Laihdutin. En tajunnut että mun leuanalusrypyt on näin järkyttävät. Mitä näille voi tehdä?
Katsoin itseäni peilistä johon tulee isosta ikkunasta luonnonvaloa sivusta päin, sen kotipeilin sijaan jossa valaisin on suoraan edessä ja yläviistossa. On vielä sellaista pehmeän sävyistäkin. Aivan järkyttävän näköinen, mun kaula on kuin 75 vuotiaalla. Sivuvalo näyttää joka ikisen kurtun. Eihän näihin mikään rasva auta, jotain kirurgiaa pitää alkaa kai harkitsemaan.
Kommentit (10)
Kuulostaa ehkä oudolta, mutta kielen asennolla voi vaikuttaa leukalinjaan, googlaa mewing.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä oudolta, mutta kielen asennolla voi vaikuttaa leukalinjaan, googlaa mewing.
Tiedän tuon jutun joskus luin siitä, en ole suuhengittäjä. Kyllä tämä on ihan roikkuvaa löysää nahkaa, ennen siellä oli läskiä mutta ei enää. Laihduttamisestakin on jo yli pari vuotta aikaa, joten palautuminen olisi jo tapahtunut. Nyt ikääntymisen mukana päinvastoin pahentunut leuanalunen. Ap
Pari vuotta menee kun nahka palautuu. Sen jälkeen jos vielä vaivaa niin ne on pysyviä muutoksia. Treenaa kaulan lihaksia, muista pitää iho kosteana. Monen rypyt on pelkästään kaulan kuivumisesta johtuvia. Kun puhdistat kasvot aamulla ja illalla niin kaula puhdistetaan myös yhtä hyvin ja rasvataan.
Äkkilaihdutus on paha jos on vähän vanhempi. Mutta useimmat laihduttaa liian nopeasti. En tiedä aloittajasta.
Kaulan/leukalinjan kohotuksen saa suomessakin noin 3000-4000lla.
Kaulaheltta on naisella kauhea seksintappaja. Yöööggh!
Itse odotan pari vuotta ja käyn 50 v sitten Turkissa ottamassa kaulan kiristyksen :)
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta menee kun nahka palautuu. Sen jälkeen jos vielä vaivaa niin ne on pysyviä muutoksia. Treenaa kaulan lihaksia, muista pitää iho kosteana. Monen rypyt on pelkästään kaulan kuivumisesta johtuvia. Kun puhdistat kasvot aamulla ja illalla niin kaula puhdistetaan myös yhtä hyvin ja rasvataan.
Olen aina hoitanut myös kaulan ja dekolteen ihon samoilla tuotteilla kuin kasvotkin. Käytössä on jo vuosia olleet hoitovedet, seerumit ja kuorinnat yms. Kyllä tämä on valitettavasti ihan kurttua joka on jäädäkseen. Ap
Jonkin aikaa kannattaa odottaa nahan palautumista, mutta jos nyt ihan valtoimenaan roikkuu, ei todennäköisesti palaudu kovin hyvin, joten leikkaus on tosiaan ainut vaihtoehto korjata.