Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä varmaan matkustan suomalaisista eniten.

Vierailija
09.05.2022 |

Käyn joka vuosi 2 kertaa Thaikuissa ja sit otan lähilentoja 4-5 kpl Eurooppaan. Varmasti olen eniten matkustava suomalainen. Yleensä lennän Ryanairilla Eurooppaan ja jollain isolla koneella Thaikkuihin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Veikkaan, että moni kansainvälisiä työmatkoja tekevä lentää paljon enemmän. Yhden tunsinkin, lensi muutaman kerran kuukaudessa, usein myös yhdysvaltoihin, mutta nyt asuu ulkomailla.

Miten kompensoit ilmastopäästösi?

Vierailija
2/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään eikä se sulle kuulu. Just tollanen valittaja. Aina pitää huomautella. Tyypillinen suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti niitä muitakin suomalaisia jotka matkustelee sua enemmän.

Vierailija
4/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä määrä :)

Vierailija
5/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että vihreä ilmastopoliitikko, ministeri Pekka Haavisto lentää eniten.

Vierailija
6/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Thaikuissa" ravaaminen ei ole matkustamista nähnytkään.

Vierailija
7/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huvita matkustella, vaikka siitä maksettais

Vierailija
8/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon henkilöitä, jotka matkustelevat tuon verran tai enemmänkin. Enemmän varmasti kuin keskiverto suomalainen, mutta ei todellakaan mitenkään kummallista tuo määrä. Lennot on nykyään niin halpoja, että normaalituloinen ihminen pystyy halutessaan menemään muualle Eurooppaan vaikka useamman kerran kuussa. 

Vierailija
9/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan matkustusmäärä on huomattava jos kaikki matkat ovat lomamatkoja. Kuulostaa minulta nuorena. En olisi ikinä uskonut että matkailu voi alkaa kyllästyttää mutta kyllä vain. Nykyään teen pari matkaa vuodessa. En kompensoi mitenkään enkä rajoita elämääni ilmastosyistä mutta minusta tuntuu että olen jo nähnyt tarpeeksi maailmaa. Japani ja Macchu Picchu vielä niin sitten voin lopettaa.

Vierailija
10/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitolehemäkö se siellä lennoillaan kehuu.

Vierailija
11/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi meitä pitäisi kiinnostaa tämä AP:n matkailu? Minäkin kävin juuri äsken varmaan neljättä kertaa paskalla tälle päivälle. Ihan vaan koska voin.

Vierailija
12/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mulle tulee 12-14 ulkomaan matkaa vuodessa. Sekä  työ- että lomamatkoja. Tänävuonna vasta 2 kun korona on vähän rauhoittanut tahtia, 2 muuta reissua varattu, yhteensä ajallisesti 9 vkoa. LIsää tulee varmaan syksyllä.

Tuossa ei ole mukana piipahdusta Tallinnaan, sitä en edes laske ulkomaanmatkaksi vaikka tulee kerran pari vuodessa käytyä sielläkin. 

Mulla on esimiehiä jotka matkustaa vieläkin enemmän

Vierailija
13/13 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan vähiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi