Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuijottavat lapset

Vierailija
09.05.2022 |

Tarkoittaa varmaan sitä, että ihminen näyttää jotenkin kummalliselta koska lapset eivät ole vielä oppineet kohteliaita tapoja olla tuijottamatta. Kyllähän se tosin monilta aikuisiltakin puuttuu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jotkut lapset tosiaan tuijottavat. Siinähän voi olla vaikka mitä syitä, ehkä sinulla on samanvärinen takki kuin äidillä.

Vierailija
2/12 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperot rattaissa ovat hauskoja. Menevät ohi äidin kanssa, selkä menosuuntaan päin, ja sitten tuijottavat sieltä rattaista minua, joka kulkee jäljessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperot rattaissa ovat hauskoja. Menevät ohi äidin kanssa, selkä menosuuntaan päin, ja sitten tuijottavat sieltä rattaista minua, joka kulkee jäljessä.

Tiesitkö, että lapsille on turvallisempaa kohdata ympäristö selkä menosuuntaan päin kuin, että olisivat kasvot menosuuntaan päin. Selkä menosuuntaan päin on aina tuttu turvallinen aikuinen kohtaamassa katseen tarvittaessa ja vastaamaan lapsen tarpeisiin. Siinä voi turvallisin mielin kohdata myös vieraat kasvot.

Vierailija
4/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt vain on uteliaita. Vanhemmat, jotka aikain saatossa opettavat ettei saa tuijottaa, lapset eivät tuijota.

Vierailija
5/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että lapsille on turvallisempaa kohdata ympäristö selkä menosuuntaan päin kuin, että olisivat kasvot menosuuntaan päin. Selkä menosuuntaan päin on aina tuttu turvallinen aikuinen kohtaamassa katseen tarvittaessa ja vastaamaan lapsen tarpeisiin. Siinä voi turvallisin mielin kohdata myös vieraat kasvot.

Tuon kun olisi tiennyt, kun lapsi oli taapero! Minä laitoin kasvot menosuuntaan päin, jotta hän näkisi mahdollisimman paljon. Höh.

Vierailija
6/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä tykkään lasten tuijotuksesta.

7/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

( 0 . 0 )

Vierailija
8/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat hauskoja. Minä aina hymyilen ja vilkutan tuijottaville lapsille. Osa hymyilee takaisin ja osa kääntää nopeasti katseensa pois.

Vierailija
9/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjä ovat kun tapittavat.

Vierailija
10/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nyt vaan on tosi pimennossa kasvatettuja.

Vierailija
11/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös siitä että aikuiset katsoo suoraan kohti.

Vierailija
12/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuijottaa ja osoittaa sormella lihavia ihmisiä. "Mikä tuo on?" "Kato isi, iso maha." Jep harjoitukset jatkuvat..