Miten pian muutitte puolison kanssa yhteen?
Olen raskaana ja tutustuin tyttöystävään vasta helmikuussaMolemmat halutaan kovasti muuttaa yhteen mutta onko liian aikaista 🙈 Ei olla oltu yötäkään erossa koko aikana ja toistemme tavat on tullut tutuksi😀 Gf myös tukee raskauden kanssa ja on valmis myös olemaan toinen äiti pienelle
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet raskaana jollekin toiselle, joten kannattanee nyt ihan siihen asiaan keskittyä eikä uudessa suhteessa kiirehtimiseen.
Vauvalle on aika rikkovaa jos synnyttyään tutustuu heti aikuiseen joka sitten katoaakin elämästä esim vuoden jälkeen eron tullessa -perusturvallisuus kärsii.
Jos lapsi on ensimmäisesi, et ihan tiedä mitä on tulossa, joten aseta nyt lapsesi ja verkostosi kaiken edelle. Saatuasi ensimmäisen vuoden aikana tuntumaa siihen mitä uusi elämäsi lapsen kanssa on, sitten tiedät oletko valmis myös yhteen muuttamiseen ja meneekö ylipäätään suhteessa vielä niin hyvin.
Lapsi hankittu tarkoitukella "yksin" koska en ole kiinnostunut miehistä🙂 Tukiverkostoa on paljon ja olen kaiken suunnitellut lapsen kannalta parhaalla tavalla jo ennen raskautumista 🥰
Ap
Eikö se edellinen provosi yhteenmuutosta vuoden tuntemisella ja miehen petettyä ottanut riittävästi tulta alleen, kun teit samasta IP:stä tämän avauksen?
Elokuussa tavattiin ja toukokuussa kun opiskeluni päättyi muutettiin yhteen.
Yhdessä ollaan oltu 23 vuotta.
Tavattiin 5 vuotta sitten. Yhteinen lapsi on nyt 3,5v. Ei olla vieläkään muutettu yhteen, eikä ole aikomustakaan.
Asuttiin saman katon alla ennenkuin alettiin seurustelemaan.
Hohhoijaa..
Naisystäväsi ei koskaan tule olemaan lapsellesi muuta kuin äidin kumppani ja on typerää heti syntymän jälkeen päästää noin vieras ihminen ihan iholle. Mahdollinen eronne repii pientä ihmistä.
Mistä näitä aikuisia lapsia oikein riittää?
Muutettiin yhteen kuuden seurusteluvuoden jälkeen, naimisiin mentiin siitä kuuden vuoden päästä. Nyt 56. yhteinen vuosi menossa.
Mentiin ensin naimisiin 1,5v jälkeen, siitä vuoden kuluttua muutettiin yhteen.
Tutustuin tulevaan puolisooni fysiikan luennolla syksyllä 1982 (taisi olla toinen päivä opintojen alussa). Näimme tosiamme luennoilla parin vuoden ajan. Tuolloin tuleva puolisoni seurusteli toisen opiskelijan kanssa.
Sitten menimme (-84) molemmat Tieteen historia ja filosofia luennolle ja teelle Portahanian kuppilaan. Mukana oli myös toinen nuori mies. Sitten alkoi kesäloma ja isäni (ylihuolehtiva) oli aivan tuohtunut, koska tuleva puolisoni oli saanut vanhempieni puhelinnumeron (opiskelijasolussa ei ollut puhelinta) ja kysynyt osoitettani. Osoitetiedot tuleva puolisoni sai opintotoimistosta.
Tuleva puolisoni asui tuolloin vuokralla Helsingissä ja hänellä oli alivuokralainen. Kun alivuokralainen meni siviilipalvelukseen, minä muutin tulevan puolisoni luokse . Luultavasti syksyllä -84. Naimisiin menimme joulukuussa -88.
Muutettiin yhteen n. 4 kk:n seurustelun jälkeen.
Me seurusteltiin ennen yhteenmuuttamista 3,5 vuotta ja tuosta ajasta noin puolet meillä oli välimatkaa monta sataa kilometria,
Jos siltä tuntuu, anna palaa. Elämä on lyhyt. Voit saada ihanan perheen. Itse en edennyt nopeasti mieheni kanssa, mutten ollutkaan raskaana.