Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pian muutitte puolison kanssa yhteen?

Vierailija
08.05.2022 |

Olen raskaana ja tutustuin tyttöystävään vasta helmikuussaMolemmat halutaan kovasti muuttaa yhteen mutta onko liian aikaista 🙈 Ei olla oltu yötäkään erossa koko aikana ja toistemme tavat on tullut tutuksi😀 Gf myös tukee raskauden kanssa ja on valmis myös olemaan toinen äiti pienelle

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla sanoa mitään, tiedätte itse parhaiten. Voi kai joillakin toimia heti. Tai myöhemmin. Jotkut sijoittavat asuntoihin vaikka asuvat yhdessä, jotain varalla kummallekin aina.

Vierailija
2/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit 26.3.96, kihloihin 17.5.96 ja naimisiin v 2003. Vielä ollaan yhdessä, yli 26v siis yhteiseloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana jollekin toiselle, joten kannattanee nyt ihan siihen asiaan keskittyä eikä uudessa suhteessa kiirehtimiseen.

Vauvalle on aika rikkovaa jos synnyttyään tutustuu heti aikuiseen joka sitten katoaakin elämästä esim vuoden jälkeen eron tullessa -perusturvallisuus kärsii.

Jos lapsi on ensimmäisesi, et ihan tiedä mitä on tulossa, joten aseta nyt lapsesi ja verkostosi kaiken edelle. Saatuasi ensimmäisen vuoden aikana tuntumaa siihen mitä uusi elämäsi lapsen kanssa on, sitten tiedät oletko valmis myös yhteen muuttamiseen ja meneekö ylipäätään suhteessa vielä niin hyvin.

Vierailija
4/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta seurusteltiin ennen yhteenmuuttoa. 

Vierailija
5/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit 26.3.96, kihloihin 17.5.96 ja naimisiin v 2003. Vielä ollaan yhdessä, yli 26v siis yhteiseloa

Ja yhteen muutettiin 1.6.96

Vierailija
6/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin marraskuussa. Huhtikuussa puolisoni sanoi irti asuntonsa ja muutti hetkeksi mun luo. Kesäkuussa teki uuden vuokrasopimuksen ja heinäkuussa mä muutin sinne virallisesti. Tästä on nyt aikaa 26v.

Vierailija
7/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin huhtikuussa, raskaustesti pos kesäkuussa ja yhteen muutettiin elokuussa! Nyt tuolloin syntynyt täyttänyt 18v!

Vierailija
8/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhteen muutettiin 1.6.96

Mahtavaa, että teillä on osuneet asiat kohdilleen! Mutta en kyllä suosittelisi ihan noin nopeaa etenemistä kenellekään. Mikä kiire kihloihinkin, ennen yhteenmuuttoa.

Vierailija
9/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolloko olet? Aloituksessa kysyttiin yhteenmuuttoa, ei kihloja tai muuta.

Vierailija
10/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hätäistä porukkaa täällä.

Vierailija
11/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta seurusteltiin ennen yhteenmuuttoa. 

Sama. En osaa itse kuvitella, että olisin raskaana ollessani rakastunut johonkin ja alkanut miettiä avoliittoa käytännössä ventovieraan ihmisen kanssa. Minä olin silloin naimisissa lapsen isän kanssa, joten tottakai hän kuului haaveisiini ja suunnitelmiini ja tulevaisuuteeni, mutta että joku ulkopuolinen olisi tullut lapseni ja minun "väliin" - ihan mahdoton ajatuskin.

Vierailija
12/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen. Käytännössä tuon vuoden aikana oltiin max 1-2 yötä viikossa eri paikoissa, muuten jomman kumman luona.

Vierailija
13/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet raskaana jollekin toiselle, joten kannattanee nyt ihan siihen asiaan keskittyä eikä uudessa suhteessa kiirehtimiseen.

Vauvalle on aika rikkovaa jos synnyttyään tutustuu heti aikuiseen joka sitten katoaakin elämästä esim vuoden jälkeen eron tullessa -perusturvallisuus kärsii.

Jos lapsi on ensimmäisesi, et ihan tiedä mitä on tulossa, joten aseta nyt lapsesi ja verkostosi kaiken edelle. Saatuasi ensimmäisen vuoden aikana tuntumaa siihen mitä uusi elämäsi lapsen kanssa on, sitten tiedät oletko valmis myös yhteen muuttamiseen ja meneekö ylipäätään suhteessa vielä niin hyvin.

Lapsi hankittu tarkoitukella "yksin" koska en ole kiinnostunut miehistä🙂 Tukiverkostoa on paljon ja olen kaiken suunnitellut lapsen kannalta parhaalla tavalla jo ennen raskautumista 🥰

Ap

Vierailija
14/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni muutti periaatteessa luokseni parissa viikossa, mutta hän piti oman solukämppänsä vielä muutaman kuukauden ajan, koska opiskeli.

Kihloihin menimme viikko ennen häitä ja häissämme olin kuudennella kuukaudella raskaana. Nyt olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja olemme onnellisia yhä vieläkin.

Vierailija
15/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tavattiin. Syksyllä muutettiin yhteen. Kaksi aikuista ihmistä, ei aiempia lapsia. Tästä aikaa 18 vuotta.

Vierailija
16/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin yhteen, kun oltiin oltu yhdessä 1,5 vuotta. Naimisiin mentiin 9 vuoden jälkeen. Ei oo kiire mihinkään kultani kanssa.

Vierailija
17/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme ensimmäistä kertaa puolisoni muuttaessa samaan soluasuntoon.

Vierailija
18/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa oltiin tunnettu toisemme ja mies tuli luokseni käymään, sille tielle jäi. Piti kevään vielä oman asuntonsa ja kesän alussa muutettiin omaan yhteiseen kotiin.

Vierailija
19/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5v seurustelun alkamisen jälkeen muutettiin yhteen. Opiskeltiin aluksi eri paikkakunnilla, joten siksi vasta silloin. Nyt asuttu yhdessä 17v.

Vierailija
20/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muuttaisi yhteen ihmisen kanssa, joka ei ole ollut kumppani jo raskaaksi tullessani. Raskausaika ja vauvavuosi eri osoitteissa ja sitten katsottaisiin tilannetta uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi