Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hollywood-tähti Tom Cruise näyttää uuden Top Gun -elokuvan jatko-osassa jopa nuoremmalta kuin 36 vuotta sitten ilmestyneessä elokuvan ensimm...

Vierailija
09.05.2022 |

Suomimiehet, ottakaa mallia, miten pysytään Top-kunnossa, eikä rupsahdeta ja kasvateta vatsaa ja kaksoisleukaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cruisella on muuten tasan yksi hyvä roolisuoritus uransa aikana, Magnoliassa. TopGun taas on kliseisimpiä elokuvia, jotka tiedän.

Oblivion?

Edge of tomorrow?

Vierailija
22/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cruisella on muuten tasan yksi hyvä roolisuoritus uransa aikana, Magnoliassa. TopGun taas on kliseisimpiä elokuvia, jotka tiedän.

Onhan niitä useampiakin. Mainettaan parempi näyttelijä. Toimintaelokuvissa, joita nykyään jostain syystä vain tekee, on toki yksi huonoimmista tähdistä koskaan. Ilmeisesti tuottavat kuitenkin paljon rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään Hollywoodissa tähdet nuorennetaan tietokoneiden avulla.

Netistä löytyy asiasta vaikka kuinka paljon tietoa jos etsii hakusanalla "de-aging".

Sama juttu vartalon muotojen kanssa. Löytyy kuvia kuvauspaikoilta laihoista ja lattaperseisestä naisnäyttelijöistä, jotka itse elokuvassa ovatkin pyöreäperäisiä, isorintaisia hottiksia kireissä vaatteissa.

Vierailija
24/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa voi näyttää miltä vain, mutta muuten ei. Ihan hyvinsäilyneen ikäisensä näköinen tuo on.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2f4df676-984d-48f9-bf14-708ca7…

Vierailija
25/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikesta tuosta vaivannäöstä huolimatta ukko taitaa olla sinkku :(

Vierailija
26/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaushan tähän olis raha. Sitä kun on niin ei vanhene samalla tavalla kuin muut kuolevaiset.

Taikka sitten se Xenu oikeasti antaa tommosia etuuksia alamaistensa kropille, että eivät vanhene? Eli sen skientologia oikeasti toimii..

Taikka sitten Cher aikoinaan neuvoi miten säilyä nuorekkaana...

Vierailija
27/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siitä huolimatta edelleenkin metrinmittainen ameriikanplastiikkabimbomies

Vierailija
28/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään Hollywoodissa tähdet nuorennetaan tietokoneiden avulla.

Netistä löytyy asiasta vaikka kuinka paljon tietoa jos etsii hakusanalla "de-aging".

Vähän asian vierestä eikä liity hollywoodiin, mutta itse ihmettelin kuinka siinä "remontilla rahoiksi"- aussisarjassa nämä jo aiemmilla kausilla mukana olleet kilpailijat näyttää nuoremmalta nyt mitä silloin.

Niin naiset kuin miehetkin on paljon siloisempia kasvoistaan ja ihonvärikin on niin tasainen.

Tuohan sen selittää.

Jeps. Etenkin Mitch ja Georgia näyttää ihan muovisilta tällä uudella kaudella ja ainakin 10 vuotta nuoremmilta kuin ekalla kertaa.

Täyteaineet.

Vierailija
29/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 49 ja kuukausi sitten Alkon myyjä kysyi papereita kun ostin pari pulloa valkoviiniä.

Myyjä selvästi häkeltyi kun tarkisti mun iän.

Vierailija
30/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomimiehet, ottakaa mallia"

Joo pitääkin lähteä botox-hoitoihin tästä :D