Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa käydä töissä pissalla

Vierailija
09.05.2022 |

Jotenkin uskomatonta, että edelleen keski-iän kolkutellessa en kykene töissä menemään vessaan muiden nähden. Toimiston vessa on sijoitettu niin, että se on keskellä kaikkea ja sieltä kuuluu kaikki. Pääsääntöisesti asia ei ole ongelma, koska olen paljon yksin. Nyt kuitenkin tilanne, että jonkinaikaa olen tässä töissä toisen kanssa ja pakko on pissallakin käydä.

Ja tämä on siis ongelma, koska muut ovat miehiä. Jos työkaverit olisi naisia niin ei mitään ongelmaa olisikaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nolompaa jos pönttö ei vedä ja huomaa, että siellä on jonkun edellisen teokset kellumassa. Ei auttanut muu kuin poistua vessasta ja yrittää selittää seuraavalle menijälle, että ei se minun ole. "Joooo niin varmaaaan"

Vierailija
2/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paperi tai kaksi siihen porsliinille niin ei lorinat kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä hoidat työpäivän aikana kuukautissiteen vaihdon?

Jokin konttorin mieshän saattaa pitää siitä kirjaa ja huomaa jos kiertosi on epäsäännöllinen ja tulee huomauttelemaan.

Kannattaa siis käydä vessassa aina kun siihen on ahdillisuus, niin kuninkasllisetkin tekevät. Arvaatko jo miksi?!?

Vierailija
4/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin konttorin mieshän saattaa pitää siitä kirjaa ja huomaa jos kiertosi on epäsäännöllinen ja tulee huomauttelemaan.

Kannattaa siis käydä vessassa aina kun siihen on ahdillisuus, niin kuninkasllisetkin tekevät. Arvaatko jo miksi?!?

Oho, mun sormet menivät kullille kesken lauseen.

Vierailija
5/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse vaihdella mitään siteitä, kun on kuukuppi.

Miksi kuninkaalliset ravaa vessassa?

Vierailija
6/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse vaihdella mitään siteitä, kun on kuukuppi.

Miksi kuninkaalliset ravaa vessassa?

Kuninkaalliset eivät ravaa. He kävelevät arvokkaasti.

Vierailija
7/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä nolompaa jos pönttö ei vedä ja huomaa, että siellä on jonkun edellisen teokset kellumassa. Ei auttanut muu kuin poistua vessasta ja yrittää selittää seuraavalle menijälle, että ei se minun ole. "Joooo niin varmaaaan"

Miksi sitä ei voi vetää ja hoitaa sitte omia tarpeitaan?

Vierailija
8/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan varata lääkärille ajan ja pyytää virtsa avanne leikkausta. Suhisee sitten pussiin vaivihkaa.

Vierailija
9/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan varata lääkärille ajan ja pyytää virtsa avanne leikkausta. Suhisee sitten pussiin vaivihkaa.

Kyllä itsensä voi katetroida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän