Vuorokauden sisällä tullut jo 5 spämmitekstiviestiä! Tuleeko teille nyt näitä samoja?
Joka kerta tulee eri numerosta. Viestissä aina jotain, että xx on lähettänyt sinulle viestin. Lue ja vastaa ja joku höpö höpö linkki. Tai sinulle on postia tai sinulle on uusi ääniviesti ja perään taas joku linkki. Rasittavaa.
Kommentit (14)
Joo, eilen tuli kaksi. Sinulle on jätetty ääniviesti ja mikäköhän se toinen oli. Rasittavaa kyllä.
Juu, on tullut viimeaikoina - tänään viimeksi! Puhelin blokkaa ne itse ja tulee vaan ilmoitus että tullut estetty viesti tjsp. Mahtaako olla itänaapuri asialla?
Mulle tuli vaan se yksi sinut on valittu-huijausviesti.
Eilen tuli yks joka estettiin. Jossain vaiheessa niitä tuli paljon.
Ja taas! Siinä lukee: S inulla on u usi aa niviesti ystavil tasi . Ja perässä linkki. Siis tällaista katkonaisesti ilman ääkkösiä kirjoitettua tuubaa.
Samaa paskaa. Onko teillä torissa tms. ilmoituksia? Mulle alkoi tulla näitä heti sen jälkeen kun laitoin myyntiin tavaraa.
Ei ole Torissa ainakaan mulla ilmoituksia. En tiedä miksi näitä nyt on alkanut tulla joka päivä useita.
Mulle ei ole tullut ikinä, mutta en jakelekaan numeroani epämääräisille tahoille.
Minullekaan ei ole tuollaisia tullut. Sähköpostin perusteella olen maailman onnekkain ihminen, niin paljon erilaisia voittoja on odottamassa noutamista ja olen myös aivan hullu tilailemaan kaikenlaista, kun paketteja on ympäri maailman erilaisissa varastoissa jumissa, kun en ole reagoinut, vaikka kuinka tavoittelevat minua.
Joo tulee. Eilen tullut jo neljä... Samalla huomasin eka kerran että roskaviesti kansioon on tullut pitkin vuotta eri syyllä viestejä.
Taas! Jok u jat ti sinulle vie stin ja .in-loppuinen linkki
Mulle tullut eilen ja tänään ilmoituksia, että viesti estetty ja poistettu. Oliskohan samoja? Eivät vaan pääse läpi mun puhelimessa.