Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin deitin luona ensimmäistä kertaa..järkytys

Täti
09.05.2022 |

Siisti mies, mukava ja ns. normaalin oloinen. Tapasimme 2x. Hän pyysi sitten luokseen syömään. Kun ajoin pihaan, (paritalo), näin ensin romuröykkiön ja roskia pitkin kuistia. Hyvin niiden yli ovelle. Sisälle päästyäni kenkä/roju/roskapussivuori eteisessä. Olohuoneessa jätesäkkejä täynnä vaatteita siellätäällä, likaisia vaatteita pitkin lattioita. Kaikki pöydät täynnä tavaraa, muruja, tyhjiä pizzalaatikoita etc.. pieni alue ruokapöydästä raivattu meille. Siinä kertakäyttöastiat. Ruoka oli ihan hyvää, tuoretta leipää juustoineen ja ruokaisa salaatti. Söimme kertakäyttöastioista. Kaikki jäi siihen levälleen ruokailun jälkeen, kunnes kysyin missä roskis, että voin ainakin omat siivota pois. Roskis oli viereisen huoneen lattialla, täynnä. Menin vessaan, tyhjiä wc paperirullia lattialla, lavuaarin vieressä, tyhjiä suihkusaippuapulloja hujanhajan pitkin wc/kylppäriä. Pönttö oli siisti.
Aloin tekemään lähtöä, vedoten että pitää mennä vielä kaverille käymään. Mies pyysi sohvalle viereen, hetkeksi Menin. Sohva oli täynnä vaatteita, roskia ja hiekkaa.
Lähdin kotiin ja mietin että parempi olla yksin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko !

Minun miespuoliset sukulaiset ovat eri siistejä ,Aina hienosti katettu pöytä.Viimeksikin sain lahjaksi shampanjaa,kun matkustelevat jatkuvasti. 

En ole koskaan tavannut sikolättimiehiä.Mistä reiästä kaivatte ne esille ? 

Tuntuu että tämä on jotenkin miestenvihaajan kirjoittama.

Vein entisen lukiokaverini kotiin vuosia sitten luokkajuhlan jälkeisenä päivänä. Fiksu mies, kuuden ällän ylioppilas, johon olin lukiossa ihastunut.

Hän asui kahden hengen solussa, jonka ovella hän pyysi, että pidän kengät jalassa, koska lattia oli niin likainen. Hellaa peitti korkea, kivettynyt kaurapuurokeko. Hänen epäsiistissä sängyssään oli runsaasti hiekkaa ja koti oli täynnä paperimukeja, joissa oli homeista maitokahvia. Suosikkini oli tyhjä, avattu sillipurkki, jossa oli nestettä ja lusikka. Hän totesi, ettei kannata edes katsoa vessaan. Koko matkan ja vierailun ajan hän kertoi entisestä tyttöystävästään, jonka kuva oli ilmoitustaululla. Tyttö oli miehen mukaan menettänyt parasta seksiä, mitä hän on ikinä saanut. Miehellä oli niin rasvaiset hiukset, että haistoin tukkatalin, mikä oli kamalaa. 

Hämärä muisto lukioihastuksestani karisi kerralla, vaikka sottaajamies oli mukava ja fiksu. :D

Vierailija
22/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen koti oli myös melkoisen epäsiisti kun tapasimme. Sitten muutin hänen luokseen ja tehtiin suursiivous ja muutama kaatopaikkakuorma. Nykyään koti pysyy siistinä ja myös mies osallistuu kotitöihin ihan kysymättä. Hänellä ei vain yksinasuessa kiinnostanut pitää huolta kodista. Onneksi en sen takia lopettanut tapailua, hän on ihan täydellinen kumppani minulle.

Niin, hän kaipasi ns. äidin eli sut huolehtimaan.

En koe olevani mikään äiti hänelle. En koskaan ole joutunut edes pyytämään häntä siivoamaan, hän ei ole epäsiisti nyt yhdessä asuessamme. Alkukaaos siivottiin pois yhdessä ja hän elää nykyään yhtä siististi kuin minä ihan omasta tahdostaan. Hän ei ilmeisesti poikamiehenä vaan nähnyt tarpeelliseksi huolehtia kodin siisteydestä niin paljoa. Eikä talo ollut edes mikään järkyttävä törkyläjä, mutta huomattavasti epäsiistimpi kuin oma kotini oli. Jos hän tarvitsisi ns äitiä elämäänsä niin hän varmaan olisi edelleen sotkuinen ja joutuisin painostamaan häntä siivoamaan. Näin ei kuitenkaan ole.

Näin se usein menee. Moni mies ei itsensä vuoksi viitsi pitää asuntoa siistinä, mutta toisen takia voi tehdä kaikenlaista. Koskee myös ruuanlaittoa, tai auton huoltoakin. Itselleni teen vain yksinkertaista ja helppoa perusruokaa, toiselle voi kokata jotain erikoisempaa. Omassa autossa saa olla kaikenlaista pikkuvikaa, jopa lähes loppuun kuluneet renkaat tai jarrupalat, mutta emännän, tai entisen semmoisen, auton huolehdin aina vimeisen päälle, ettei ole minkäänlaista ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinusta kertoo se, että tämä oli paras deitti, jonka onnistut saamaan?

Eipä kenenkään otsassa lue:

- olen törkeän siivoton

- petän sinua koko suhteemme ajan ja syyllistän sinua pettämisestä

- tönin sinua, kun odotat yhteistä lastamme

- ei mitään hinkua mennä töihin, koska haluan, että muut maksavat elämiseni

No jaa, kyllä joidenkin otsasta on tuo luettavissa. Jos vain haluaa lukea, eikä sokaistu himosta.

Vierailija
24/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tällä miehellä on lapsi joka vierailee isällään säännöllisesti.

Se oli vain todella yllätys että siistin ulkomuodon omaava, mukava tyyppi asuu noin.

Kyllä se kiinnostus lopahti siihen.

Joku elämänhallinnan häikkä tai mt..en tiedä, varmaan kiva olla tuollaisen naapuri. Roskia pitkin pihoja, romuja, olivat kuin yö ja päivä pihat.

Vierailija
25/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä harvinainen löytö.

Vierailija
26/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko !

Minun miespuoliset sukulaiset ovat eri siistejä ,Aina hienosti katettu pöytä.Viimeksikin sain lahjaksi shampanjaa,kun matkustelevat jatkuvasti. 

Juuri. 28 miestenvihaajaa täänkin kimpussa. 

Vierailija
27/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tapasin kerran tuollaisen miehen. Tavattiin sen työpaikalla, se oli portsari. Todella kiva, mukava ja fiksu. Mutta kämppä oli aivan KAUHISTUTTAVA! lattia oli täynnä vaatteita jotka oli koirankarvan peitossa. Parvekkeelle ei päässyt koska se oli täynnä romua. Ja sillä oli lapsikin vielä. Aloin heti siivoamaan sen tytön huonetta, mun kävi niin sääliksi sitä tyttöä. Se mies lupasi että sinä kesänä siivoaa ja pistää paikat kuntoon ja alkaa myös laihduttaa. En jaksanut odottaa tuon lupauksen toteutumista niin se seurustelu loppui siihen. Masennushan tuollaista aiheuttaa. 

Vierailija
28/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, mies jo lähes 50v tosin ja lapsi vuoroviikoin. Seinät täynnä ruokaa ja muuta tahraa, ällöttävä vessa...

Vaikeaa uskoa että kukaan katselisi sellaista.

Vierailija
29/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa, että kutsui sinut kotiinsa. Kommentoiko itse kotiaan mitenkään, huomasi varmaan yllättyneen reaktiosi?

Vierailija
30/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun kotia vähän sekaisemmalta versiolta. Olen nainen. Kaaos johtuu siitä, että olen ollut sairaana ja sen jälkeen ollut kiire, kun on pitänyt tehdä paljon töitä, että saisi kaikki laskut maksettua.

Vierailija
31/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko !

Sulla ei ole mitään muuta kokemusta miehistä kuin nää sukulaiset? Sen vähäisen kokemuksen perusteella kannattaakin olla uskomatta...

Vierailija
32/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vastaavanlaisissa naisten kämpissä useasti.

Itseasiassa useammin kuin miesten kämpissä.

Vierailija
33/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kommentoinut mitenkään. Riisuin Kengät ja laitoin takin jonkun vaateröykkiön päälle. Yritin olla ihan kohteliaasti. Syömisen jälkeen tosiaan kaikki jäi siihen pöydälle ja mies meni sohvalle löhöämään, katsoi tveetä, minä istuin hämilläni hetken ja kysyin mihin voin "roskani" laittaa..työnsin ne sinne jätesäkkiin toisessa huoneessa. Sitten kiitin ja aloin tehdä lähtöä.

Siinä vaiheessa mies pyysi sohvalle, menin hetkeksi ja katsottiin telkkua.

Sitten poistuin "kaverille".

Vierailija
34/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit joko mielisairaan, masentuneen tai alkoholistin luona. Suurin osa ihmisistä ei ole tuollaisia.

Vierailija
35/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden poikaystävän kämppä oli myös sotkuinen. Muutettiin sitten yhteen ja hän ei koskaan osallistunut mihinkään siivoushommaan. Itse en voi elää sotkussa. Yritin vaikka mitä keinoja, että edes joskus olisi vähän tehnyt jotain. Kerran jätin tiskit tiskaamatta. Lopulta itse tiskasin kuitenkin. Miestä, kun ei häirinnyt mikään sotku. Onneksi tajusin, ettei lapsia tohon suhteeseen. Hänen vanhempiensa koti oli myös käsittämättömän likainen.

Vierailija
36/37 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiselta se tuntuu, että fiksun oloinen ja ulkoiselta olemukseltaan siisti voisi asua ihan kaatopaikalla, mutta kyllä näitä on.

Meillä vuokrattiin edesmenneiden omaisten talo, todella hyvin pidetty vanha talo. Vuokralainen, päällisin puolin ihan normaali nuorehko mies ryhtyi hamstraajaksi ja on käytännössä tuhonnut sen talon, koko iso talo täynnä romua, lähes kattoon asti röykkiöt, keskellä kapeat käytävät. Kylppäri homehtuu, ylipäänsä kaikki rempallaan.

Ihan normaalilta tuokin vuokralainen vaikuttaisi jos ei tuota tietäisi. Käy se töissäkin, eli sen pystyy hoitamaan vaikka on tuollaisia ongelmia.

Vierailija
37/37 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on just tuollainen ja sitten ihmettelevät, kun eivät saa kumppania.

Omalle pojalle sanoin hänen muuttaessaan omilleen, että pidä kämppä siistinä niin saat naisia.

Sai kyllä ja nai yhden, joka ei kylläkään ole siistein mahdollinen🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi