Mä varmaan matkustan suomalaisista eniten.
Käyn joka vuosi 2 kertaa Thaikuissa ja sit otan lähilentoja 4-5 kpl Eurooppaan. Varmasti olen eniten matkustava suomalainen. Yleensä lennän Ryanairilla Eurooppaan ja jollain isolla koneella Thaikkuihin
Kommentit (13)
En mitenkään eikä se sulle kuulu. Just tollanen valittaja. Aina pitää huomautella. Tyypillinen suomalainen.
On varmasti niitä muitakin suomalaisia jotka matkustelee sua enemmän.
Veikkaan että vihreä ilmastopoliitikko, ministeri Pekka Haavisto lentää eniten.
"Thaikuissa" ravaaminen ei ole matkustamista nähnytkään.
Mua ei huvita matkustella, vaikka siitä maksettais
Tiedän paljon henkilöitä, jotka matkustelevat tuon verran tai enemmänkin. Enemmän varmasti kuin keskiverto suomalainen, mutta ei todellakaan mitenkään kummallista tuo määrä. Lennot on nykyään niin halpoja, että normaalituloinen ihminen pystyy halutessaan menemään muualle Eurooppaan vaikka useamman kerran kuussa.
Aloittajan matkustusmäärä on huomattava jos kaikki matkat ovat lomamatkoja. Kuulostaa minulta nuorena. En olisi ikinä uskonut että matkailu voi alkaa kyllästyttää mutta kyllä vain. Nykyään teen pari matkaa vuodessa. En kompensoi mitenkään enkä rajoita elämääni ilmastosyistä mutta minusta tuntuu että olen jo nähnyt tarpeeksi maailmaa. Japani ja Macchu Picchu vielä niin sitten voin lopettaa.
Aitolehemäkö se siellä lennoillaan kehuu.
Ja miksi meitä pitäisi kiinnostaa tämä AP:n matkailu? Minäkin kävin juuri äsken varmaan neljättä kertaa paskalla tälle päivälle. Ihan vaan koska voin.
:) Mulle tulee 12-14 ulkomaan matkaa vuodessa. Sekä työ- että lomamatkoja. Tänävuonna vasta 2 kun korona on vähän rauhoittanut tahtia, 2 muuta reissua varattu, yhteensä ajallisesti 9 vkoa. LIsää tulee varmaan syksyllä.
Tuossa ei ole mukana piipahdusta Tallinnaan, sitä en edes laske ulkomaanmatkaksi vaikka tulee kerran pari vuodessa käytyä sielläkin.
Mulla on esimiehiä jotka matkustaa vieläkin enemmän
Ok. Veikkaan, että moni kansainvälisiä työmatkoja tekevä lentää paljon enemmän. Yhden tunsinkin, lensi muutaman kerran kuukaudessa, usein myös yhdysvaltoihin, mutta nyt asuu ulkomailla.
Miten kompensoit ilmastopäästösi?