Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keski-ikäisiä, jotka tuntevat nykyisin näyttävänsä sirkuspelleltä, jos on huulipunaa?

Vierailija
09.05.2022 |

Olen siirtynyt sävyttäviin huulirasvoihin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään meikkejä enää. Tämä meikkien käyttäminen on vain mainos kikka yrittäjiltä. Ettei nainen saa näyttää enää luonnon kauniilta. Ja miehet tämän keksi, että Yhdysvalloissa keksi yksi lääkäri, että huijaa naisia siten, että heidän alapäänsä on jotenkin viallinen. Ja kehtasi vielä kehua, että näin saa enemmän rahaa huijaamalla muita? Ja menee sen jälkeen eläkkeelle??!!  Näihän tämä kauneus teollisuus huijaa muita aina myös miehiä, että miltä pitää näyttää, että yrityksille menee rahaa yhä enemmän. Et koskaan kelpaa omana  itsenäsi, kun yritykset tahkoaa yhä enemmän rahaa näillä yrityksillä, että pitää näyttää yhä enemmän kauniilta ja nuoremmalta. Mutta sisäistä kauneutta ei toki arvosteta, koska siitä ei saa rahaa. Nyt yritykset laittaneet, mistä saada yhä enemmän rahaa, niin pitää olla tekoripset, tekotissit ja peppu ja miehille kaupataan partahoidon välineitä, ja hiustuotteita, kasvovoiteita ym. Et siis koskaan kelpaan luonnon kauniina tai omana itsenäsi, koska yritykset luoneet kuvan, että sinä et kelpaa omana itsenäsi, että pitää olla jotain muuta, mutta oma itse ei toki kelpaa yrittäjille. He luovat harhan, siis harhan, että pitää ostaa heidän tuotteitaan ja mennä leikattavaksi ja parantaa omaa ulkonäköään koko ajan. Katso ap, mitä yrittäjät tekevät meille?

Olen kuusikymppinen enkä luovu meikkivoiteesta, ripsi- ja kulmaväristä, sipaus poskipunaa ja toki huulipunaa. Värit olen vain vaihtanut pehmeisiin sävyihin. Tykkään, että peilistäkin katsoo huoliteltu ihminen. Käyn myös säännöllisesti kampaajalla, joka laittaa hiusväriä. Pukeudunkin nätisti. En koe, ettenkö silti olisi täysin oma itseni.

Vierailija
22/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen huulethan symbolisoivat alapään huulia; ja tottakai ne pitää ainakin miesten metsästysreissulle kirkkaasti punata, jotta ne ovat kutsuvan näköiset himohuulet, ja valmiina i...mään m...aa;heh

Tomppeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoisten mammojen vertaistukiketju.

Vierailija
24/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nyt jo edesmenneen työkaverini joka laittoi joka käänteessä huulipunaa vaikka olimme pienessä toimistossa, ihan keskenään eikä sinne tullut koskaan ketään ulkopuolisiakaan kun ei ollut sellaista aspatyötä kuitenkaan. Hän lisäsi kunnon kerrokset aina kun meni kahvihuoneeseen eväitään syömäänkin.

Ja toinen keski-ikäinen työkaveri käyttää maskin allakin huulipunaa :)

Vierailija
25/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupieleni ovat alkaneet painua alaspäin ja hammasluu kellertyä. Ei näytä oikein mikään huulipuna enää hyvältä. Käytän vain meikkivoidetta, peitevoidetta, kulmakynää ja poskipunaa ja niitäkin näyttääkseni terveeltä, en hyvältä. Ilman meikkiä näytän koko yön valvoneelta ja kuin minulla olisi nuhasta sierettyneet nenänpielet. Kyllä vanheneminen on sitten ihanaa.

Vierailija
26/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä luulin että sitä meikkiä laitetaan oman itsetunnon kohotuksen takia eikä muita varten.

Niin? Ja jos päättää että näyttää mielestään sirkuspelleltä, muuttaa meikkaustapaa, oli tämän aloituksen pointti.

Vierailija
27/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään meikkejä enää. Tämä meikkien käyttäminen on vain mainos kikka yrittäjiltä. Ettei nainen saa näyttää enää luonnon kauniilta. Ja miehet tämän keksi, että Yhdysvalloissa keksi yksi lääkäri, että huijaa naisia siten, että heidän alapäänsä on jotenkin viallinen. Ja kehtasi vielä kehua, että näin saa enemmän rahaa huijaamalla muita? Ja menee sen jälkeen eläkkeelle??!!  Näihän tämä kauneus teollisuus huijaa muita aina myös miehiä, että miltä pitää näyttää, että yrityksille menee rahaa yhä enemmän. Et koskaan kelpaa omana  itsenäsi, kun yritykset tahkoaa yhä enemmän rahaa näillä yrityksillä, että pitää näyttää yhä enemmän kauniilta ja nuoremmalta. Mutta sisäistä kauneutta ei toki arvosteta, koska siitä ei saa rahaa. Nyt yritykset laittaneet, mistä saada yhä enemmän rahaa, niin pitää olla tekoripset, tekotissit ja peppu ja miehille kaupataan partahoidon välineitä, ja hiustuotteita, kasvovoiteita ym. Et siis koskaan kelpaan luonnon kauniina tai omana itsenäsi, koska yritykset luoneet kuvan, että sinä et kelpaa omana itsenäsi, että pitää olla jotain muuta, mutta oma itse ei toki kelpaa yrittäjille. He luovat harhan, siis harhan, että pitää ostaa heidän tuotteitaan ja mennä leikattavaksi ja parantaa omaa ulkonäköään koko ajan. Katso ap, mitä yrittäjät tekevät meille?

Luulen että tässä on syytä tähän nykyaikaiseen kauneusmarkkinointiin ja myyntiin, jonka kategoriaan tuo huulipunakin menee. Sitten nämä yritykset käyttävät markkinoinnissaan huippumalleja, joilla luonnostaan on korostuneet selvät piirteet tai esteettiset kasvot ja ammattimeikkaajan avulla näyttävät vielä kauniimmilta. 

Tätä olen itsekkin ihmetellyt, sillä jos naiset olisi aina tottuneet olemaan luonnollisen näköisiä, niin ei välttämättä ulkopuolisten (markkinoijat, bisnesten tekijät) vaikuttamia ulkonäköpaineitakaan olisi. Onhan tämä kauneusbisnes isoa bisnestä ja sillä markkinoidaan ihmisille lupauksilla jostain paremmasta tulevaisuudesta: naisista/miehistä, seksistä, omakotitalosta, menestyksestä yms. Liian monet on mennyt tähän halpaan ja jokseenkin säälittää ne monet mainostajien uhrit esim teinitytöt jotka kärsivät huonoa itsetuntoa vain mainostajien voitontavoittelun takia.

Vierailija
28/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetuntoisten mammojen vertaistukiketju.

Ja tämä ketju ei olekaan siis sinulle.

Vierailija
29/29 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä luulin että sitä meikkiä laitetaan oman itsetunnon kohotuksen takia eikä muita varten.

Ihmisillä on eri syitä meikkaamiselleen. Mutta eipä viestisi liity aloitukseen mitenkään.

mitä nämä syyt on?

halutaan ylläpitää omaa viehätysvoimaa jos tulisi se tarpeeksi rika.... komea mies vastaan joka ottais vaimoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi