En koskaan syö lämmintä ruokaa
Inhoan jo sanaa lämmin ateria. Siitä tulee mielikuva jostain ällöstä pöperöstä tyyliin perunat ja kastike, makaronilaatikko ym. Ja ruoka lämpimänä on pahaa ja jotenkin epäterveellisen oloista.
Kommentit (17)
En syö minäkään perunoita ja kastikkeita ja makaronilaatikkoa jne.
Olen vegetariaani joten joudun kyllä kypsentämään vihannekset esim teen wokkia tai vihanneskeittoa.
Niitä ei oikein jaksa raakana järsiä eikä maha oikein tykkää varsinkaan raa´asta porkkanasta.
Toki syön salaatteja joita ei kypsennetä.
Vierailija kirjoitti:
En syö minäkään perunoita ja kastikkeita ja makaronilaatikkoa jne.
Olen vegetariaani joten joudun kyllä kypsentämään vihannekset esim teen wokkia tai vihanneskeittoa.
Niitä ei oikein jaksa raakana järsiä eikä maha oikein tykkää varsinkaan raa´asta porkkanasta.
Toki syön salaatteja joita ei kypsennetä.
Kylmä ruoka ei tarkoita raakaa ruokaa.
Mulla käy usein niin, että teen lämmintä ruokaa, mutta en pystykään syömään sitä.
Kylmänä kyllä maistuu ruoka, mutta tuo lämmin ruoka ja etenkin sen kokkaaminen saa aikaan kuvottavan olon.
Totuin kanssa opiskelijana, että en syö lämmintä ruokaa, koska ei ollut varaa.. En yhäkään syö lämmintä ruokaa
Mä syön vaan viikonloppuisin la ja su. Yleensä ostan jonkun valmisruoan, kun en jaksa itse tehdä.
Ei teillä taida ihan terve suhde ruokaan olla... ottakaapa asia esiin terapeutin kanssa.
Tärkeintä tietysti, että edes jotain saa alas.
Vierailija kirjoitti:
Ei teillä taida ihan terve suhde ruokaan olla... ottakaapa asia esiin terapeutin kanssa.
Tärkeintä tietysti, että edes jotain saa alas.
Ok, no kerro sinä se terve suhde ruokaan. Jos vaikka oppisimme jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun keskiarvo bmi 14.
Niin että se onko ruoka lämmintä vai kylmää vaikuttaa siihen lihottaako se vai ei?
Jos siis syön kattilallisen kylmiä perunoita saan paljon vähmennän kaloreita kuin jos söisin sen saman kattilallisen kuumana?
Outoa logiikkaa sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun keskiarvo bmi 14.
Niin että se onko ruoka lämmintä vai kylmää vaikuttaa siihen lihottaako se vai ei?
Jos siis syön kattilallisen kylmiä perunoita saan paljon vähmennän kaloreita kuin jos söisin sen saman kattilallisen kuumana?
Outoa logiikkaa sulla.
Joo mutta hei!
Tässäpä sitten löytyikin helppo ja halpa keino lihavuuden hoitoon! Lämpimät ateriat pois, kilot katoaa kuin taikaiskusta!
Voit saada kuule Nobelin palkinnon tuosta, teet valtavan palveluksen lihavuuden kanssa tuskittelevalle Euroopalle ja Amerikalle.
Sama täällä, todella harvoin syön lämmintä ruokaa, ei vaan tee mieli.