Miten vaikeaa on kiittää?
Kun autoilija päästää teidät suojatien ylitse niin miten vaikeaa on kiittää asteikolla 1-10?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minä usein heilautan, ja samalla tunnen itseni vähän höhläksi, koska suurin osa ei heilauta.
Asteikolla 1-10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä usein heilautan, ja samalla tunnen itseni vähän höhläksi, koska suurin osa ei heilauta.
Asteikolla 1-10.
Nolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asteikolla 1-10.
Nolla?
Kiitos vastauksesta.
Ei vaikeaa lainkaan, heilautan aina kättä suojatiellä, liikennevaloissa en. Kiitos kysymyksestä ja kivaa työpäivää.
9
Miksi kiittäisin ettei hullu vajari aja ihmisten yli paikassa jossa hänen kuuluu väistää?
Kiittääkö autoilija ettei jalankulkijat juosseet punaisia päin, tai ettei toinen autoilija tullut STOP-merkin takaa eteen? Ehei, autoilija pitää sitä oletuksena.
Vierailija kirjoitti:
9
Miksi kiittäisin ettei hullu vajari aja ihmisten yli paikassa jossa hänen kuuluu väistää?
Kiittääkö autoilija ettei jalankulkijat juosseet punaisia päin, tai ettei toinen autoilija tullut STOP-merkin takaa eteen? Ehei, autoilija pitää sitä oletuksena.
Sellanen provo.
Ei ole minun velvollisuuteni kiittää autoilijaa liikennesääntöjen noudattamisesta. Eli silloin kum autoilijan kuuluukin pysähtyä suojatien eteen, niin 10. Eli en todellakaan kiitä.
Jos autoilija väistää minua silloin kun ei tarvitsisi (esim. kun olen pyörällä tulossa vasemmalta mutta auto antaa silti mennä ensin), niin silloin heilautan kättä kiitokseksi.