisessä illanvietossa alkoivat hinkkaamaan toisiaan haarovälistä. Siis ihan oikeasti.
Siitä kun hiljaisena aikana tulevat pimeästä toimistohuoneesta ulos. Ei siellä ainakaan paperitöitä pimeässä tehdä.
En ole huomannut eikä kukaan huomannut minun ja miesystäväni lähentymistä ollessamme työkavereita.
Hakeutuvat toistensa seuraan jatkuvasti, katseet viipyilee. Mitään ei kai ole vielä tapahtunut, mutta se on vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Hakeutuvat toistensa seuraan jatkuvasti, katseet viipyilee. Mitään ei kai ole vielä tapahtunut, mutta se on vain ajan kysymys.
😍
Me jäätiin miehen kanssa kiinni vasta kun meidät nähtiin yhdessä työpaikan ulkopuolella. Töissä kukaan ei arvannut mitään.
Yhdet työkaverit, molemmat naimisissa, olivat töissä hyviä kavereita. Kerran pikkujouluissa istuivat sylikkäin tavalla, jota itse en kaverin kanssa tekisi. Jatkossakin olivat läheisiä. Nainen on edelleen naimisissa, mies ei. En tiedä, oliko heillä oikeasti ikinä suhde.
Siitä kun ovat naimisissa ja riitelevät työpaikalla keskenään!
En huomannut mistään! Olin aivan käsittämättömän sokea, vaikka nämä kävi usein panemassa keskellä päivää vain parin huoneen päässä. Sinne ei saanut mennä keskeyttämään, kun duunikaverini antoi pomon "kipeytyneelle selälle hierontaa". Sieltä hän sitten palasi aina posket punaisina kuumissaan.
Silloin jos nainen hieroo käytettyjä pikkuhousujaan miehen naamaan ja mies hymyilee, silloin on jotain tekeillä.
Enempi varmaan välttelevät toisiaan etteivät paljastuisi. Jos viihtyvät toistensa seurassa muuten vain niin ovat kavereita.
Ei se mukavalta näytä, välttelevät toisiaan minkä ehtivät.