Tinder nainen jätti 2kk seurustelun jälkeen koska kondomi lipesi seksin aikana
En huomannut heti että kondomi oli livennyt ja ehdimme "hoitamaan homman loppuun". Nainen suttui ja syytti minua?Ei ole vastannut perjantain jälkeen viesteihin. 😔
Vinkkejä?
M27
Kommentit (29)
Toki, onhan se tutustumisen alussa psykologiseen turvallisuuteen vahvasti vaikuttava asia, mitä olet kokenut. On myös ymmärrettävää, ellet ole asiaa pyytänyt anteeksi ja kertonut hänelle, että oikeasti pidät hänestä ja haluaisit tavata uudestaan. Tuntuuhan se vähän sellaiselta kaikki kortit pöydälle - tilanteelta.
Silti ihan näkökulman vuoksi niin useimmat naiset kokevat ihan tahallisesti tehdyn kortsun poiston, mikä vaikuttaa taas naisella suoraan taudeilta suojattomuuteen sekä raskaaksi tulemisen riskiin, minkä vuoksi myös hän varmasti koki tilanteen todella uhatuksi ja siten hyväksikäytetyksi tilanteessa. Tuo tunne tulisi, vaikka naisella ei ole useita seksikumppaneita elämässään ollutkaan.
Mietin vain, että voisitko ajatella olevasi naiselle rehellinen, jos olet hänestä edelleen kiinnostunut. Ilmeisesti olet, kun asia sinua harmittaa. Muutoin, anna asian olla ja siirry "kohti uusia pettymyksiä".
Tahallasi poistit, se on väkivaltaa tms. Ole tyytyväinen jos ei syytettä tule.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni kikkeli kun ei pysy kumi päällä.
Ei minulla ole mitään vinkkiä laittaa kun ei ole tuollaista ongelmaa.
Vinkkiä naisen suhteen.
Tuo on seksuaalisen väkivallan muoto. Aika todella nöyrä saat olla jos kuvittelet mitään jatkoa ikinä. Tuosta voisi nostaa syytteet.
Miten se muka voi vahingossa livetä? Olen pannut 30 vuotta, ja ikinä ei ole kumi livennyt eikä hajonnut.
M46
Itseltäni kun on joskus melko tuntematon mies tahallaan salaa poistanut kondomin kesken ensin :/ oli tosi ahdistavaa... Varmaan nainen luuli että teit niin tahallaan, ja se on vienyt luottamuksen häneltä sinua kohtaan. 2kk ihminen ei vielä ehdi rakentaa luottamusta, ja kun luottamus katoaa niin suhde menettää tulevaisuutensa.
Tietty voit yrittää pyytää naiselta anteeksi ja kertoa että pidät hänestä. Mutta voi olla että menetti hänet, ja sitten sinun pitää hyväksyä se ja jättää hänet rauhaan. Ja yrittää olla tulevaisuudessa tekemättä noin
Eikö mies muka tunne pannaanko paljaalla vai onko kumi välissä?
Mies huomaa kyllä, jos kortsu liukuu pois (niin voi käydä jos käyttää väärän mallista tai liian isoa, tai seisokki herkeää kesken kaiken).
Olit paskiainen, kun et lopettanut heti. Saat olla nöyrää poikaa, että nainen tahtoo sinua edes näköetäisyydelle.
Noin vuoden kuluttua tulee haaste oikeuteen ja elarivaatimukset.
"Ei kai haittaa?"
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka voi vahingossa livetä? Olen pannut 30 vuotta, ja ikinä ei ole kumi livennyt eikä hajonnut.
M46
No, kun on tarpeeksi pieni niin näinkin voi tapahtua.
N47
Vierailija kirjoitti:
Tuntee, kun "eihän se kumilla tunnu miltään". Tahallaan on poistettu. Tätä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tasan tuntee, koska nainenkin tuntee. Ja nythän sitten jos joku mies vastaa tähän, ettei tunne eroa niin sen valituksen siitä paljaalla panemisen paremmuudesta voikin sitten lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on seksuaalisen väkivallan muoto. Aika todella nöyrä saat olla jos kuvittelet mitään jatkoa ikinä. Tuosta voisi nostaa syytteet.
Ihan yhtälaillahan tuossa ap voi samalla logiikalla syyttää naista väkivallasta. Molempien vastuullahan se kortsun käyttö on.
Toki tämä tarina on ihan fiktiota, jonka tarkoituksena on kalastella juuri tuollaisia järjenvastaisia kommentteja kaltaisiltasi sekopäiltä.
No jätä se nainen rauhaan. Nainen ei voi enää luottaa sinuun. Kondomi voi mennä rikki vahingossa ja silloin hankitaan naiselle jälkiehkäisy. Kondomi ei sitä vastoin koskaan lipeä miehen päältä eli tahallinen teko. Jälkiehkäisy saa aikaan pahoinvointia eli ei naiset niitä huvikseen käytä.
Ps. Kasvata piliäsi tai käytä jatkossa teippiä yläreunassa.
Olen nainen ja meille kävi noin. Mies lopetti heti, kun huomasi. Kondomi jäi sisälläni. Ensinnäkin sen pois ronkkiminen oli kamalinta ikinä ja kesti noin kaksi tuntia, ennen kuin se saatiin pois. Tarvittiin mm. pihdit, joilla yletti syvemmälle kuin pelkillä sormilla.
Sen jälkeen haettiin minulle jälkiehkäisypilleri. Se ilta meni lopullisesti pilalle, koska se pilleri on oikeasti hormonioommi. Ensimmäisen vuorokauden huippasi ja oksetti, toisen vuorokauden vain oksetti. Onneksi mies oli tukena.
Jos joku olisi aiheuttanut minulle saman tahalteen, niin en olisi halunnut nähdä häiskää enää ikinä :D
Tosimiehet ajavat vanteilla vaan.
Ei nainen tunne välttämättä. On joku mies onnistunut poistamaan, tahallaan. Haki sitten itse jälkiehkäisypillerin naapurikaupungista, ja minä kärsin. Mistäs tuon tietää siitäkin paskasta jos olisi joku hiv tullut. Tiedän kuitenkin mistä syyllistä etsitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälaillahan tuossa ap voi samalla logiikalla syyttää naista väkivallasta. Molempien vastuullahan se kortsun käyttö on.
Toki tämä tarina on ihan fiktiota, jonka tarkoituksena on kalastella juuri tuollaisia järjenvastaisia kommentteja kaltaisiltasi sekopäiltä.
Voit haukkua sekopääksi, mutta fakta on, että tuollaisesta on tuomittu oikeudessa raiskauksesta.
Liian pieni kikkeli kun ei pysy kumi päällä.
Ei minulla ole mitään vinkkiä laittaa kun ei ole tuollaista ongelmaa.