~TOUKOTAAPERTAJIEN TIISTAITURINAT~
Kommentit (25)
....tänään ollut veristä vuotoa, mitään kipua ei kuitenkaan. Mitään hyytymiä ei vielä ainakaan ole tullut. Elättelen vielä toiveita että tämä olisi vain jotain välivuotoa/raskauden aikaisia kuukautisia.
Viime torstaina kävin neuvolassa ja silloin kaikki oli vielä hyvin, ultrassa näkyi pieni ihmisen alku ja sydän sykki ainakin vielä silloin...
nyt olisi 11sta viikko aluillaan... en tiedä mitä ajatella, eihän se auta kuin odottaa ja katsoa mitä tuleman pitää. Sitä yrittää ajatella järjellä että jos menee kesken niin siten on tarkoitettu ja parempi niin, yleensähän luonto hoitaa keskenmenolla sellaiset jotka eivät olisi kuitenkaan selvinneet. Ehkä tämä on vain oma puolustusmekanismi, jotta ei tuntuisi niin pahalta jos huonosti käy.
Pah.vointi jatkuu samaan tapaan kuin ennenkin, eli aamut tosi huonoja, näin iltaa kohden olo jo ihan ok.
En tiedä...pelottaa...
*ida-antonia*
10+0
mulla oli se " kauan" odotettu ultra eilen. luulin olevani viikolla 7 (laskurin mukaan) mutta olenkin niin alussa ettei lääkäri saanut kunnon sikiökaikua. ainakin varmistui ettei ole kohdunulkoista( mulla oli se 04). eli kohdussa oli mutta odotettua pienempi. tuulimunan mahdollisuutta ei voitu sulkea vielä pois. lääkäri antoi uuden ajan ensi viikolle, sitten asiaan saadaan varmuus. on pitkä viikko edessä! mulla ei kerennyt olemaan kun kolmet menkat edellisen synnytyksen jälkeen joten kiertokin oli ihan sekaisin.. toivon tosiaan että kyse on vaan siitä että hedelmöitys olisi tapahtunutkin myöhemmin kun menkoista vois olettaa. eli jos sit selviää että kaikki on hyvin niin siirryn luultavasti tonne kesäkuisten puolelle... siihen asti hengailen vielä täällä!
Kiirettä on pitänyt koko päivän, enkä ole ehtinyt koneelle, lukeekohan kukaan pinoa enään näin myöhään illalla?
Kauheasti oli kommentoitavaa: Ainakin Ida-Antonialle, Moskuliinille ja K.a.t.a.lle tsemppiä. Epätietoisuus on kauheaa:(
Keijo-annikin ystävän ystävän kohtalo on aivan kauhea, ei osaa edes kuvitella:(
Larulle ja Merihepalle onnea ultraan!
Ihanaa Mmimma, että ultrassa pikkuisella oli kaikki hyvin ja sanoivat hematoomankin varmasti katoavan itsestään:)
Pikku-tyyppi kirjoitti närästyksestä ja Renniestä. Itse en ole kokeillut Rennietä, mutta minulla ainakin Balancid auttaa todella nopeasti ja mielestäni maistuu myös hyvälle. Toinen mikä itselläni auttaa joskus on lasi kylmää maitoa.
ON: Kuvotus on melkein loppunut, mutta nyt eilisillasta lähtien ollut ikävä päänsärky. Panadol ei auta, ei sitten mitenkään. Yletön väsymys on myös loppunut paitsi, että kun en saa illalla/yöllä unta, niin tietty aamulla väsyttää. Onneksi meidän 2v. on todella hyväntuulinen heti herättyään, en jaksaisi ollenkaan jos olisi kiukkuinen.
Kuka on menossa huomenna Hulluille Päiville? Itse ajattelin mennä aamusta, vaikka tiedän, että mulla menee hermot siellä tungoksessa ja vielä vaunujen kanssa.
Kolmepluyks ja 10+6
Huh, mä oon niin poikki ja väsynyt.. taitaa uni tulla tänä yönä helposti, ihanaa :D
Äkkiä lukaisin pinon ja nyt on pää ihan tyhjä että mitä kaikille kuuluikaan..
Ida-Antonia: toivottavasti kaikki on hyvin *Halitus* nyt vain sänkyyn pötköttelemään ja muiden hemmoteltavaksi :)
Onnipapunen: samaa olen miettinyt itsekin..että montakohan sieltä oikein on tulossa...yksikin kyllä riittäisi :D mutta jos sieltä useampi on tulossa niin sitten tulee.. tosin kyllä vähän kauhistuttaa että jos suunnitelmat menee ihan uusiksi :D..nooh sitten menee..
ON: pahoinvointi välillä heltiää ja sitten tulee ihan yhtäkkiä takaisin.. naama kukkii kuin viimeistä päivää..oi elämän auvoa :D
kaikki muu oireilu on oikeastaan samaa mitä aikaisemminkin..
aamuisin tosin tuntuu toden teolla kuinka kannatinsiteet venyvät, ihan tuskaa nousta ylös saatika sitten koittaa ponnistella..auts!
nyt taitaa yökeiju vetää väkisin makkariin, *haukotus* kauniita unia kaikille!
Sussu+Tinpu rv9+3
Aamuisin ja iltaisin pahin olo, ja tänäaamuna erehdyin juomaan tuoremehua tyhjään mahaan - kaaressa lensi pönttöön. Ei kuitenkaan niin huono olo ole vielä ollut kuin edellisessä, oiskohan nyt poika :) Vaikka ei meillä ollu vasaraa tai sahaa sängyn alla asiaa varmistamassa.
Eilen jo melkein sanoin puhelimessa äidille,mutta viime hetkellä muutin mieleni. Veljeni vaimo odottaa myös ja la on joskus keväällä,siinäpä odotellaan. Äitini on jo seitsemän mummo ja anoppi yhden, eli rutiinilla varmaan menee nämä vauvelit. Meille vanhemmille tietty rakkaita.
En siis edelleenkään ole kertonut kuin yhdelle ystävälle, mutta vaikeeta on salailu.Tänäänkin kierti ja yökötti koululla siihen malliin että varmaan oli naama vihreenä. Kohta ne alkaa epäillä kun en enää puhukkaan punaviini-illoista miehen kanssa, tulokset on saavutettu :)
Kuten joku jo totesikin vauvojen ihanuuden niin allekirjoitan myös. Ja kaikki muutenkin itkettää, mutta vauvat ne vasta saakin vedet valumaan.
Tämmöstä tiistaina
AatuEetu 7+3 ja piipero vee