Tikkurilan aseman lapsijengit
Kävin eilen illalla seitsemän aikaan Dixissä ja varmaan puolet väestä oli 10-15 vuotiaita lapsia, Joku tyttöporukka oli vallannut puhelinkopin ja ilmeisesti poltti siellä sähkötupakkaa tai jotain muuta savusta päätellen. Käytävillä vaelsi lapsia, osa hengaili rappusilla. Joukossa yksittäisiä parikymppiseltä näyttäviä miehiä. Eikö alueella ole nuorisotaloa tai mitään muuta paikkaa näille lapsille? Eivät he ainakaan Dixin viihtyisyyttä lisää maksaville asiakkaille, mutta ehkä olen väärässä ja muita ei asia häiritse. Vartijoitakaan ei näkynyt missään.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa äiditkin kehoittivat heittämään kiviä poliisin päälle
Ei kai?
Somaliäidit
Joo, nuoriso on pilalla nyt ensimmäistä kertaa ihmiskunnan historiassa. Kaikki aikaisemmat sukupolvet, jotka ovat hokeneet samaa edelliset 5000 vuotta, ovat olleet väärässä, mutta me nykyiset keski-ikäiset olemme oikeassa, ja nyt nuoriso todella on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti poistettiin viesti kun puhuttiin m atupenkoista. Niitä ne on. Seassa muutamia kantis pikkulikkoja.
Onhan ne nappisilmät hurmaavat. Mutta ne eivät ole välttämättä viattomat, voi olla että käy jotain väkisin vaikka ei itse haluaisi..
Muslimillakin on oikeus seksiin. Vaikka sitten välisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö nämä ihmiset siellä jotenkin? En ymmärrä tätä valitusta. Jos häiritsee, niin sitten ehkä ymmärtäisin. En nyt sellaista kuvaa asiasta saanut.
50-v tantta
HÄIRITSEE, kiitos kun kysäisit. He tukkivat tiet porukoillaan.
Mitä he sanovat kun pyydetään antamaan tietä?
" painu ä mmä #tuun"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö nämä ihmiset siellä jotenkin? En ymmärrä tätä valitusta. Jos häiritsee, niin sitten ehkä ymmärtäisin. En nyt sellaista kuvaa asiasta saanut.
50-v tantta
H a i s t a v i t t u r a s i s t i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-v tantta
H a i s t a v i t t u r a s i s t i.
Oh Eh Oh Ah Ah Ting Tang Walla Walla Bing Bang.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-v tantta
Tunnustan heti kärkeen olevani niin lumihiutale että en kestäisi päivääkään arkea jossa pitäisi tavanomaisesti pyytää jotakuta antamaan tietä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole mitään puhelinkoppia edes olen ikäni tiksissä asunut. joku trolli taas yrittää päteä...
Suomalaisen kirjakaupan lähellä on se työskentelykoppi. Sitä varmaan tarkoitettiin.
missä dixissä on kirjakauppa,en minä ainakaan ole nähnyt.
Siinä sushibuffettia vastapäätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-v tantta
Tunnustan heti kärkeen olevani niin lumihiutale että en kestäisi päivääkään arkea jossa pitäisi tavanomaisesti pyytää jotakuta antamaan tietä.
ohis
Sama. Nykyään pitää siis erikseen pyytää kulkuväylät valloittaneilta lapsijengeiltä tietä jotta pääsee kulkemaan aseman rappusista tai ostoskadulla. Tietty jos kaupanpitäjiä ja ravintoloitsijoita ei haittaa että tällainen karkottaa asiakkaat, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole mitään puhelinkoppia edes olen ikäni tiksissä asunut. joku trolli taas yrittää päteä...
Suomalaisen kirjakaupan lähellä on se työskentelykoppi. Sitä varmaan tarkoitettiin.
Taitaa olla ettet ole nähnyt koko dixiä kuin korkeintaan kuvassa, mutta silti leikit tietäväsi yhtä ja toista tuosta paikasta ja siellä norkoilevista kakaralaumoista.
Meen siinä asemalla läpi joko klo 07, 15 tai 21.30 kaikkina päivinä enkä kertaakaan tollaista ole havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ettet ole nähnyt koko dixiä kuin korkeintaan kuvassa, mutta silti leikit tietäväsi yhtä ja toista tuosta paikasta ja siellä norkoilevista kakaralaumoista.
olen syntyperäinen vantaalainen ja elänyt yli 60v tikkurilassa tai lähettyvillä joten uskallan väittää että jotain asiasta tiedän. Ja pitemmältä ajalta kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa äiditkin kehoittivat heittämään kiviä poliisin päälle
No kyllä, etkö lue Ylen uutisia. Juuri päädiäisen aikaan siellä olivat somaliäiditkin lapsineen hyökkäämässä järjestäytynytyä yhteiskuntaa vastaan, lue linkittämäni uutinen
"Linköpingin syyttäjä Eva Nemec Nordh on käynyt läpi esitutkinnassa kuvamateriaalia. Sitä on kertynyt valtavasti poliisin kameroista, valvontakameroista ja yksityishenkilöiltä.
Tämän lähemmäksi sotatilaa emme pääse rauhan aikana, hän sanoo.
Se silmitön viha poliiseja kohtaan on aivan käsittämätöntä, hän kertoo Ylen haastattelussa.
Hän seisoo syyttäjänviraston ulkopuolella pitkän työpäivän jälkeen.
Yli 20 vuotta syyttäjänä toiminut Nemec Nordh ajatteli etukäteen, että mellakoitsijat olisivat olleet nuoria turhautuneita miehiä.
Materiaalissa kuitenkin näkyy, että joukossa oli myös äitejä ja lapsia."
https://yle.fi/uutiset/3-12420068
Kaikkien äidit ei ole työelämää saaeet nähdäkään. Teinejä itsekin eikä kasvatusoikeuksia.