Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kertoisi the Rasmus Laurille, että ne sulat harakanpesässä meni ehkä läpi pikkutyttöihin kun Lauri oli itse 17v mutta

Vierailija
09.05.2022 |

se, että setämies pukeutuu yhä kuin puberteetti-iässä itseään etsivä metsänpeikko näyttää kyllä todella nololta

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on jotta  Lauri tekee mitä osaa eli on esiintymislavoilla,

nimittäin rakennustyömaalle, Lauria ei saa missään nimessä

päästää.

Vierailija
122/147 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ne karsinnat ja Euroviisut on?

Tänään on ensimmäinen semifinaali, torstaina toinen semifinaali ja lauantaina finaali. Ihan tästä viikosta puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.ttu ja vielä aikuinen miäs.

Vierailija
124/147 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri kyllä näyttää ihan taaperolta kun edelleen niin pyöreäposkinen, sulat menee siinä samaan syssyyn.

Vierailija
125/147 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lauri on söpö!

Vierailija
126/147 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen sulkia kulki pörröisessä eläinhatussa Ehkä tää kuitenkin parempi

Vierailija
127/147 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kotiin ja kauppatorille.

Vierailija
128/147 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Ukrainan edustaja esiintyi juuri lampunvarjostin päässä. Niin että eiköhän siellä yksi sulkasatoinen Lauri mene joukon jatkona.

Vierailija
129/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on ihku

Vierailija
130/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Lauri on söpö!

Kuka sanoo keski-ikäistä miestä söpöksi?

Vierailija
131/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllätyksenä että Rasmus on aikoinaan myynyt satojatuhansia levyjä ulkomailla, Saksassa ja Britanniassa esimerkiksi.

Vierailija
132/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali. Antaa rokkareiden (ja miksei muidenkin) näyttää siltä miltä haluaa. Ei ole ensimmäinen sarjassaan joka pitää tyylistään kiinni vaikka ikää tulee. Taidat itse olla aika pervo jos ajattelet että sillä ensisijaisesti yritetään joihinkin pikkutyttöihin vedota.

Vierailija
133/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna nähdään, miten sulkapäähine pärjää mualimalla

Vierailija
134/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla jotenkin tuppaa jämähtämään nää tukat paikoilleen. Dannyllekään ei kukaan ole kertonut, että se tyyli meni jo.

Tämä oli ihan paras kommentti. Teini-ikä meni jo. Se mikä toimi silloin ei enää käy 8-kymppiselle eikä myöskään yli 4-kymppiselle.

Vierailija
135/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla jotenkin tuppaa jämähtämään nää tukat paikoilleen. Dannyllekään ei kukaan ole kertonut, että se tyyli meni jo.

Tämä oli ihan paras kommentti. Teini-ikä meni jo. Se mikä toimi silloin ei enää käy 8-kymppiselle eikä myöskään yli 4-kymppiselle.

Ozzie Osbourne?

Vierailija
136/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozzie Osbourne?

Ossille kyllä käy. Hän ei ole jämähtänyt teini-ikään vaan harrastaa isojen poikien juttuja varmaan viimeiseen henkäykseen asti.

Vierailija
137/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi kertoo raamatun pahasta naisesta..       Kertoo myös pahasta joka tuli vereen, tekimustelmia, jätti jälein infarktista syämeen, en muista kuunelkaa itse. Taitaa olle ajakohtaisin biisi ikinä.

Vierailija
138/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivali. Antaa rokkareiden (ja miksei muidenkin) näyttää siltä miltä haluaa. Ei ole ensimmäinen sarjassaan joka pitää tyylistään kiinni vaikka ikää tulee. Taidat itse olla aika pervo jos ajattelet että sillä ensisijaisesti yritetään joihinkin pikkutyttöihin vedota.

Rasmus on poppia, ei rokkia, eikä niistä lällyistä kundeista saa rokkaria mitenkään.

Vierailija
139/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertois Laurille, että sen parhaat laulupäivät taitaa olla olleet jo. Nyt ei enää ehdi lauluopettajaakaan palkkaamaan. On niin suppeeta ja kireetä tietyt äänet, että miksi toi biisi on edes sovitettu niin, kun Lauri ei enää pääse tiettyihin nuotteihin.

Tulee kurkkukipeeksi,kun Jezebelliä kuuntelee. Rasmuksen heikoin lenkki on ehdottomasti Laurin laulutaidot. Harmi, että oli niin monta vuotta telakalla ja nähtävästi myös jätti laulamisen aika marginaaliksi silloin.

Vierailija
140/147 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Ukrainan edustaja esiintyi juuri lampunvarjostin päässä. Niin että eiköhän siellä yksi sulkasatoinen Lauri mene joukon jatkona.

Tässähän nimenomaan on se ero, että Ukrainan edustajat ovat nuoria ja innovatiivisia. Lauri on keski-ikäinen äijä, joka keksi sulkansa uudelleen. Missä uudet ideat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi