Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ärsyyntyy helpolla

Vierailija
09.05.2022 |

Poikaystävä suuttuu liian pienistä asioista. Eilen esimerkiksi söin hänen vadelmaviinerinsä jääkaapista, vaikka oli aikaisemmin sanonut sen olevan vapaata riistaa. Sitten aina kun ärsyyntyy ymmärtää kyllä pyytää anteeksi ja haluaa käydä läpi tilannetta VAIKKA hän on tilanteessa se joka suuttuu ja loukkaantuu. Usein vielä ehdottelee sovintoseksiä perään Jos hän itse kasvaisi aikuiseksi tällaisia tilanteita ei jatkuvasti tulis!! Arrghh ärsyttää tämmöinen!! Ja siis muuten meidän suhde on tosi hyvä mut nyt tämmöset pienet arkiset asiat näin kahden vuoden yhdessäolon jälkeen ovat alkaneet äsryttää minua

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, ettet kidutu suhteessa. Onko mahdollisesti ammattiloukkaantuja. Hyvä että sait kunnon viinerin. Ehkä olisi pitänyt olla kummallekin.

Vierailija
2/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. En jaksaisi katsella tuollaista teini-ikäisen käytöstä.

Vierailija
5/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Jos hän itse kasvaisi aikuiseksi tällaisia tilanteita ei jatkuvasti tulis!

Tuo fraasi antaa sinusta hieman suututtavan kuvan kyllä. Mistä tietää, vaikka juuri tällainen ylimielisyys suututtaisi poikkistasi.

Vierailija
6/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE YLIMIELINEN ap

Vierailija
7/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tällä kertaa.

Vierailija
8/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan hänen luonteensa, sä tiedät että hän ylireagoi, ei toimivaa suhdetta kannata ihan pienen ongelman takia rikkoa. Tunteita voi opetella hillitsemään, tähän voisitte yhdessä etsiä keinoja.

Vierailija
9/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se vasta ärsyyntyy. Mitä sitten, kun on maha pystyssä, imetys päällä, väsyttaa eikä huvita ja penskakin kitisee jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi