Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rodos lomakohteena?

Vierailija
09.05.2022 |

Rodokselta kokemuksia? Onko hyvä ranta uimiseen? Yms.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odottanut aluksi hirveästi, mutta Rodos on ollut varmaan suosikkipaikkani Euroopassa. Tästä tosin on 10 vuotta aikaa. Oli kevät mutta tosi lämmin, ei ollut tupaten täynnä väkeä, ja mukavan kylämäisen oloinen. Hyvät maisemat ja kiva kierrellä ympäriinsä. Niin meille itseasiassa sanottiinkin bussissa matkalla hotellille, että Rodos on paikka johon monet ihastuu.

Sama mulla. Mies tosin oli käynyt siellä aiemmin paljonkin, ja oli paikallisia kavereita niin oli helppo "solahtaa" meininkiin eikä mennyt turhaa aikaa "minne mennä, mitä tehdä"- pähkäilyyn. 

Vierailija
42/71 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindos Princess olisi kiva hotelli, mutta valitettavasti sinulla ei ole varaa asua siellä.

Ai kamala, kävin kurkkaamassa esittelyä, en siis ole AP.

Mutta tuonne mä en ikinä menisi, no ehkä jos ilmaiseksi mutta ajopeli pitäis olla alla koko ajaksi ja niin ollen kuskikin, ei tuolla vois olla. AI-lapsiperhehelvetti in the middle of nowhere. Olkoon kuinka siisti vaan. Kaupungissa sen olla pitää. 

Ilmeisesti kotimaassakin vain vedät lonkkaa päivät pitkät? Moni käy lomalla juuri rentoutumassa kauniissa ympäristössä. En ole itse käynyt AI-hotellissa Rodoksella, mutta olettaisin niiden olevan samanlaisia kuin muuallakin: yleensä keskellä kauneinta luontoa, eli varmaan hyvä oma ranta, hyvät altaat, kuntosalit, jumpat, ruuat, juomat jne. Mikäs siinä rentoutuessa jos joutuu normaalisti tekemään töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindos Princess olisi kiva hotelli, mutta valitettavasti sinulla ei ole varaa asua siellä.

Ai kamala, kävin kurkkaamassa esittelyä, en siis ole AP.

Mutta tuonne mä en ikinä menisi, no ehkä jos ilmaiseksi mutta ajopeli pitäis olla alla koko ajaksi ja niin ollen kuskikin, ei tuolla vois olla. AI-lapsiperhehelvetti in the middle of nowhere. Olkoon kuinka siisti vaan. Kaupungissa sen olla pitää. 

Ilmeisesti kotimaassakin vain vedät lonkkaa päivät pitkät? Moni käy lomalla juuri rentoutumassa kauniissa ympäristössä. En ole itse käynyt AI-hotellissa Rodoksella, mutta olettaisin niiden olevan samanlaisia kuin muuallakin: yleensä keskellä kauneinta luontoa, eli varmaan hyvä oma ranta, hyvät altaat, kuntosalit, jumpat, ruuat, juomat jne. Mikäs siinä rentoutuessa jos joutuu normaalisti tekemään töitä.

Juu, kyllä vedän. Mutta en työelämässä ollessanikaan olis kuuna päivänä mennyt tuollaiseen. 

Vierailija
44/71 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en oo Rodoksella käynyt, mutta nyt on lennot varattuna. Osaisiko joku suositella hotellia, jossa/johon

a) ei ole paljoa brittejä

b) ei kuulu diskojunkutus mistään

c) sijaitsee lähellä hyviä ruokapaikkoja

d) tarjoilee hyvän aamiaisen

Vierailija
45/71 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen paikka sellaiselle, joka ei vaadi oikeastaan mitään muuta kuin aurinkoa, turistirysä pahimmasta päästä, ei enää koskaan, kaduttaa se ensimmäinenkin. Maailmanlopun mesta!

Mitä sinä ja muut paremmat ei-turistit lomallaan tekevät?

Käyvät oopperassa ja museoissa ja taidenäyttelyissä?

Kuuluuko se sulle, mene sinä vain Rhodokselle, luulet varmaan näkeväsi maailmaa, heh?

Ei kaikkia kiinnosta nähdä maailmaa, vaan rentoutua lomallaan nauttien auringosta, merestä ja hyvästä ruoasta. Juokse sinä vaan hiki päässä jotain raunioita ja kirjjoja ihmettelemässä, ja näkemässä maailmaa. Ei ole multa pois! T. Turisti

Vierailija
46/71 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia? Rodoksella toukokuun lopussa ?

Vierailija
47/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kiinnostaa jos jollain kokemuksia esim. viime kesältä?

Vierailija
48/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stegnabeach rauhaa rakastavalle, ihana paikka. Siellä on myös hyviä ruokapaikkoja.

Vierailija
49/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus !

Vierailija
51/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mennään.

Vierailija
52/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme Rhodoksen kaupungissa lomalla 2003 ja oli hyvä kokemus. Upeat isot rannat, lähellä hyvä taverna ja helppo mennä aamulla ajoissa lenkille ennen aamiaista. Liikennettä on kaupungissa, mutta maltilla pärjää. Jos ei ole hirveästi muuttunut niin voi suositella. Se oli yksi parhaista lomista silloin syksyllä 2003. Oli silloinkin pieni maanjäristys. Falirakia en suosittele. Kaupungin pitää olla elävä, ei pelkkä turistikeskus jossa ei asu talvella ketään. Ja se ruoka silloin oli aitoa kreikkalaista, vieläkin muistan hyvät maut. 

Vierailija
53/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodoksen kaupunki vahva suositus!!!

Vierailija
54/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodokselle kirjoitti:

Ikinä en oo Rodoksella käynyt, mutta nyt on lennot varattuna. Osaisiko joku suositella hotellia, jossa/johon

a) ei ole paljoa brittejä

b) ei kuulu diskojunkutus mistään

c) sijaitsee lähellä hyviä ruokapaikkoja

d) tarjoilee hyvän aamiaisen

Cactus.

Vierailija
55/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että mikä kiinnostaa?

Vierailija
56/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskatauti tuli viime syksynä. Ensin oksennettiin ja sitten lensi p*ska. Kuulemma joka syksyinen homma tuolla.

Vierailija
57/71 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos on mainettaan parempi. Parasta on kohteen monipuolisuus: on kaupunkia, rantaa, historiaa, luontoa.

Vierailija
58/71 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touko-kesäkuun vaihteessa oltiin ja lokakuussa käytiin päiväseltään. Liian kuumaa mulle oli vielä lokakuussakin. Sit olin vielä marraskuussa muutaman päivän, oli sopiva lämpö mutta satoi ja ukkosti... Eli jos ei hirveästä helteestä tykkää niin ei keskikesällä, nyt mennään vapun aikaan, luulis että on sopivan vilpoista vielä ja vehreämpää.

Ens kesänä kannattaa huomioida että kaupungin hotellialueella, niemen kärjessä, on massiivinen rakennustyömaa eli jos aikoo mennä niin kannattaa vähän mallailla mistä ottaa hotellia. Hotellit ja matkanjärjestäjäthän ei ole tästä ilmoiteleet mitään vaikka melu- ja pölyhaittaa on aivan varmasti. 

Itse oon aiina ollut hotellissa kaupungissa, pienemmissä kylissä vaan käynyt moporeissuilla. Paljonhan niissä muissa kylissäkin on sitten vaihtoehtoja, varmaan lapsiperheille paremmin sopivia. 

Vierailija
59/71 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rodos on mainettaan parempi. Parasta on kohteen monipuolisuus: on kaupunkia, rantaa, historiaa, luontoa.

Ja paljon esim retkitarjontaa, ihan niitä uima- ja auringonlaskuristeilyjä, kätevästi pääsee käymään vaikka Symillä, itse harmittelen ettei ole paremmin yhteyksiä Halkille. 

Lisäksi sillälailla sopivan kokoinen että halutessaan koko saaren saa kierrettyä autolla/skootterilla päivässä. Näille reissuillehan sitten on kohteita vaikka mitä. 

Vierailija
60/71 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha aloitus !

Mutta aina ajankohtainen aihe!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan