Ette ihmetelleet lapsena että Aku Ankka syö kanaa
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ihmettelin että kun Aku kerran voi muuntua Super-Aku:ksi, niin onko sen normi Akun aikaansaamattomuus vain esiteltyä koska varjelee Super-Akun identiteettiä. Normi Aku on myös enimmäkseen työtön, mutta missään ei mainintaa sosiaalituista.
Luulen että Aku ei voi saada tukia kun asuu Roopen vuokralaisena ja onhan sillä kuitenkin tuloja kolikon kiillottajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt että kaikki on aina veljenpoikia ja siskontyttöjä, mutta niitä veljiä ja siskoja ei näy missään. Ja sitäkin mietin että onko Karhukopla tosiaan veljeksiä keskenään?
Ja mitkä niiden karhuveljesten nimet oli ENNEN kuin saivat vankilasta ne numerokyltit paitaansa. Ei kait ne nyt sentään ole vankilassa syntyneet?
Ja miksi ne kulkevat siviilissä vankilavaatteissa ja naamioituina?
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan Iines ei kelpaisi av:lle: kulkee aina nättinä korkkareissa, antaa loputtomasti siimaa tumpelolle poikkikselleen, eikä tajua ottaa sitä jolla on aina kaikki tarvittava (Hannu Hanhi).
Onko ankkojen (Iines) ja hanhien (Hannu) välinen sutina ihan ok, vai onko kyseessä lajien välinen...ööö..., niin, seksiähän heillä ei tietenkään ole.
Ankkojen housuttomuus käsiteltiin jo muutama vuosikymmen sitten, silloin kun ei ollut tietoakaan woke. tai cancel-kulttuurista. Housuttomuutta jotkin piirit pitivät riettaana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aku käyttää merimiesvaatteita?
Koska ensimmäisessä esiintymisessään se asu sellasessa veneessä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan Iines ei kelpaisi av:lle: kulkee aina nättinä korkkareissa, antaa loputtomasti siimaa tumpelolle poikkikselleen, eikä tajua ottaa sitä jolla on aina kaikki tarvittava (Hannu Hanhi).
Onko ankkojen (Iines) ja hanhien (Hannu) välinen sutina ihan ok, vai onko kyseessä lajien välinen...ööö..., niin, seksiähän heillä ei tietenkään ole.
Niinno lajien välistähän siellä on ollut iätajat, alkaen Roope Ankka ja Hullu Riitta (Hanhi), nuo jo mainitut Heluna ja Polle ja varmaan on muitakin. Tai ehkä helpompi todeta että Mikki ja Minni on varmaan ainoita samaa lajia, tosin eihän nekään asu yhdessä. Onko siellä muuten ainoatakaan pariskuntaa saman katon alla?
Pariskunnat on aina niitä sikarikkaita sikoja kartanoissaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kanan syöminen olisi sen kummallisempaa kuin muiden "ihmisten ruokien"? Koska kana ja ankka ovat molemmat lintuja? Syöhän ihminenkin muita nisäkkäitä.
No ainakin Iineksellä on Klaara Kotko niminen kaveri mikä on kana, eli toivottavasti ei sille ainakaan tarjoa sitä kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinno lajien välistähän siellä on ollut iätajat, alkaen Roope Ankka ja Hullu Riitta (Hanhi), nuo jo mainitut Heluna ja Polle ja varmaan on muitakin. Tai ehkä helpompi todeta että Mikki ja Minni on varmaan ainoita samaa lajia, tosin eihän nekään asu yhdessä. Onko siellä muuten ainoatakaan pariskuntaa saman katon alla?
Riitta Hanhi on ankka vaikka Suomessa sukunimi onkin Hanhi. Ja onhan Aku ja Iines, vaikka Iines heilastelew Hannuakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, miksi Hannu ja Hansu Hanhi ovat niin erinäköisiä.
Hansu on vaan läski.
Mä ihmettelin aina lapsena et miksi Ankkalinnalaiset ei käy vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikin paras kaveri Hessu on koira. Myös Mikin lemmikki Pluto on koira.
Ja mietipä minkä kokoinen hiiri se Mikki sitten onkaan
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ihmettelin että kun Aku kerran voi muuntua Super-Aku:ksi, niin onko sen normi Akun aikaansaamattomuus vain esiteltyä koska varjelee Super-Akun identiteettiä. Normi Aku on myös enimmäkseen työtön, mutta missään ei mainintaa sosiaalituista.
Mitäs Taikaviitalle on tapahtunut? Vai onko Akulla jo kolme eri persoonallisuutta?
Ankkalinnassa ei ole sosiaaliturvaa eikä työehtosopimuksia. Siksi Akun on tehtävä mitä tahansa pätkätöitä millä tahansa riistopalkalla. Libertaristinen paratiisi.