Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette ihmetelleet lapsena että Aku Ankka syö kanaa

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en, mutta ihmettelen sitä miksi ihminen syö sikaa.

Ja av-mamma jopa menee naimisiin sian kanssa.

Ei ole jostain syystä vielä älynnyt, että sika pitää jättää. Vaikka päivittäin useasti asiasta muistutetaan.

Vierailija
22/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he ovat iloisen näköisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelin Helunan, Pollen ja Hessun kolmiosuhdetta. Helunahan on nauta, Polle hevonen ja Hessu koira.

Ajattele minä elän ja asun koiran ja kissan kanssa kaupungissa ja toivosin löytäväni vielä joskus naisen rinnalleni elämänkumppani. - Hän toivottavasti pitää myös eläimistä. - Myönnän olen  hieman ennakkoluuloinen elämään käärme(id)en ja hämähäkkien kanssa, joten toivon, että kumppaninikin pitäisi enempi "hmm" nelijalkaisista elämistä minun kaksijalkaisen lisäksi. 

Vierailija
24/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kanan syöminen olisi sen kummallisempaa kuin muiden "ihmisten ruokien"? Koska kana ja ankka ovat molemmat lintuja? Syöhän ihminenkin muita nisäkkäitä.

No, koska se ankka ei ole ihminen niin onhan se aika jännä että syö käytännössä omiaan, eli on kannibaali. Vähän sama kun minä pistäisin jonkun afrikkalaisen kinkuksi pöytään.

Vierailija
25/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on musta pekan nimi englanninkielisissä? Black Pete?

Vierailija
26/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku on merimies vaatteissa ja alaruumis paljaana Hollywoodin pedari setien sairaalloisten pedaririnki fantasioitten takia. Fact.

Vierailija
27/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt että kaikki on aina veljenpoikia ja siskontyttöjä, mutta niitä veljiä ja siskoja ei näy missään. Ja sitäkin mietin että onko Karhukopla tosiaan veljeksiä keskenään?

Vierailija
28/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Peloton on ruotsiksi Jocke Uppfinnare.

Sen pitäisi olla suomeksi Jouko Keksijä.

Vierailija
29/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku on merimies vaatteissa ja alaruumis paljaana Hollywoodin pedari setien sairaalloisten pedaririnki fantasioitten takia. Fact.

Disneyn piirretyissä on vaikka minkälaisia sairaita viittauksia esim. saatan*npalvontaankin.

Vierailija
30/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneyn eläinhahmot on andromorfeja. Eli siis käytännössä ihmisiä eläinten piirteillä ja sekasyöjän ruoansulatuksella. Näin ajattelin asiaa jo pienenä. Mutta ymmärrän kyllä juttujen tason perusteella, ettei ympärilläni ole penaalin terävimpiä koskaan ollutkaan. Puhutaan kuitenkin Suomesta ja suomalaisista. Pthui!

Vierailija
31/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt että kaikki on aina veljenpoikia ja siskontyttöjä, mutta niitä veljiä ja siskoja ei näy missään. Ja sitäkin mietin että onko Karhukopla tosiaan veljeksiä keskenään?

Ja mitkä niiden karhuveljesten nimet oli ENNEN kuin saivat vankilasta ne numerokyltit paitaansa. Ei kait ne nyt sentään ole vankilassa syntyneet?

Vierailija
32/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kanan syöminen olisi sen kummallisempaa kuin muiden "ihmisten ruokien"? Koska kana ja ankka ovat molemmat lintuja? Syöhän ihminenkin muita nisäkkäitä.

No, koska se ankka ei ole ihminen niin onhan se aika jännä että syö käytännössä omiaan, eli on kannibaali. Vähän sama kun minä pistäisin jonkun afrikkalaisen kinkuksi pöytään.

Miksi se kana olisi enemmän "omiaan" ankalle kuin vaikka sika ihmiselle? Kai sentään tajuat, että todellisuudessa monet linnut syövät toisia lintuja? Ja kai sentään trollaat? Ei kai kukaan voi olla luonnosta noin pihalla, eihän?

Vierailija
33/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disneyn eläinhahmot on andromorfeja. Eli siis käytännössä ihmisiä eläinten piirteillä ja sekasyöjän ruoansulatuksella. Näin ajattelin asiaa jo pienenä. Mutta ymmärrän kyllä juttujen tason perusteella, ettei ympärilläni ole penaalin terävimpiä koskaan ollutkaan. Puhutaan kuitenkin Suomesta ja suomalaisista. Pthui!

Siinä varsinainen progidy.

Vierailija
34/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla Magia sopisi hyvin av-mammaksi: itsenäinen nainen joka vakuuttaa pärjäävänsä (erillään nukkuminen on hieno asia) ja silti pakkomielteinen miehen (Roopen) omaisuuteen (lompakko on tärkeintä miehessä).

Vierailija
35/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. eikä ihmetyttäisi tänä päivänäkään, ellet nyt olisi asiaa maininnut.

Ehkä en ole tuossa iässä kuvitellutkaan, että kyse olisi tositarinasta, joten tuommoiset ei haittaa.

Ne ankathan nyt ei mitenkään sisikunnaltaan ml ajatukset, ole todellakaan ankkoja vaan ihmisiä.

Yleensä ottaenhan sen paremmin nuo kuin sadutkaan eivät ole aikuisen logiikan mukaisia.

Vierailija
36/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on musta pekan nimi englanninkielisissä? Black Pete?

Hyvin sulla on englannin kieli hallussa e. kyllä Musta Pekka on englanniksi Black Pete (tai Black Peter). - Sellaisenkin sanontaan olen törmännyt toisaalla kuin  "This buck-passing game has to stop!" - Tarkoittaen kai, että  Mustapekka -pelin on loputtava.  

Vierailija
37/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkä niiden karhuveljesten nimet oli ENNEN kuin saivat vankilasta ne numerokyltit paitaansa. Ei kait ne nyt sentään ole vankilassa syntyneet?

Ei niistä tiedä. Vaikuttavat tosi ammattilaisilta.

Vierailija
38/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heillä on synnynäiset läiskät silmien ymärillä?

Vierailija
39/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä ihmettelin että kun Aku kerran voi muuntua Super-Aku:ksi, niin onko sen normi Akun aikaansaamattomuus vain esiteltyä koska varjelee Super-Akun identiteettiä. Normi Aku on myös enimmäkseen työtön, mutta missään ei mainintaa sosiaalituista.

Vierailija
40/56 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä varsinainen progidy.

Ja tuonkin sanan lausuitte nuorena väärin. Sanoitte että "proditz". Kyllä minä muistan. XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme