Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorokauden sisällä tullut jo 5 spämmitekstiviestiä! Tuleeko teille nyt näitä samoja?

Vierailija
09.05.2022 |

Joka kerta tulee eri numerosta. Viestissä aina jotain, että xx on lähettänyt sinulle viestin. Lue ja vastaa ja joku höpö höpö linkki. Tai sinulle on postia tai sinulle on uusi ääniviesti ja perään taas joku linkki. Rasittavaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullut eilen ja tänään ilmoituksia, että viesti estetty ja poistettu. Oliskohan samoja? Eivät vaan pääse läpi mun puhelimessa.

Vierailija
2/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eilen tuli kaksi. Sinulle on jätetty ääniviesti ja mikäköhän se toinen oli. Rasittavaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on tullut viimeaikoina - tänään viimeksi! Puhelin blokkaa ne itse ja tulee vaan ilmoitus että tullut estetty viesti tjsp. Mahtaako olla itänaapuri asialla? 

Vierailija
4/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muille?

Vierailija
5/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vaan se yksi sinut on valittu-huijausviesti.

Vierailija
6/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli yks joka estettiin. Jossain vaiheessa niitä tuli paljon.

Vierailija
7/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas! Siinä lukee: S inulla on u usi aa niviesti ystavil tasi . Ja perässä linkki. Siis tällaista katkonaisesti ilman ääkkösiä kirjoitettua tuubaa.

Vierailija
8/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa. Onko teillä torissa tms. ilmoituksia? Mulle alkoi tulla näitä heti sen jälkeen kun laitoin myyntiin tavaraa.

Vierailija
9/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Torissa ainakaan mulla ilmoituksia. En tiedä miksi näitä nyt on alkanut tulla joka päivä useita.

Vierailija
10/14 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ei ole julkista numeroa

Vierailija
11/14 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut ikinä, mutta en jakelekaan numeroani epämääräisille tahoille.

Vierailija
12/14 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei ole tuollaisia tullut. Sähköpostin perusteella olen maailman onnekkain ihminen, niin paljon erilaisia voittoja on odottamassa noutamista ja olen myös aivan hullu tilailemaan kaikenlaista, kun paketteja on ympäri maailman erilaisissa varastoissa jumissa, kun en ole reagoinut, vaikka kuinka tavoittelevat minua.

Vierailija
13/14 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee. Eilen tullut jo neljä... Samalla huomasin eka kerran että roskaviesti kansioon on tullut pitkin vuotta eri syyllä viestejä.

Vierailija
14/14 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas! Jok u jat ti sinulle vie stin ja .in-loppuinen linkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme